![]() |
half 1 s'nachts
Gaat de telefoon. Ik neem op:
Ko: Met Ko Oom: Cypress Hill Ko: Dus dat was het dus! Oom: Jah! Geweldig he? Ko: 1 Album ervan wel jah Oom: Dat was het, ik wou net gaan slapen en toen schoot het me te binnen Ko: Owkee, slaap lekker Oom: Jah, slaap lekker Ko: Doei! Is een lang verhaal. Ik was vannavond bij een oom en tante thuis en toen hadden we hele discussies over afrika en over muziek en over het leven enzo. En toen kon hij niet op een naam van een groep komen. Dat was dus cypress Hill... Dat wou die me even melden :D Geweldig :thumbsup: |
om eerlijk te zijn zie ik het verband tussen Afrika en Cypress Hill niet zo... :o
|
Ik bel wel eens iemand midden in de nacht op om te zeggen dat ik van die persoon hou 8)
|
Citaat:
Maar het gaat om het feit dat we allerlei discussies hadden. En het op een gegeven moment over muziek ging en dan over een groep die hij wel goed vond... maar hij en mijn tante konden allebei niet meer op de naam komen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me een stoer oom 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die cd zal ik ook wel hebben :yes:
|
Citaat:
die aap heeft 2 huizen gekocht, en er samen 1 groot huis van gemaakt met 1 grote sere ervoor (hoe je dat ook schrijft)... Gigantisch groot! heeeeeeeeeeeeeeeeel erg moooooi, met een grote praktijk erbij (hij is ook dokter). Jezus, wat een huis... echt geweldig... deze week weer langs gaan om te eten enzo :) |
ik zie dat ik nooit m'n telefoon nummer aan dark angel moet geven 8)
|
Citaat:
*doet uitzetten vannacht :+ * |
Citaat:
|
Citaat:
1 glazen veranda aan een huis 2 grote broeikas :yes: 8) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.