![]() |
fiets op het dak
dat zijn van die leuke fiets op het dak gooi humor zinnetjes.
ik zal een paar voorbeelden geven: -MAVO humor: Een fiets op het dak gooien. -HAVO humor: Een fiets dreigen op het dak te gooien. -VWO humor: Berekenen hoe een fiets op het dak wordt gegooid. -Kinder humor: Een driewieler op het dak gooien. en zo kun je allerlei variaties bedenken... dus nu jullie :) |
Re: fiets op het dak
Citaat:
hahaha zekerss mavo:thumbsup: |
Headliner humor: een fiets leg je niet zomaar op het dak
8) |
Bush humor: eerst 1 fiets op het dak proberen te gooien, als het dan niet lukt een andere fiets pakken en de andere laten liggen:)
|
oud :z
|
Marokkanen humor: wie het eerst bij de fiets is mag hem houden
|
Citaat:
|
Re: Re: fiets op het dak
Citaat:
|
van wat was het dak op de fiets gooien dan ook alweer? bouwvakker ofzo?
|
Citaat:
|
Peter Koelewijn humor: Kom van dat dak af
Andre Hazes humor: Ik heb hier een fiets voor mijn moeder, die hoog op het dak zit feestbeesthumor: Het dak gaat eraf :d |
Bouwvakkershumor: Een dak bouwen om een fiets op te gooien.
|
-Twijfelaars humor: Een fiets op een ingestort dak gooien.
|
Kleuterhumor: een driewieler op het dak gooien...
Amsterdamse humor: een gejatte fiets op het dak gooien... Handelaarshumor: een fietsenhandel op het dak beginnen... Racistische humor: alleen zwarte fietsen op het dak gooien... Sinterklaashumor: een fiets door de schoorsteen gooien... Sloppenwijkhumor: een fiets door het dak gooien... Milieuorganisatiehumor: dak bezetten zodat er geen fietsen op gegooid kunnen worden... TROS-humor: fiets em 't dak op. EO-humor: we zingen en prijzen de fiets het dak op... SBS6-humor: een blote fiets op het dak gooien... Ik was in vorm :p |
Geen humor: Topics over fiets op het dakgooien zoeken.
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=16794 http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=15763 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.