Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ik koop mijn flims (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34326)

bartje518 23 July 2003 22:10

Ik koop mijn flims

Niet op DVD in de winkel!! Ik download ook vaak flims. En als ik ze koop, dan in media-markt!!

:wave:

Irene!!!! 23 July 2003 23:03

Fijn om te weten 8-)

Miss_Sweetgirl 23 July 2003 23:04

interesant hey:+

bartje518 23 July 2003 23:05

gaat hierover :wave:

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=34324

Miss_Sweetgirl 23 July 2003 23:06

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl
gaat hierover :wave:

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=34324

aaaaaah haaa:+

Plankje 24 July 2003 00:46

mja ik snap nie wrom die topic dicht moest hoor. Ik bedoel downloaden doet iedereen tog wel, behalve moraalridder Wesley. Verder vind ik ook dat we hier geen China zijn.

Kampie 24 July 2003 01:10

wtf zijn flims?

:+

Headliner 24 July 2003 08:28

Re: Ik koop mijn flims

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl
Niet op DVD in de winkel!! Ik download ook vaak flims. En als ik ze koop, dan in media-markt!!

PHUUU :)

bartje518 24 July 2003 10:38

Citaat:

Originally posted by Plankje
mja ik snap nie wrom die topic dicht moest hoor. Ik bedoel downloaden doet iedereen tog wel, behalve moraalridder Wesley. Verder vind ik ook dat we hier geen China zijn.
Helaas is inderdaad niet iedereen zo bijzonder gefortuneerd dan dhr. Van Breugel. En al vindt hij dat het niet kan, iedereen doet het, dus vanwaar die thread dicht inderdaad :{

:)

WishfulDreaming 24 July 2003 10:42

Citaat:

Originally posted by Kampie
wtf zijn flims?

dingetjes die je ergens moet insteken, en dan komt het op je scherm :yes: :d

koelkast 24 July 2003 13:02

preventief gesloten voordat we weer de beste manieren ginen bespreken van hoe aan illegaale zooi te komen. Want daar heb je mij niet zo zeer mee maar dan moet straks het forum weer dicht wegens warez postings en zo van stichting brein heel irritant was dat.

Remember de mp3 top 40 op ll.com :[

Tyskie 24 July 2003 13:05

Ik kan me eigenlijk geen mp3 top40 herinneren... En dat terwijl ik toch al een tijdje hier zit....

DarkAngel 24 July 2003 13:05

Citaat:

wtf zijn flims?

divx?:7

koelkast 24 July 2003 13:08

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Ik kan me eigenlijk geen mp3 top40 herinneren... En dat terwijl ik toch al een tijdje hier zit....
niet lang genoeg :7

Tyskie 24 July 2003 13:09

Citaat:

Originally posted by koelkast

niet lang genoeg :7

En dat zeg je dan tegen personen die hier nog minder lang zitten? :+

Zul je het toch ff goed moeten gaan uitleggen hoor... 8-)

FiZz 24 July 2003 13:10

Citaat:

preventief gesloten voordat we weer de beste manieren ginen bespreken van hoe aan illegaale zooi te komen. Want daar heb je mij niet zo zeer mee maar dan moet straks het forum weer dicht wegens warez postings en zo van stichting brein heel irritant was dat.

Natuurlijk heb je gelijk dat het illegaal is, en dat hier geen warez gepost moeten worden. Maar de programma's zelf zijn niet verboden volgens de wet, dus mag je wel linkjes daarna posten.

Daarbij mag je ook wel bespreken met anderen hoe je het makkelijkste aan je illegale spul mag komen, want het betekend niet meteen dat je het zelf doet.

Ach ja, het heeft zjn 2 kanten. Maar zolang alles nog zo duur is haal ik veel illegaal. Hoewel ik ook wel veel legaal koop! (dvd en cd's!).

DarkAngel 24 July 2003 13:12

Citaat:

Originally posted by koelkwast
Preventief gesloten voordat we weer de beste manieren gingen bespreken van hoe aan illegaale zooi te komen, want daar heb je mij niet zo zeer mee, maar dan moet straks het forum weer dicht wegens warez postings enzo van stichting Brein, heel irritant was dat.

:p

Tyskie 24 July 2003 13:13

Citaat:

Originally posted by DarkAngel

:p

Je vergeet de punt op het eind. En je vergeet de 'w' vet te maken...

