![]() |
+/- topic
Omdat in het andere topic sprake van discriminatie was :+ en topic toch wel leuk werd gevonden hier een 2de kans :+
|
+pauze
- dadelijk weer beginnen met werken :no: |
- eerste topic gesloten :x
- ik slaap de laatste paar nachten heel slecht :-/ - t was vannacht weer te warm + ga zo eens ff buiten zitten en proberen iets bruiner te worden :+ - weet verder nu geen pluspunten :no: |
- heb buikpijn als een k*nkerlijer
+verheug me op morgen :) -wordt gek van forza.. + heb de afwas al gedaan -volgende week donderdag beginnen met opbouwen van de witte tent +dan komt KVW wel heel erg in zicht +ik verheug me daar al supper op -helaas mis ik dan mijn schat +gelukkig bestaat de telfoon zodat we kunnen bellen! |
+ ik ben eindelijk 15 :D
+ heb al een cadeau gekocht voor mijn moeder die morgen jarig is - het kostte alleen wel aardig wat geld - tis niet zo heel warm :( + ik duik echter zometeen wel het water in |
+heb vakantie:d
-mijn brander doet het niet meer:( -heb geen kabel/adsl:( -vanavond werken +zonnetje schijnt:) -kan verder geen pluspunten bedenkeen |
+ nix
- MSN zuigt - Ullrich heeft dom gereden :no: - het is de hele dag warm maar geen zon :no: - net hozen en ik dus seiknat :no: - duurt nog een poos voordat ik op vakantie gaat - ik mis iets :o |
Citaat:
|
Citaat:
- Dikke min voor dupke.. :kots: |
- wijven :rolleyes: :no:
|
+ had vandaag eindelijk weer wat geld :yes:
- ik heb bijna alles al uitgegeven en zit weer met hetzelfde probleem als gisteren :no: |
Citaat:
|
- Dupke, niet zo sociaal hoe je t woord er neer zette....beetje heel erg komt dat bij mij over :-/
- tis nog steeds warm 8| - er is niks op tv :p + spek is lekker :9 + net als aardbeien met slagroom :9~ + als t morgen ook zo warm is, ga ik zwemmen :wave: - deo op :no: |
+ ik ben alleen thuis
+ koude doesje was lekker - ik ben lui en heb nog steeds mijn schoolwerk niet af - ik moet eigelijk mijn kamer opruimen + ik heb in niks zin :z |
- ik las net pas dupke's reactie... wat een domme woordkeuze |:(
- armstrong heeft een flinke tik uitgedeeld - tour is nu minder spannend + ga zometeen uit eten :Y) + was vandaag uiteindelijk toch wel lekker weer + heb lekker in het water gelegen :) |
Citaat:
|
=HEB zin in weer gezond het leven in gaan
+HEB zin om nog 2 kilo af te vallen(ben al 2 kilo afgevallu) -MIS school (slecht hé?) +HEB zin in engeland |
Citaat:
|
Citaat:
|
- Dat het vorige topic dicht is :{
- Jan heeft vandaag de Tour verloren :( + ik heb lekker veel pruimen uit de tuin geplukt :) |
+ kben alleen thuis
- dus k verveel me :( |
+krijg eindelijk kabel8-)
-mijn brander doet het nog niet, ff nieuwe kopen morgen8| +straks weer lekker hardlopen +vrijdag komt ene kameraad weer, lekker bier drinken:9~ +volgende week komt de rest weer:yes: |
+ PHUUU
- niemand meer op habbo :no: 8) |
+ einde van de week weer zwemmen :yes:
+ik heb de nieuwe datums janse bagge! +ik daar heen gaan +ik daar heel blij over zijn +ik over presies 7daagjes op kamp ga met kleine kindjes! -ik jullie dan 2.5 week niet zie :( -ik dan ook geen pc heb +maar wel telefoon! +ik dan me niet verveel - ik geen vieze liedjes meer mag draaien van me moeder - me buren zijn komen klagen over de geluidoverlast :p + ik nu de cd speler nóg harder zet -ik geen drinken meer heb dus strakkies naar de aldi moet waar ze gisteren ook al geen aardbeitjes hadden ;) +ik vanacht redelijk goed heb geslapen - ik vanmorgen zo als altijd een ochtendhumeur had -dat ik zo moet gaan strijken -dat ik eigenlijk ook mijn kamer zou moeten opruimen +ik eens ga kijken voor een leukere bikini + ik blij ben dat de meisjes uit me klas gister niet te veel gezien hebben:D -'t water vreselijk koud was - ik geld moet afhalen voor kamp want anders geen bier +ik me verjaardags centje nog op me bankrekening moet zetten zodat ik die niet uitgeef + mijn pc zo goed als gemaakt is -alleen mijn moeders boekhouding naar de haaien is -omdat ik sneller kan typen deze helemaal opnieuw kan gaan typen +'t hier in huis lekker koel is +ik de foto's zaterdag ga ophalen denk ik |
+ Foto van William :)
+ Christiene - Geen beltegoed - dinges |
+ mijn katje is zwanger
- mijn rozebottelthee is koud geworden en niet lekker meer |
+++++++++++++++++++++++++ mijn band
+ auto helemaal af + ice tea + stephen king + hardcore + placebo - meisjes |
- habbo doet het niet bij mij :[
|
Citaat:
Hoeveel heb je er dan wel niet op 15 jarige leeftijd? al een heel elftal bij elkaar? |
Citaat:
|
+ weet ik niet
- ook nie:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
+ik verheug me nr zaterdag om bij mn sjatzies te zijn!
- ik haat kuisen - mn moeder - venten + bijna avondeten8-) |
Citaat:
|
Citaat:
- dus jij kickte mij 2 keer :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
edit: dat kan niet eens 8) |
+ het is vakantie
+ ik kan morgen uitslapen - ik heb jeuk aan mijn been - ik ben verbrand + het is mooi weer |
+ habbo doet et weer
- habbo doet et langzaam - er is niemand meer :? |
- is +10x gestoken door klote muggen in 2 dagen :{
- is verbrand - m'n tong doet au :no: |
Citaat:
+ :* voor je tong -ik heb dorst en geen zin om naar de ijskast te lopen +heb de vreselijk slappe lach +praat over koeien +arie is grappig:p -ik ga vroeg naar bed vandaag |
- ik mag geen ''phuuu'' meer zeggen
- ik ben er net uitgekickt op habbo |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.