![]() |
Wie overtreft deze Breezer-nickname?
Vrouwke op mijn msn heeft nu deze, ik geloof niet dat ik ooit nóg erger heb gezien:
~*|| I'v3 b33N D0!nG Th!z f0h 16 Ye4rS, W4nNa F!Ght Th3se Te4Rs ||*~..:: |{H3b Sch!jT 4aN d3 0V3rHe!d ::.. Zijn jullie wel een triester geweest? :? |
ik heb ooit een keer me naam zow gehad: LiSeTtE :o
|
~(f) (@) (%) Bl0nD AsS Ch1cK - t0p Girlll gOES ta matrixxxx!! (%) (@) (f) ~
mhoa die heb ik als wordt case gezien 8) |
:kots: :{
|
Ik heb ooit eens een smsje in breezah getypt, maar dat was eerder om iemand te irriteren O-)
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
:no:
|
Sorry, mijn zusje is op vakantie, helaas kan ik dus geen breezahnaam verzinnen zo 1,2,3. :p :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:kots: Wat een naam :{ |
Twee jaar terug had ik deze twee...
*recht uit de logs gecopierd* *Beschaamd* :$ (L)We MaY FiGhT, AnD We MaY CrY, BuT My lOvE FoR YoU WiLl nEvA DiE, i'LL CaRe 4 u TiLL tHe EnD, CaUsE YoU aRe tHe sWeEtEsT BoYfRiEnD(L) ~2 MaNy (* )'z iN dA SkY,2 MaNy tEaRs HaV LeFt mY eYeS,2 MaNy bOyS oUt iN ThE bLUe,BuT ThEy R nUtHiN cOmPaReD 2 U~ |
1 Bijlage(en)
Bij mij ziet ie er dus zo uit :{
|
Citaat:
|
lang leve trillian, kun je tenminste die irritante lange namen veranderen :) :thumbsup:
|
Citaat:
|
wa is er zo verkeerd aan, kunnen nederlanders da nie lezen mss ?
|
Citaat:
Ik ben daarnet op mijn vingers getikt voor mijn taalgebruik DOOR EEN VLAAMSE? Gatver klotewijf... :p Jij kan je eigen vlaamse taal niet lezen of wat :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met mij is alles toch goedgekomen :d O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Saar is preuts... :yes: :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:no: :rolleyes: :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
-> mInI<- (w) eEn mOmEnT zOnDuR J0uW (w) De StIlTe 0m Me HeEn(w) Ik StEeWk m'N ArMuH UiT (W) DaMn Ik VoEl Me AlLeEn (W)
[=N3S=] FoxHunter :P(K):P(K):P(K):P(K) voor MONIQUE'je :P(K):P(K):P(K):P(K) Van Monique'je !!!! (L) Michael 4-EvEr (L)!!! :P(K):P(K) vooral van die laatste word ik soms knettergek, van die lange namen met alleeen maar zo van: oooh, ik hou van monique, blabla, en dan te bedenken dat mijn naam daar eerst stond.. |
.•·.·´¯`·.·• (%) \\\ T}{øMåک ک T¥L€ = T}{€ }{ÅRÐکTyL€ /// (%) .•·.·´¯`·.·•
deze is eig wel zwaar BrEeZaH :) |
1 Bijlage(en)
ik heb er een speciale groep voor aan gemaakt joh
:thumbsup: :thumbsup: |
(A) (036,184,255)BlI BlA BlOwTjE (A) (211,004,255) KhEb Un NiEuW MoBiel!!!(mp)AlS Je MuH NuMmEr WiL... VraAg MaAr!!!
Ok dit is er één van de vele :kots: |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
kheb er ook een in mn lijst :D:D
mn nichtje : $ |
Citaat:
|
de enigste mensen die in de buurt van een breezernick komen zijn bij mij forummensen :p
|
1 Bijlage(en)
:x
|
1 Bijlage(en)
deze, alhoewel hij nu wel meevalt. soms is het erger hoor 8|
|
\(0_o)/
|
\(^-^)/
|
oja, als jullie je vervelen, ga dan voor de lol eens kijken op www.cu2.nl/lil-gangsta84
das echt niet meer normaal |:( :kots: |
(r) BeFfElIeNtJe :] `~~` sHoWiNg tItS AnD TrOwInG UnDeRwEaR `~~` vEtTe gEiL, vEtTe sToEr, VeTtE LeKkEr. (k) (l) En hIj iS MiJn sChAtJuHhH (k) LuVvInG YoU ScHaPiE (l)
|
nog 1:
SAARTJE (F) -x-|Nog 6 dagen en ik ben op kamp|-x- +| Chiro Booischot, Van Asten Saar, Medendorf 3, 4760 Büllingen |+ |
toppunt: -->
Bartje.. Schade, Jan :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tyskie! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.