![]() |
Toetsenbord finaal naar de tering...
weer een meutkoffie opgekomen... spatieis naar de tering...en de letters FGHJKLIO:"BNM zijn allemaal vastgeplakt.. elke keer als ikw at typ dan krijg ik Outlook voor me.. en meld ie af bij XP...KERELL TERING TOETSEBURD..>!@!!:[
|
ok ik ga alleletters eraf hale
|
Re: Toetsenbord finaal naar de tering...
Citaat:
|
2zzijn er nu af
|
phuuu kerl heb ik ook laats gehad toetsebord helemaal leeg gehaald en toen uitgezuigt en toen lettertjes terug en toen toetsen ergens anders in gezet moeder helemaal gestrest!
|
zeur ie hehehe 6 zij eraf u ik oet ze wel op de goeie plek terug legge zo wat ee surrie zit er tusse zeg phuu
|
Citaat:
|
KEREEEEEEEEEEEL CHECK DIE PLAKATE Hahahah lig du el hier heheheheheheheheh die shift HEHE
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat voor een toetsenboard je hebt, maar als je gewoon een standaard ding hebt... gooi hem gewoon even in de vaatwasser. Daarna een paar dagen goed laten drogen (bij voorkeur in de zon). En alles werkt weer prima!
Zo deed ik het altijd :) |
Citaat:
|
Wie gooit er dan ook koffie over zijn toetsenbord, dan ben je ook niet helemaal gezond als je dat doet!! Dan pak je toch cola? Dat plakt veel lekkerder........:yes:
|
Citaat:
Ik heb het wel een paar keer gedaan zonder problemen, en een oom van mij heeft 4 eigen bedrijven, die gooide ze ook altijd allemaal in 1 grote professionele vaatwasser. Je moet ze alleen wel goed laten drogen, dan kan het echt geen kwaad. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.