![]() |
Zeilen
Goed gezien het andere topic geheel naar de zevende hemel is geholpen door een stel taal puncturisten, 8) Doe ik hier dan maar poging 2 om een topic te starten over zeilen.
Wie doen er aan zeilen, wie kunnen er zeilen, wie hebben er een CWO, wie heeft welke boot etc. Gezien de topic starter behoort te beginnen. Ik heb dus mijn CWO 1 tot en met 3 en bezit een zeilbootje in het laser model. Het is geen merk boot maar een eigen bouw van DE boten werf in SNEEK (SNITZ). |
Ik kan zeilen in een valk, en ik (nou ja, mn ouders) heb een zeilboot, erg groot, zo'n platbodem, waar ik dus ook op kan zeilen, maar niet alleen dus.
|
Heb je daar ook foto's van Essebes?
|
jawel.
|
Vind jij die foto's mooi?
|
Hm, ik geil niet zo op zeilboten, maar het zijn wel leuke fotos
|
Waar geil je dan wel op?
|
hehehe:D
|
Jou. Dat weet je tog.
|
Citaat:
Hebben jullie ook wel eens leuke feestjes op die boot? |
kijk, ik geil ook op je broertje, dus dat komt dan weer helemaal goed uit hè
|
Dat wist ik.
Jij hebt toch ook nog een leuke zus? |
Zeilen is zeker leuk!
Heb het 3 keer gedaan... maar 3 keer helaas. 1 keer met school, dat was erg leuk. 1 keer met een vriend van me 1 keer met mijn ouders. Maar wil het zeker nog wel vaker gaan doen. Maar dan zit je hier in hengelo... ver van het water, dan doe je dat soort dingen niet zo snel helaas... |
Citaat:
natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is je zus soms wel geschoren?
|
zo b100 straks wordt je nog geband door overmatig chatten :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
essebes heeft een streepje.. ;)
|
Citaat:
Vanavond nog naar Buurman? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bumpers dan?
|
Citaat:
|
Dan kom ik mee en neem ik je zus wel
|
iS GOED
|
Dan zie ik je vanavond!
|
Citaat:
sex te kort he! ;) |
Citaat:
:yes: |
opeens is forza niet zo stoer meer:D
|
En alweer wordt een topic van Koelkast verneukt... :no:
Zeilen: een keer gedaan. Met middelbare school op zeilkamp. Was heel erg leuk, veel lol gehad, maar zeilen kan ik nu nog steeds niet... 8) |
heb wel eens gezeild op ene lelieflat, maar meer ook niet eigenlijk
|
Mijn ouders hebben een zeilboot in friesland liggen ergens.. Daar zijn ze best vaak op te vinden alleen ik ga zelf neit zo vaak mee en ik kan zelf ook niet zeilen.
|
Citaat:
|
Re: Zeilen
Citaat:
Maar ontopic.. Zeilen is wel cool alleen heb ik de centjes er niet voor om zelf een bootje te nemen.. :) |
Re: Zeilen
Citaat:
taal·pu·rist (de ~ (m.)) 1 iem. die zijn moedertaal wil zuiveren van vreemde invloeden en andere onzuiverheden => purist, taalzuiveraar |
Re: Re: Zeilen
Citaat:
|
Het is volgens mij een verspreking die vrij vaak voorkomt...
|
Re: Re: Re: Zeilen
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Zeilen
Citaat:
|
Dat had iig zeker niet gekunt... ;)
|
ja ik weet ik mag geen oude topics uppen, maar ik ben zeilfanaat en was zeilen dus ik vind dat dit wel mag toch??...
ik ben net terug van zeilen, heb drie weken op een kotter gezeild en daarna een week met vrienden in een fox 22 zelf zeil ik al 6 jaar actief en heb cwo 1 en 2, ik heb niet meer geprobeerd om 3 en 4 ook te halen. spaar liever voor een boot dan dat ik geld uit geef aan onnodige zeilcwo's. ik heb vanaf mijn geboorte tot mijn 5e of zesde ook gezeild, maar dat kan je niet echt actief noemen. op het moment ben ik "in opleiding" om zeilinstructrice te worden op een zeilschool waar geen cwo les wordt gegeven. in de meivakantie gaan mijn broertje en ik naar Engeland om daar te kijken naar bootjes om te kopen.. op het water voel ik me veilig.. |
Geen dank geen dank :p
|
Citaat:
|
Citaat:
In tegenstelling tot die reply van jou, en deze 2 van mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.