En misschien zou je van die langlopende zin drie kortere, duidelijkere zinnetjes kunnen maken? ;)

koelkast 24 July 2003 13:16

En dan nu verwachten dat ik nog ga proberen uitleg te geven over de mp3 top40.

WishfulDreaming 24 July 2003 13:19

Citaat:

En dan nu verwachten dat ik nog ga proberen uitleg te geven over de mp3 top40.

:+ jah dat verwacht ik inderdaad zenne :p

Tyskie 24 July 2003 13:21

Citaat:

Originally posted by Saartje18

:+ Ja, dat verwacht ik inderdaad. :p [/B]
Ik eigenlijk ook... :(

psychobunny 24 July 2003 13:24

Citaat:

:+ jah dat verwacht ik inderdaad zenne :p

Ik had zelfs nog meer verwacht !

WishfulDreaming 24 July 2003 13:25

Citaat:

Ik eigenlijk ook... :(

Ja, maar jij bent ook een homofiele bosaap. :)

DarkAngel 24 July 2003 13:27

Citaat:

:d

Tyskie 24 July 2003 13:28

Citaat:

En jij bent een preutse paprika..

Plankje 24 July 2003 15:10

na wesley, gloof me als hier de namen worden genoemd van een paar programma's, of zelfs links naar sites/ftp's/irc's worden geplaatst, dan gebeurt er niks hoor. Iedereen op internet is vrij om te linken naar waar die naar toe wil :), zolang je de shit niet op je eigen server hebt staan, is er niks aan de hand :)

xlizzx 24 July 2003 15:14

ik ga naar de bios :)

Kampie 24 July 2003 17:29

Citaat:

dingetjes die je ergens moet insteken, en dan komt het op je scherm :yes: :d
Citaat:

Originally posted by DarkAngel
divx?:7
:no: Dat zijn films.. Het gaat hier over flims..

DarkAngel 24 July 2003 17:39

Citaat:

:no: Dat zijn films.. Het gaat hier over flims..

oooooooooow :+

Tyskie 24 July 2003 23:39

Citaat:

na wesley, gloof me als hier de namen worden genoemd van een paar programma's, of zelfs links naar sites/ftp's/irc's worden geplaatst, dan gebeurt er niks hoor. Iedereen op internet is vrij om te linken naar waar die naar toe wil :), zolang je de shit niet op je eigen server hebt staan, is er niks aan de hand :)
Dank Plank, nu weet ik ook weer waarom het onzin is als gezegd wordt dat je iemand foto hier niet mag plaatsen zonder zijn of haar toestemming, mits het gaat om een foto die niet te ranzig/ bloot voor ll.com is.

Je geeft namelijk ook alleen maar een link...

Kampie 24 July 2003 23:55

Citaat:

Dank Plank, nu weet ik ook weer waarom het onzin is als gezegd wordt dat je iemand foto hier niet mag plaatsen zonder zijn of haar toestemming, mits het gaat om een foto die niet te ranzig/ bloot voor ll.com is.

:respect:

Plankje 25 July 2003 09:22

Citaat:

dat heeft er mee te maken dat dit een site is die ook bedoelt is voor jonge kinderen :wave:

Headliner 25 July 2003 09:23

Citaat:

dat heeft er mee te maken dat dit een site is die ook bedoelt is voor jonge kinderen :wave:
zoals jij..

Tyskie 25 July 2003 11:47

Citaat:

Dit houdt in dat je foto's van mismaakte mensen mag plaatsen?

En ik gaf de toevoeging 'te ranzig/ bloot voor ll.com'. Dat insinueert dat ik al rekening hield met die zogenaamde jonge kinderen.

Ik doelde alleen op het feit dat er figuren in de staff rondlopen die menen dat je geen foto's van een ander lid mag plaatsen zonder zijn of haar uitdrukkelijke toestemming. Edoch, je geeft dan toch ook alleen maar een link naar een plaatje elders op het internet?

Setragasj 25 July 2003 11:48

ik rip dvd's die ik huur O-)

Plankje 25 July 2003 15:48

Citaat:

Dit houdt in dat je foto's van mismaakte mensen mag plaatsen?

En ik gaf de toevoeging 'te ranzig/ bloot voor ll.com'. Dat insinueert dat ik al rekening hield met die zogenaamde jonge kinderen.

Ik doelde alleen op het feit dat er figuren in de staff rondlopen die menen dat je geen foto's van een ander lid mag plaatsen zonder zijn of haar uitdrukkelijke toestemming. Edoch, je geeft dan toch ook alleen maar een link naar een plaatje elders op het internet?