Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   De PM's lopen storm bij b100 (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34216)

b100 21 July 2003 17:56

De PM's lopen storm bij b100

alleen hebben sommige die mij een pm stuurde hun box vol.

Ook heb ik een waarschuwing te pakken :'(

Riddler 21 July 2003 17:59

leuk :{

b100 21 July 2003 17:59

Ik mag jou niet

Riddler 21 July 2003 18:01

Citaat:

Originally posted by b100
Ik mag jou niet
je bent niet de enigste

dupke 21 July 2003 18:03

ik heb je er geen gestuurd

WishfulDreaming 21 July 2003 18:09

Citaat:

Originally posted by b100
Ik mag jou niet
En ik mag jou niet :p

SpiNe 21 July 2003 18:40

Citaat:

Originally posted by Saartje18

En ik mag jou niet :p

ik mag jou wel:9~

Stapper 21 July 2003 19:07

Citaat:

Originally posted by Riddler
je bent niet de enigste
en ik jou niet, dus zeik niet

maar waarom krijg je dan zoveel pm's???

Riddler 21 July 2003 19:09

Citaat:

Originally posted by Stapper
en ik jou niet, dus zeik niet

maar waarom krijg je dan zoveel pm's???

jij mag mij ook al niet :? :D

ik heb vrienden :D :thumbsup:

nou en 8|

Forza 21 July 2003 19:11

Citaat:

je bent niet de enigste

enige, nieuwe spelling

Riddler 21 July 2003 19:12

Citaat:

Originally posted by Forza_Vites

enige, nieuwe spelling

nou en

bartje518 21 July 2003 19:17

En alweer een PM :wave::thumbsup:

Tyskie 21 July 2003 19:21

Citaat:

Originally posted by Forza_Vites

enige, nieuwe spelling

Zegt onze taalpurist... Maar hij heeft wel gelijk. Eniger dan enig kan natuurlijk niet... 8) Tenzij je enig in een andere context gebruikt dan bovenstaande... O-)

bartje518 21 July 2003 19:23

Citaat:

Originally posted by Tyskie

Zegt onze taalpurist... Maar hij heeft wel gelijk. Eniger dan enig kan natuurlijk niet... 8) Tenzij je enig in een andere context gebruikt dan bovenstaande... O-)

Tijs, mag ik vragen wat nu eigenlijk je doel is om steeds als pure betweter mensen op hun taalfoutjes te wijzen? Wat is de diepere achtergrond daarvan? Ik bedoel; is het nog niet klip en klaar dat iedereen zich daar slechts aan ergert? Of denk je dat we jou gaan afvaardigen namens ll.com richting het grote nationale dictee, alwaar we dan met zijn allen gaan juichen voor ons taalwonder? :?

Tyskie 21 July 2003 19:25

Citaat:

Originally posted by bartje518

Tijs, mag ik vragen wat nu eigenlijk je doel is om steeds als pure betweter mensen op hun taalfoutjes te wijzen? Wat is de diepere achtergrond daarvan? Ik bedoel; is het nog niet klip en klaar dat iedereen zich daar slechts aan ergert? Of denk je dat we jou gaan afvaardigen namens ll.com richting het grote nationale dictee, alwaar we dan met zijn allen gaan juichen voor ons taalwonder? :?

Ik haal er mijn plezier uit... En dat is voor mij voldoende... Het valt me gewoon op dat allerlei personen die zich helemaal geweldig vinden nog niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen typen... En dat kan ik toevallig wel... ;)

Overigens Bartje, heb je niet in de gaten dat jij jezelf af en toe precies hetzelfde gedraagt?

bartje518 21 July 2003 19:36

Citaat:

Ik haal er mijn plezier uit... En dat is voor mij voldoende... Het valt me gewoon op dat allerlei personen die zich helemaal geweldig vinden nog niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen typen... En dat kan ik toevallig wel... ;)

Overigens Bartje, heb je niet in de gaten dat jij jezelf af en toe precies hetzelfde gedraagt?

Ahzo, je hebt dus verder geen ambities of zoiets? :?

Neen, dat is me nog niet opgevallen, en ik kan je wat verklappen: het is zelfs ook niet zo! Jammer hè, dat ik niet erop inga, wat in feite dus wel de bedoeling was met die regel :wave:

Tyskie 21 July 2003 19:41

Citaat:

Ahzo, je hebt dus verder geen ambities of zoiets? :?

Neen, dat is me nog niet opgevallen, en ik kan je wat verklappen: het is zelfs ook niet zo! Jammer hè, dat ik niet erop inga, wat in feite dus wel de bedoeling was met die regel :wave:

Ambities op ll.com? Vrienden maken ofzo? Met kleine meisjes gaan rekenen op het forum ofzo? Dat bedoel je?

