![]() |
De PM's lopen storm bij b100
alleen hebben sommige die mij een pm stuurde hun box vol.
Ook heb ik een waarschuwing te pakken :'( |
leuk :{
|
Ik mag jou niet
|
Citaat:
|
ik heb je er geen gestuurd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar waarom krijg je dan zoveel pm's??? |
Citaat:
jij mag mij ook al niet :? :D ik heb vrienden :D :thumbsup: nou en 8| |
Citaat:
enige, nieuwe spelling |
Citaat:
|
En alweer een PM :wave::thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik haal er mijn plezier uit... En dat is voor mij voldoende... Het valt me gewoon op dat allerlei personen die zich helemaal geweldig vinden nog niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen typen... En dat kan ik toevallig wel... ;) Overigens Bartje, heb je niet in de gaten dat jij jezelf af en toe precies hetzelfde gedraagt? |
Citaat:
Neen, dat is me nog niet opgevallen, en ik kan je wat verklappen: het is zelfs ook niet zo! Jammer hè, dat ik niet erop inga, wat in feite dus wel de bedoeling was met die regel :wave: |
Citaat:
En natuurlijk is het de bedoeling dat je er op ingaat... Dat is namelijk altijd zo als iemand een vraag stelt... En je bent er dus wel op ingegaan... :z Overigens.. als jij van mening bent dat het niet zo is, moet je nog maar eens goed gaan nadenken.. :rolleyes: Wel jammer trouwens dat jij er niet tegen kan als ik je op een paar fouten in je taalgebruik wijs... :no: Je zou het ook positief kunnen oppakken (of negeren, dan pas zou je echt verstandig zijn ;))... :thumbsup: |
Citaat:
goedzo nouw ben jij de man :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
|
ruzie? :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
fy |
Citaat:
:d :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Je weet blijkbaar niks meer te antwoorden op waarom jij je "groter"zou gedragen als ik want dat negeer je steeds 8| |
Citaat:
Dat voorkomt vele frustraties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en beide willen ze het laatste woord hebben :rolleyes:
mensen, waar gààt dit nou over? |
Citaat:
|
he tortelduifjes, sorry dat ik jullie moet onderbreken....
maar ik MOET het gewoon ff kwijt Make peace, No war 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PM |
Aaangeien je Pm nu vol is ...
Ik zou niet weten waarom dat niet erg zou zijn? Zoiets kan je ook iemand mee kwetsen jah En je wou zo graag weten wat voor school ik doe? Vorig jaar VWO en nu Havo dus helaas jongen daar kan je me niet verder de grond mee in booren jammer of niet? |
Weer halfleeg...
Even een algemene vraag: hoe kan je iemand duidelijk maken dat ze niet zo moet happen?? Overigens kan het makkelijk: niet voor niets dat je van het VWO naar de HAVO bent gegaan zeker? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.