![]() |
Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt...
... en tis een hollandse...
Ze is 15 en woont in Apeldoorn :Y) :wave: |
die ken ik niet
|
Noemt nogwel...
|
Citaat:
|
Re: Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt...
Citaat:
|
Re: Re: Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt...
Citaat:
Citaat:
|
hehe:d
Maah goed eeh leuk?! |
Re: Re: Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt...
Citaat:
|
wie de bal kaatst....
:+ |
ehm verder een boeiend topic ofzo :?:p
|
Citaat:
Kan aan mij liggen hoor.. :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken wel een Sanne uit Apeldoorn. O-) :yes: die is lekker :9
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
belgen zeggen standaard altijd hollanders ipv nederlanders.....volg je t nu nog steeds? jij zegt dat hollandse mensen in Noord en Zuid Holland wonen maar een belg zei dat dus was t op z'n Vlaams gezegd :p |
Citaat:
Citaat:
MAAAARRRR... Mijn neefje heeft een vriendin die Anne noemt.. Dat is wel Vlaams.. er is maar een enkele Nederlander die dat zou zeggen. Dus jouw reply is nie goe. :p |
Citaat:
|
wel waar, niet zeiken.......ik heb altijd gelijk :p :+ O-)
|
Citaat:
Meeeeeesterrrrrr Arie zit met nare ziektes te scheldeeee. Nu moet ie in de hoek heeee? |
Citaat:
Morgen dood en dan mag jij er van mij 5 jaar aan lijden.. eerst ff flink lijden van de pijn dan lijden van de chemokuur.. vervolgens geven ze je op maar leef je nog een jaar liggend in je bed omdat je nix meer kan.. nog meer lijden van de pijn.. En dan wil ik jou over een kleine 4 jaar nog wel horen (als je dan überhaupt nog kan praten, typen gaat dan al niet meer..) |
Citaat:
Ben jij soms van de bond tegen vloeken? Die zijn ook al zo triest "een vloek mist ieder doel" :O |
Citaat:
Maar ik weet wel op welke plekken in waarmee kan schelden.. en dat zal nooit met het woord kanker zijn.. Leer er godverdomme eens van.. iedereen ergerd zich er de tering aan dat woord.. alleen een aantal sport-forummers (met Arie voorop) wil het maar niet leren om het niet te doen.. Lees mij vorige post nog eens door en bedenk je dat het zo zou kunnen zijn.. Mocht het zo zijn dan roep jij volgende week: "Verdomd die Kampie had wel gelijk, man. Dat ik ooit zo dom was." Man, man.. je hebt geen idee wat de ziekte inhoud en ik durf te wedden dat in jou naaste omgeving niemand het heeft / heeft gehad / aan is overleden.. anders zou je het absoluut niet zeggen. |
Citaat:
Zovaak gebruik ik het woord ook niet, maar het ligt lekker in de mond. Vooraan maar AIDS lijer roepen dan? |
Citaat:
En het ligt lekker in de mond? WAT?? :kots: Nee.. lijer is voldoende.. iedereen weet wat je bedoeld zonder dat er een ziekte aan ge koppeld is.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.