![]() |
Kansloze vriend..
hehe die kerl moet echt weer eens een vriendin hebben..
Me enige vrije dag en nog zit je thuis kapot te gaan zegt: hehe ik ga zow neuken MSN: Me enige vrije dag en nog zit je thuis kapot te gaan zegt: wil je wat voor me doen ==>> H A R D S T Y L E 24/7 <<== [ Home alone for 8 days ] HoT !!! Wie wil mijn ventilator zijn ?? zegt: wat dan Me enige vrije dag en nog zit je thuis kapot te gaan zegt: voor mij gaan werken PLEASE ik wil neuken ==>> H A R D S T Y L E 24/7 <<== [ Home alone for 8 days ] HoT !!! Wie wil mijn ventilator zijn ?? zegt: FLikker op man Me enige vrije dag en nog zit je thuis kapot te gaan zegt: dan ben je echt een goeie mattie Me enige vrije dag en nog zit je thuis kapot te gaan zegt: jammah dan ga k nu douchen en dan naar het strand en dan net bijna neuken en dan moet ik werken :[ :[ :[ :[ ==>> H A R D S T Y L E 24/7 <<== [ Home alone for 8 days ] HoT !!! Wie wil mijn ventilator zijn ?? zegt: Ja kerel he =>> H A R D S T Y L E 24/7 <<== [ Home alone for 8 days ] HoT !!! Wie wil mijn ventilator zijn ?? zegt: mot ik nah gaan werke met dit kanka weer omda jje zak leeg mot hebbe Me enige vrije dag en nog zit je thuis kapot te gaan zegt: neeej jung hoef nie maar ook al doe jij het niet voor mij als je het aan mij vroeg zou k het toch doen ==>> H A R D S T Y L E 24/7 <<== [ Home alone for 8 days ] HoT !!! Wie wil mijn ventilator zijn ?? zegt: vandaag echt geen zin.. dikke lul :d :d :d :d :d :d |
jaja:? :+
|
Re: Kansloze vriend..
Citaat:
:d :d :d :D hou gewoon je bek dan:no: :no: |
:D :D
|
Citaat:
|
lmao :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.