![]() |
Wat is het lekkerste bier? 8)
Voteee :+
|
Meerdere keuzes mogelijk, gaarne wel niet gewoon alles te stemmen :+
|
De lekkerste ? :p
Dan heb je weer verkeerde gemaakt, dan moet je maar 1 keus kunnen maken :p |
Citaat:
Jupiler + andere nl. Carlsberg |
De juiste staat bovenaan.. :Y)
|
la trappe, murphys en wieckse witte bij anders nl. :)
|
geen bier :thumbsup: :wave:
niet te zuipen hoe ranzig :kots: |
Guinness
en uit deze lijst kies ik dan voor Hertog Jan |
Bier voor echte mensen natuurlijk... :yes:
|
La Trappe, Brand, Alfa, Jupiler, Palm, Hertog-Jan, Gulpener en Warsteinder :yes::9
Die zijn t lekkerst, omdat ik steeds andere bieren drink.. Dus kan niet 1 kiezen 8-) Meteen verklaring van multiple choise :D |
kerllllllllll ga je schamen man, zet grolsch ertussen
|
heineken en amstel dan maar ken het grootste deel niet:+
|
Citaat:
Vraag maar aan Hugo 8| :thumbsup: |
Ik drink niet meer dan 1x per jaar bier maar als ik het drink, drink ik Leffe (geen idee welke, de ene die mn vader heeft :p) of Corona 8)
|
standaard leffe mijn vrienden.
leffe triple. :) |
Laten we het gewoon bij Bavaria houden. Lieshout pride
|
Citaat:
|
Duff :thumbsup: :+
|
anders namelijk vinden marijn en ik een la chouffe
maar ik zelf vind een tripel karmeliet ook zeer lekker maar dat kennen jullie hier waarschijnlijk allemaal niet dus ga een keer naar een biercafe en ga eens aan het speciaal bier en marijn vind een tongerlo (wat ik ook zeer lekker vind ook goed) ( twee jongens die in een biercafe werken) met vriendelijke groet marko en marijn MIETJES wij hebben zojuist gewerkt dus de zinnen kloppe zo hier en daa rniet meer helemaal :D:P:'( |
Citaat:
probeer eens een keer een tripel laremliet of en la choufe of een narnar of een westmaller trippel of een dentergems wit of een flierefluiter of een ander ;ekker biertje (een jongen uit een biercafe m\0 die tenminste iets ovver bier weet!!!! sukkelsa!!!! leer eens wat over biet en ga dan eens pas over bier praten |
Citaat:
en trouwens la trappe is geen eens een echt trapisten bier vanwege het feit dat la trappen niet meer door monikken word gemaakt ende oop brengt niet mer naar een goed doel gaat rolator vbier toppics zijn tof\;d |
Citaat:
Leffe blond?? of welke help ons dan en smeer er zijn meer soorten van een bepaalde bersoortr (biercafe 't pleintje |
Citaat:
|
Citaat:
En als je ff leest dan kan je zien wat voor een Leffe hij drinkt. :{ |
jupiler en anders nml... kriek :):9
|
TENNENT'S :+ :respect:
|
Citaat:
|
Palm :)
|
Grolsch "the Bariton".
Proefbier van 1999, is helemaal nooit meer daarna verschenen. Dat was lekker bier! Het lekkerste dat ik ooit gehad heb. Met zoethout extracten! :9~ Maar jah, die bestaad niet meer dus doe dan maar een: Hoegaarden Wit Bier Hoegaarden Grand Cru En dat biertje dat Dextor hier laatste in st. Louis dronk, met kersen ofzo. Erg smakelijk :) En als normaal biertje de normale Grolsche Pilsner! |
heineken? *roflol*
|
Citaat:
kennissen van me gaan ieder jaar naar dat stadje.. doprje.. whatever.. en dan is er een feest ofzo. kweenie pcies, maar dr is een jaarlijks iets.. en dan nemen ze altijd la chouffe bier mee. best lekker :) |
STELLA ARTOIS
:yes: En kriek Lindemans :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
en lees nu es verder joey? :?
|
ik drink geen bier :no:
|
mietje !! :p
|
Citaat:
|
Konus is stoer zeg, hij werkt in een biercafe :rolleyes: .. Pffff ik weet zelf genoeg over bier en daarvoor hoef je echt niet bij een cafe te werken.. La chouffe is idd lekker, ik kon gister niet op die naam komen sorry, ;) en kwak is ook wel te drinken trouwens, en mijn favoriete la trappe is dubbel. hoewel quadrupple ook wel te doen is.:thumbsup: en boeiend dat t niet echt trappistenbier is, als t maar te zuipen is toch? :*
|
Citaat:
|
Kriek Lindemans
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wist het dat de meisjes hier tegenin gingen gaan :Y)
|
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
|
GROLSCH, PRUTSER!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.