![]() |
Het wordt x-lizz-x te heet onder de voeten
Eerste hebben we een gesprek op msn, ze wil met me neuken en mij ontmaagden, want ik heb nog nooit een meisje gekust.
Nu vertel ik haar dat ik Mierlo woon, dat is dichtbij. x-lizz-x woont in Veldhoven, ik heb daar familie wonen. Mijn nichtje heet Gaby, lisetje kent Gaby ik wil Gaby gaan bellen en zeggen dat Lisette me wil ontmaagden en ineens gaat ze moeilijk doen en gaat ze weg Zo blijf ik als alleen!!! :( :( Rotwijf die x-lizz-x |
je moest eens weten :9
|
Yeah... flauw :yes: :p
|
Re: Het wordt x-lizz-x te heet onder de voeten
Citaat:
|
Re: Re: Het wordt x-lizz-x te heet onder de voeten
Citaat:
Komop Lisetje13 toeeeeee :* |
Daarbij is mijn lul nog ruim 26 centimeter lisetje13!
|
Das vrij lullig inderdaad van Lisetje13 :(
|
Re: Re: Het wordt x-lizz-x te heet onder de voeten
Citaat:
|
Citaat:
nouw lizzz wat wacht je joh. eej moet je haar nummer ofzo? owja moet je wel vertellen dat lizz alleen nog maar speel in erotiek films, vandaag ook maar x-lizz-x en niet xxx-lizz-xxx |
Citaat:
krijg je een voice mail die zegt: lisette. |
stoute lizz :(
denk er dan zo over., hij heeft weliswaar geen ervaring, maar dat zou jij hem bij kunnen brengen ;) iemand moet t vuile werk opknappen nietwaar? :+ |
Precies Bird of Prey!
komop Lisette, doe je medemens ook een plezier we wonen zo dichtbij! |
Citaat:
|
Citaat:
of hebbie betere ideeen? 't schijnt dat ze zich voordoet als een slet. weet jij waar die veel te vinden zijn omgeving Eindhoven? |
Citaat:
|
Ik woon naast Veldhoven.
Nog dichterbij. :] |
Rare mensen die eerst dingen gaan beweren dat ze gaan doen en als puntje op paaltje komt willen ze ineens niet want "Ik wil alleen ervaren mensen"
Flauw hoor.....8| ;) |
ik zit vol en joswaa jij durft mij niet te bellen
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Het wordt x-lizz-x te heet onder de voeten
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.