![]() |
[jongus]rukken in bed??? zooitje!!
okay kweetut nummer 1 is denk k wc.. tog?!
Maare wie rukt zich welles in bed? i mean? dan wor t tog een giga klote zooi??? |
rukken in bad is schoon:+ dan blijft het zo lekker drijven:p
|
neem een washandje/handdoek vanuit de badkamer naar je kamer, zet een doos tissues naast je bed of spring als je klaar bent lekker onder de douche :+
|
je kan ook op dat stukje tussen je anus en je balzak dicht drukke terwijl klaar komt en dan daarna ff vast houden...en nergens sperma te zien..(behalve als je moet pissen de volgende morgen ofzo:9 ) btw is dat eigenlijk schadelijk?? had wel zouiets ergens gelezen maar weet niet meer waar, was beetje onduidelijk|:(
|
Citaat:
|
gewoon opvreten.
dan ben je pas een man :wave: |
niet als je het goed doet
|
Citaat:
kweetal mteen wa voor 1 jij bent :) |
wat is er mis met het zelf opeten??
Naja, buiten het feit dat het niet smaakt dan... Zit wel barstensvol eiwitten... :) |
precies. bwm weet t :):yes:
|
Citaat:
|
gheghe, het valt best mee hoor, zo vies is het niet...
Het is pas ranzig als je bedenkt wat het eigelijk is... Niet nuilen, gewoon slikken, het zit al in je maag als je klaar bent met genieten van het klaarkomen... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft er hier echt niemand een humor in mijn taal ? :|
|
rukken met een sok erover, klaarkomen in je sok, sok in de was en proper bed, niemand gezien
|
Citaat:
|
dat bedoel ik
baalaalalalalalalalalahahahahaaalala. :) |
Rukken in bed is relaxed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gewoon altijd een pleerol of doos tissues bij mn bed
|
ik ken een jongen die een bierflesje bij de hand houdt.. als hij aan het rukken is :7 om zo alles op te vangen
doen andere jongens dat ook wel? :Y) |
Citaat:
Want dan doet hij die weer terug en dan laat hij het iemand opdrinken. |
Citaat:
Tuinslang eraan hangen ofzo :D heheheeehh :9 Citaat:
Citaat:
Citaat:
of "Waar komen die witte vlekken in de handdoeken vandaan?" Zal ik zeker antwoorden: "Ja ma, ik ben harstikke verkouden en je hebt zeker gewassen met bleekmiddel???" En nu jullie reacties weer :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in bed? nah teveel gedoe:z
|
er staat bij mij een asbak in de hoek van de kamer, daar schiet ik het zo in, van 5 meter afstand , of uit het raam schieten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jeez hoe kan je in vredesnaam zo ver spuite man... :huh: |
Citaat:
*haphaphaphaphap* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nooit gezegd dat het raar is dextor. en ga met je zus deedee spelen in de tuin ofzo. |
Citaat:
ik zeg alleen dat het niet raar is dat BWM wel zou weten hoe het smaakt.. en ga jij zelf ff iemand anders lastigvallen..., want je post WEER iets lekker onzinnigs... |
Citaat:
en ik reageer gewoon op je post. en dat jij dan gaat zeggen dat je mijn posts irritant vindt, hou dat dan aub voor jezelf, want dat is al duidelijk. ik weet t nu wel :yes: |
Citaat:
raar heh? met 69.40 posts per dag |
ik vind er niks raars aan.
ik weet dat ik veel post. ik heb nou eenmaal geen leven, he. :rolleyes: |
Citaat:
|
jah ik denk dat ik maar zelfmoord ga plegen morgen.
hebbik wel zin in. je wilt vast wel helpen he. :) |
Citaat:
maar misschien kan ik je enigszins aanzetten tot..ben ik ook van je posts af ;s |
ohja:
slotje wegens slap geouwehoer... onder andere van mij.. vrijwel alle mogelijke nuttige replies zijn tevens wel gegeven zeuren kan via pm |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.