![]() |
Ja zeg halloooooooooo
Ik ben ff weg en ik snap der geen hol meer van!!
Om te beginnen: Wie zijn Judith14, Helenaa en Palma en hoezo heb Bunny daar ruzie mee?? |
helenaa = essebes
palma = nieuw, heette eerst forumslet judith14 = iemand die veel topics plaatst en sinds kort een cam heeft en daarom veel foto's maakt |
Citaat:
|
anders nog iets mevrouw? 8)
|
Citaat:
|
hallo :wave:
|
wb :p
|
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeey:wave: Ik ben er ook nog steeds:yes:
|
Naar mijn vemoeden heeft ze aan iedereen een hekel die ook maar enigzins in de schaduw durft te staan van haar superieure verschijning. Pas dus maar op, jenny, als je teveel, of te mooie foto's post. Voor de rest volg ik het ook niet meer, ze staat op ignore namelijk, dus ik hoef het niet meer te lezen.. Voor de rest, welkom terug :*
Gaan we over 2 jaar es naar de bios zowat, COTN :):] |
Ik ben palma, was eerst forumslet, maar vind dat geen leuke naam. En ik heet eigelijn liana :(
|
forumslet ken ik niet eens, heleena,sja,...
en wat bart (miss_sweetgirl) van mij denkt...sjah,kan ik even goed gewoon overlezen want interesseert me toch geen reet :z en ff ontopic: wb hunny (k) |
ja zeg halloooooooooo hee! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom maar op :yes::D |
1 Bijlage(en)
Citaat:
lekker duidelijk he O-) |
whahaha :d :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik heb de hele foto 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Ja zeg halloooooooooo
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Ik was al ff terug hoor!! Maar lief dat jullie me nog ff welkom terug doen :$ :D :*
@ Bartje, die bios is best, maar wel snel want ben volgende week weer weg, of het moet daarna!! @ Koelkast, STFU geen breezahgezeik in mijn topic :[ :( |
Citaat:
|
Citaat:
OV zul je bedoelen ;) Doen we daarna dan wel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.