Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   kutmuggen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34149)

Nightwolf 20 July 2003 04:52

kutmuggen

val ik rond 3 uur in slaap, word ik rond kwart over 5 wakker met een jeukend gevoel en ga krabben op m, linkervoet en beide handen, doe daarna t licht aan en ja hoor, gestoke.....klote muggen ook :[ nu kan ik nie meer slapen van die klote jeuk :(

WishfulDreaming 20 July 2003 09:20

Dan neem ik meestal al men spullen bijeen, en kruip ik in de logeerkamer :)

Kamui 20 July 2003 10:07

besproei je met Stinkende parfums of muggemelk (ik wed dat je zoet bloed hebt :9~ )

Nightwolf 20 July 2003 11:00

weet ik niet, ik heb nog nooit m'n eigen bloed echt geproefd :?

DarkAngel 20 July 2003 11:27

Koop kamille creme/gelei dat verdooft de plek zodat het niet meer jeukt :)
Soms werkt SRL gelei ook :) kan je gewoon bij de drogist halen. En SRL gelei kan je ook voor andere doeleinde gebruiken :)

dupke 20 July 2003 19:24

hehe.. ik word bijna nooit gestoken..
anders mag je mijn katje wel lenen die slaat sinds gisteren al mijn muggen en wespen op mijn kamer dood :+
maar uh.. daar kun je ook afer bite op doen prikt ff en daarna is de jeuk weg.:* :aai:
[edit] heb een bijensteek op me onderrug.. maar dat kwam omdat ik vanmiddag kort bij een bijennest zat.:rolleyes:

Babysmurfie 23 July 2003 18:09

Koop Fenigel en strijk het aan de muggenbeet.

floddertje4 24 July 2003 07:05

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Dan neem ik meestal al men spullen bijeen, en kruip ik in de logeerkamer :)

wij hebben geen logeer kamer en ik wor dud helemaal lekgestoken...

bootje 24 July 2003 09:20

het raam van mijn kamer staat elke dag open, maar 'k ben nog geen enkele mug tegengekomen :d

CharmedOne 25 July 2003 22:00

Ik pak altijd de stofzuiger en zuig ze allemaal op :+
Of als er nog een paar muggen over zijn pak ik een soort kussentje en sla ze allemaal dood.....

Denden 100 piek 28 July 2003 13:37

Twee jaar geleden heb ik slapeloze nachten gehad door muggen.
Ik wilde gewoon slapen maar telkens als ik indoezelde kwam er zo'n *********************************beest langs mijn oren zoemen waardoor ik weer klaarwakker werd.
Tenslotte vond ik het allang best dat ze me in me slaap lekstoken, als ik maar in hemelsnaam kon slapen!!!!(en dat kon ik niet).
Muggen zuigen en muggebulten zijn ook (censored).
Ik krab ze altijd open, ik kan niet tegen de jeuk, hup, weer een wit stukje huid op mijn door de zon gebruinde huid. BBBBLLLLLLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉHHHHHHHHDOOD AAN ALLE MUGGEN!!!

uuuummmmmmmmm, nu valt het allemaal wel mee hoor.

appelshampoo 29 July 2003 21:18

het is beter als zonne-allergie moet je maar denken omdat je je dat over je hele lichaam en dan overal hebt.. en vooral als het in netelroosvorm is ! :'(

DarkAngel 29 July 2003 22:31

Citaat:

Originally posted by appelshampoo
het is beter als zonne-allergie moet je maar denken omdat je je dat over je hele lichaam en dan overal hebt.. en vooral als het in netelroosvorm is ! :'(
Ik heb zonne-allergie :o maar niet in netelroosvorm volgens mij :?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:01.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.