En natuurlijk is het de bedoeling dat je er op ingaat... Dat is namelijk altijd zo als iemand een vraag stelt... En je bent er dus wel op ingegaan... :z
Overigens.. als jij van mening bent dat het niet zo is, moet je nog maar eens goed gaan nadenken.. :rolleyes:

Wel jammer trouwens dat jij er niet tegen kan als ik je op een paar fouten in je taalgebruik wijs... :no: Je zou het ook positief kunnen oppakken (of negeren, dan pas zou je echt verstandig zijn ;))... :thumbsup:

joeyB 21 July 2003 19:47

Citaat:

goedzo nouw ben jij de man :thumbsup: :thumbsup:

Tyskie 21 July 2003 19:47

Citaat:

Originally posted by joeyB

goedzo nouw ben jij de man :thumbsup: :thumbsup:

Tnx dude. Jij mag er ook wezen.

AmbyPur 21 July 2003 20:55

ruzie? :Y)

DarkAngel 21 July 2003 21:02

Citaat:

jij mag mij ook al niet :? :D

ik heb vrienden :D :thumbsup:

nou en 8|

Ik mag jou wel :love:

bartje518 21 July 2003 21:03

Citaat:

Ambities op ll.com? Vrienden maken ofzo? Met kleine meisjes gaan rekenen op het forum ofzo? Dat bedoel je?

En natuurlijk is het de bedoeling dat je er op ingaat... Dat is namelijk altijd zo als iemand een vraag stelt... En je bent er dus wel op ingegaan... :z
Overigens.. als jij van mening bent dat het niet zo is, moet je nog maar eens goed gaan nadenken.. :rolleyes:

Wel jammer trouwens dat jij er niet tegen kan als ik je op een paar fouten in je taalgebruik wijs... :no: Je zou het ook positief kunnen oppakken (of negeren, dan pas zou je echt verstandig zijn ;))... :thumbsup:

Je bent echt géweldig Tijs. Weet je waar jij eens goed aan zou doen? Eens LEZEN (en dan eens niet letten op taalfouten, maar op inhoud), wat mensen vinden van jou merendeel ziekelijke posts. Het zou goed zijn als jij dáár eens over zou nadenken!! En niet of ik op dommel lijk wel of niet.

Tyskie 21 July 2003 21:16

Citaat:

Je bent echt géweldig Tijs. Weet je waar jij eens goed aan zou doen? Eens LEZEN (en dan eens niet letten op taalfouten, maar op inhoud), wat mensen vinden van jouw merendeel ziekelijke posts. Het zou goed zijn als jij dáár eens over zou nadenken!! En niet of ik op dommel lijk wel of niet.

Bartje toch... wat denk je nou eigenlijk wel niet dat mij dat interesseert?

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 21:23

Citaat:

Als jij je bek nou is hield 8| Zoiets heet lol dat kan ook nog inplaats van imeand constant op typfouten verbeteren en tering noem me niet nog een keer zo want de enige die zich hier kinderachtig gedraagt ben jij8|

Tyskie 21 July 2003 21:24

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl

Als jij je bek nou is hield 8| Zoiets heet lol dat kan ook nog inplaats van imeand constant op typfouten verbeteren en tering noem me niet nog een keer zo want de enige die zich hier kinderachtig gedraagt ben jij8|

6 april 1988.... :z

AmbyPur 21 July 2003 21:27

Citaat:

en dan nóg... wat moet je ermee :/.

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 21:28

Citaat:

dus jij denkt dat je "volwassen" over kotm als je iedereen gaat lopen verbeteren:rolleyes:

Tyskie 21 July 2003 21:30

Citaat:

dus jij denkt dat je "volwassen" over komt als je iedereen gaat lopen verbeteren:rolleyes:

Is dat mijn bedoeling dan denk je?

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 21:32

Citaat:

Is dat mijn bedoeling dan denk je?

blijkbaar wel want jij bent koel omdat je oud bent en als je gaat lopen rekenen ben je toch echt wel kinderachtig|:( terwijl ik dan geen verschil zie tussen jou gezeik over spellingsfouten

Tyskie 21 July 2003 21:33

Citaat:

blijkbaar wel want jij bent koel omdat je oud bent en als je gaat lopen rekenen ben je toch ehct wel kinderachtig|:( terwijl ik dan geen verschil zie tussen jou gezeik over sepllingsfouten
Ok. Hier ga ik de fouten trouwens niet uithalen... Goed he? :z

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 21:35

Citaat:

Ok. Hier ga ik de fouten trouwens niet uithalen... Goed he? :z

nou ik had em al speciaal egedit omdat je toch anders weer zou zeiken... je hebt geen recht om mij klein miesje te noemen als jij je precies hetzelfde gedraagd

fy

Tyskie 21 July 2003 21:37

Citaat:

nou ik had em al speciaal egedit omdat je toch anders weer zou zeiken... je hebt geen recht om mij klein miesje te noemen als jij je precies hetzelfde gedraagd

fy

Hehe.. Je bent toch een klein meisje? Met veel spelfoutjes....

