![]() |
t scheelde niet veel.....
of ik lag vannacht op een treinstation te slapen 8)
|
Tip:
NIET op een station slapen, altijd gewoon ergens een afdakje zoeken. Is veel veiliger :) |
ja ik zou anders denken dat ik t wel een hele tijd zou kunnen uithouden tot de eerst volgende trein weer zou gaan maar dat heb ik blijkbaar mis :no:
|
Citaat:
|
ach ja...tis goed dat er tegenwoordig goede voorlichtingen zijn voor over je toekomst :] :+
|
whaha :) voorlichting :Y)
|
Ik was vanochtend om half 9 al aan het werk. Bah.
|
Citaat:
|
liefde en de laatste trein gaan niet samen 8)
|
|
Citaat:
maar het geluk was dat je goed was aangekomen.. je vader nog wat gezegt? ;) |
stoer 8)
|
Citaat:
t kwam er iig op neer dat ie t raar/niet goed vond dat ik de laatste trein had gemist, maar wilde ook nie dat ik op t station bleef slapen omdat t op elk station gevaarlijk zou zijn en minstens beroofd word.....maja, da was zo'n kleine station, ik denk nie dat die kans groot is :+ |
Citaat:
maar goed die moetje gewoon zeggen dat achter 't dorp een dealer staat en weg zijn ze :d mahjah ouders... een hoop gezeik maarjah soms zijn ze ook wel lief.. jou met de auto komen ophalen midden in de nacht..:) |
die jongeren waren wel redelijk aardig want ze deden vriendelijk :thumbsup: en ja, aardige ouders :) alleen helpt t niks als je in 7 minuten de eigenlijke goeie trein moet halen :+
|
ja of in drie minuten naar een ander sation.. zo hard gaat een auto nou ook weer niet:no:
me pa had je zelfs willen brengen |
ja naar Maastricht maar zo hard kan ie nie rijden in een paar minuten, zeg je zelf net :p
|
Citaat:
en dat terwij de trein daar over 9 min vertrok.:rolleyes: nou jah zo als ik altijd al zeg Reis Nooit met de NS :aai: |
nee tis gewoon een kwestie van sowieso de tijden opzoeken :+ :$
|
Bij ons is het niet meer mogelijk om op het CS te slapen, aangezien dat gesloten wordt 's nachts. Wat doen alle daklozen dan? Precies, die liggen nu in de stad, of op NS Station Heerlen-Noord :z
:7 |
Reken dan ook altijd op de voorlaatste trein, dan heb je dat geshit niet
|
zo dus nu hebbe dupke en nighwolf officeel?
of wou je ontkennen dat je de trein bijna gemist had, omdat je anders de sex niet had kunne afmake? |
Citaat:
|
Kerl man, dat valt nu in de zomer nog wel mee, in de winter is het echt geen pretje om 5 uur lang in de kou te wachten op een treintje :s En daar kan ik overmee praten, de meeste tijd op stations is toch gegaan naar Amsterdam sloterdijk. :no:
Antikezman en Goefoe/DJ/assu hebben trouwens ook overnacht op een station, die van Nijmegen :9~ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.