![]() |
Pik te klein?
hoi
ik ben 23 jaar en mijn pik is stijf maar: 11,5 cm ik vind dit zelf wel erg klein ik heb al wel een vriendin maar durf nog niet goed met haar naar bed omdat ik denk dat ze em te klein vindt. wat kan ik hieraan doen en als ik mijn eikel aanraak doet ie superveelpijn. wat kan ik daaraan doen ik hoop op snelle reacties |
t gaat niet om grootte, het gaat om de kwaliteit. ;)
en ik weet niet wat er met je eikel aan de hand zou kunnen zijn.. |
Oh oke
zal ik het toch amar es gaan proberen bij m'n vriendin alleen dan moet me eikel wel minder pijn doen. wie weet er wel wat ik daaraan kan doen en hoe dat komt |
Citaat:
|
valt me nog mee dat hier niet staa: moet je er gewichten aanhangen 8|
|
je moet je eikel meer stimuleren/aanraken zodat hij hieraan gewend raakt.
op die manier zal je eikel minder pijn doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever een kleine die steigert dan een grote die weigerd
Enne t schijnt trouwens ook goed te zijn om je lul in kruidenthee te hangen (geen kokende natuurlijk...) wordt je eikel ook wat minder gevoelig van... *echt waar*:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
groote maakt niet uit...zolang ie maar goed zn werk doet...ik heb ergens gelezen dat een penis van 5 cm al genoeg kan zijn....dus wees niet getreurd...en hoe groot ben je zelf..?
|
Gemiddeld is een penis ongeveer 15 a 16 cm...
Duss :) heheheeehh... ik zeg niets O-) |
lol mijn lul is 2 keer zo groot als iemand van 23 :+
|
Citaat:
|
Citaat:
rot toch op met je onzinnige replies woutuz |
Citaat:
Ik had je toch wel wat slimmer ingeschat :no: Zijn geen onzinnige replies, vind ik.... :yes: |
Citaat:
spine replied Citaat:
want dan had hij beter kunnen zeggen: 'lol mijn lul is 2x keer zo groot als die van iemand van 23..' SNAPPIE? |
dus als die pik van die van 23 11,5 cm zou zijn, zou SpiNe er eentje hebben van 23 cm.
|
Citaat:
|
We gaan offtopic, hier heeft die gast niks aan
Ontopic:als hij echt zo gevoelig is, ga er eens mee naar de dokter, mischien is er iets mis:| ik hoop voor jou van niet:no: |
Citaat:
das gemiddeld he? Dus moeten er ook kleinere penissen zijn:Y) |
Citaat:
|
Oud oud topic uppen :no:
Slotje... Persoon in kwestie komt veelkans toch niet meer terug :{ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.