![]() |
Ik koop mijn flims
Niet op DVD in de winkel!! Ik download ook vaak flims. En als ik ze koop, dan in media-markt!!
:wave: |
Fijn om te weten 8-)
|
interesant hey:+
|
|
Citaat:
|
mja ik snap nie wrom die topic dicht moest hoor. Ik bedoel downloaden doet iedereen tog wel, behalve moraalridder Wesley. Verder vind ik ook dat we hier geen China zijn.
|
wtf zijn flims?
:+ |
Re: Ik koop mijn flims
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
preventief gesloten voordat we weer de beste manieren ginen bespreken van hoe aan illegaale zooi te komen. Want daar heb je mij niet zo zeer mee maar dan moet straks het forum weer dicht wegens warez postings en zo van stichting brein heel irritant was dat.
Remember de mp3 top 40 op ll.com :[ |
Ik kan me eigenlijk geen mp3 top40 herinneren... En dat terwijl ik toch al een tijdje hier zit....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zul je het toch ff goed moeten gaan uitleggen hoor... 8-) |
Citaat:
Daarbij mag je ook wel bespreken met anderen hoe je het makkelijkste aan je illegale spul mag komen, want het betekend niet meteen dat je het zelf doet. Ach ja, het heeft zjn 2 kanten. Maar zolang alles nog zo duur is haal ik veel illegaal. Hoewel ik ook wel veel legaal koop! (dvd en cd's!). |
Citaat:
|
Citaat:
Je vergeet de punt op het eind. En je vergeet de 'w' vet te maken... En misschien zou je van die langlopende zin drie kortere, duidelijkere zinnetjes kunnen maken? ;) |
En dan nu verwachten dat ik nog ga proberen uitleg te geven over de mp3 top40.
:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
na wesley, gloof me als hier de namen worden genoemd van een paar programma's, of zelfs links naar sites/ftp's/irc's worden geplaatst, dan gebeurt er niks hoor. Iedereen op internet is vrij om te linken naar waar die naar toe wil :), zolang je de shit niet op je eigen server hebt staan, is er niks aan de hand :)
|
ik ga naar de bios :)
|
Citaat:
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
Je geeft namelijk ook alleen maar een link... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik gaf de toevoeging 'te ranzig/ bloot voor ll.com'. Dat insinueert dat ik al rekening hield met die zogenaamde jonge kinderen. Ik doelde alleen op het feit dat er figuren in de staff rondlopen die menen dat je geen foto's van een ander lid mag plaatsen zonder zijn of haar uitdrukkelijke toestemming. Edoch, je geeft dan toch ook alleen maar een link naar een plaatje elders op het internet? |
ik rip dvd's die ik huur O-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.