:d :d

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 21:39

Citaat:

Hehe.. Je bent toch een klein meisje? Met veel spelfoutjes....

:d :d

Ach flikker op man gaat je moeder pesten als je hier niks beters op kunt verzinnen

Tyskie 21 July 2003 21:42

Citaat:

Ach flikker op man gaat je moeder pesten als je hier niks beters op kunt verzinnen

Ben jij net zo makkelijk in bed te krijgen als uit de tent te lokken? :z

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 21:43

Citaat:

Ben jij net zo makkelijk in bed te krijgen als uit de tent te lokken? :z

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Je weet blijkbaar niks meer te antwoorden op waarom jij je "groter"zou gedragen als ik want dat negeer je steeds 8|

Tyskie 21 July 2003 21:45

Citaat:

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Hehe... even goede vrienden. Neem me alsjeblieft niet zo serieus.. (Jij ook niet, Bart)

Dat voorkomt vele frustraties.

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 21:47

Citaat:

Hehe... even goede vrienden. Neem me alsjeblieft niet zo serieus.. (Jij ook niet, Bart)

Dat voorkomt vele frustraties.

neej dankje ik heb je nooit gemogen en was dat ook niet van plan

Tyskie 21 July 2003 21:49

Citaat:

neej dankje ik heb je nooit gemogen en was dat ook niet van plan

Dat vroeg ik ook niet van je... Maar goed, je ontbeert blijkbaar de hersencapaciteit om het te kunnen begrijpen. Zal ik je niet kwalijk nemen... 8)

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 21:50

Citaat:

Dat vroeg ik ook niet van je... Maar goed, je ontbeert blijkbaar de hersencapaciteit om het te kunnen begrijpen. Zal ik je niet kwalijk nemen... 8)

ja gelukkig ben jij er voor om iedereen wat te leren jij weet namelijk zo veel8| Je kan natuurlijk ook niet verwachten dat iedereen zo slim is als jou!

Tyskie 21 July 2003 21:52

Citaat:

ja gelukkig ben jij er voor om iedereen wat te leren jij weet namelijk zo veel8| Je kan natuurlijk ook niet verwachten dat iedereen zo slim is als jou!

Juist! Jij komt er wel in het leven...

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 21:53

Citaat:

Juist! Jij komt er wel in het leven...

Nee joh ik heb geen hersencapaciteit jij zal wel de enige zijn die ooit wat zal bereiken

Stevie 21 July 2003 21:54

en beide willen ze het laatste woord hebben :rolleyes:
mensen, waar gààt dit nou over?

Tyskie 21 July 2003 21:55

Citaat:

Nee joh ik heb geen hersencapaciteit jij zal wel de enige zijn die ooit wat zal bereiken

Daar twijfel ik ook niet over... Jij wel over jezelf dan? Moet je niet doen joh! Met wat zelfvertrouwen kom je veel verder!!

Headliner 21 July 2003 21:55

he tortelduifjes, sorry dat ik jullie moet onderbreken....

maar ik MOET het gewoon ff kwijt

Make peace, No war

8)

Tyskie 21 July 2003 21:55

Citaat:

Originally posted by Stevie
en beide willen ze het laatste woord hebben :rolleyes:
mensen, waar gààt dit nou over?

Weet ik veel, maar ze hapt zo heerlijk... Als de vissen zo zouden happen, dan was ik allang visser geweest ipv 'taalpuncturist' :9

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 21:56

Citaat:

Daar twijfel ik ook niet over... Jij wel over jezelf dan? Moet je niet doen joh! Met wat zelfvertrouwen kom je veel verder!!

Citaat:

Maar goed, je ontbeert blijkbaar de hersencapaciteit om het te kunnen begrijpen.
goh jij veranderd gauw van mening:? ik dacht het niet over mezelf hoor maak je daar maar niet druk om

Tyskie 21 July 2003 21:57

Citaat:

goh jij veranderd gauw van mening:? ik dacht het niet over mezelf hoor maak je daar maar niet druk om

Dat je mij niet kunt begrijpen wilt niet zeggen dat je niets kunt bereiken in je leven... :thumbsup:

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 22:01

Citaat:

Dat je mij niet kunt begrijpen wilt niet zeggen dat je niets kunt bereiken in je leven... :thumbsup:

PM

Miss_Sweetgirl 21 July 2003 22:17

Aaangeien je Pm nu vol is ...

Ik zou niet weten waarom dat niet erg zou zijn? Zoiets kan je ook iemand mee kwetsen jah

En je wou zo graag weten wat voor school ik doe? Vorig jaar VWO en nu Havo dus helaas jongen daar kan je me niet verder de grond mee in booren jammer of niet?

Tyskie 21 July 2003 22:20

Weer halfleeg...

Even een algemene vraag: hoe kan je iemand duidelijk maken dat ze niet zo moet happen??

Overigens kan het makkelijk: niet voor niets dat je van het VWO naar de HAVO bent gegaan zeker?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.