Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   met of zonder condoom (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34484)

mekazzi 28 July 2003 10:37

met of zonder condoom

is het waar dat vrijen beter doet zonder condoom dan met condoom?

Setragasj 28 July 2003 10:40

t klinkt wel logisch vind je niet ?

mekazzi 28 July 2003 10:45

Citaat:

Originally posted by Instructio4
t klinkt wel logisch vind je niet ?
ja oke maar er zijn misschien andere mensen die dat niet zo vinden...

want zou vrijen met een pretcondoom ook al niet beter zijn dan vrijen zonder condoom?;)

Setragasj 28 July 2003 10:49

voor de male zal het niet veel uitmaken denk ik.
maar de female zou inderdaad wel iets meer genot hebben dan misschien ja, maar da weet k nie :)

dext0r 28 July 2003 11:39

vrijen met een condoom is gewoon ronduit naar.

Chrizlybeer 28 July 2003 11:42

Hangt er vanaf wat ie wil gaan doen, anaal lijkt meen condoom toch op een of andere manier wel fijn...

Setragasj 28 July 2003 11:43

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer
Hangt er vanaf wat ie wil gaan doen, anaal lijkt meen condoom toch op een of andere manier wel fijn...
nee, maar tis lekker om stront aan je lul te hebben :p

Chrizlybeer 28 July 2003 11:45

Heet peop en plas sex ja, maar dan schijten ze elkaar ook gewoon de bek vol:no:

Setragasj 28 July 2003 11:47

heerlijk.. :wave:

FiZz 28 July 2003 12:53

Owja, seks is zo lekker met een condoom. Zo'n ding om je lul dat je hele lul bijna afknijpt. En je voelt er nog maar zo weinig van. (doe een rubbere handschoen om en raak iemand aan... da's ook niet "echt").

xlizzx 28 July 2003 14:07

zonder vind ik prettiger en fijner.. Al moet je dat alleen natuurlijk met een jongen waarvan je weet dat ie niks heeft en al een tijd met elkaar gaat..

appelshampoo 29 July 2003 12:22

Aan het begin van de relatie altijd met..
na een tijdje zonder..

maar aangezien ik de pil nogal eens vergeet :d

kreej-z 30 July 2003 13:40

zonder is zeker fijner :) mjah als je de pil weer eens bent vergeten jah :d

dext0r 30 July 2003 17:36

voor meiden die de pil vergeten (en tevens verslaafd zijn aan hun gsm):

zet daar een reminder in...., werkt feilloos :+

appelshampoo 30 July 2003 17:43

Citaat:

Originally posted by dext0r

ik heb betere manier :d leg um naast pyama, alleen als het zo warm is heb ik gene pyama aan dus daar komt ut van :p

Stapper 30 July 2003 17:56

voordeel van een condoom is wel dat de penis afgeknelt zit, waardoor het bloed er moeilijker uit gaat en de penis langer stijf blijft, dus kan je langer door gaan

dext0r 30 July 2003 19:52

Citaat:

Originally posted by Stapper
voordeel van een condoom is wel dat de penis afgeknelt zit, waardoor het bloed er moeilijker uit gaat en de penis langer stijf blijft, dus kan je langer door gaan
niet helemaal waar, want je kan doorgaans maar zo lang doorgaan tot je klaarkomt..., en zelfs dan kan je penis heus nog wel stijf blijven....alleen doorgaan direct daarna is wat minder aangenaam..

condoom fungeert idd als het ware als een cockring..de penis blijft (langer) stijf, oftwel hij zal niet zo gauw tegen je zin in weer slap worden.

maupstar 31 July 2003 00:28

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
zonder vind ik prettiger en fijner.. Al moet je dat alleen natuurlijk met een jongen waarvan je weet dat ie niks heeft en al een tijd met elkaar gaat..

alsof alle kerels dat eerlijk vertellen:no:

maupstar 31 July 2003 00:29

altijd condoom gebruiken, maar niet prettig

Nightwolf 31 July 2003 00:31

Citaat:

condoom fungeert idd als het ware als een cockring..de penis blijft (langer) stijf, oftwel hij zal niet zo gauw tegen je zin in weer slap worden.
cool :)

kreej-z 31 July 2003 13:56

Citaat:

idee :d

LifeSucks 1 August 2003 13:19

Citaat:

niet helemaal waar, want je kan doorgaans maar zo lang doorgaan tot je klaarkomt..., en zelfs dan kan je penis heus nog wel stijf blijven....alleen doorgaan direct daarna is wat minder aangenaam..

ik d8 dat cockring zo een klein rubber krengetje was wat je net achter de eikel kan doen mocht je problemen hebbe met vroegtijdig klaarkome :?

dext0r 1 August 2003 18:57

Citaat:

Originally posted by LifeSucks

ik d8 dat cockring zo een klein rubber krengetje was wat je net achter de eikel kan doen mocht je problemen hebbe met vroegtijdig klaarkome :?

net achter de eikel?
AU?
volgens mij zover mogelijk, tot aan de balzak. en die zorgt er gewoon voor dat het bloed inet zo 1, 2, 3 terugwil.
soort van bijsluitersadvies is ook dat je hem maar gedurende 15minuten oid mag gebruiken.. aangezien je anders wel schade kan oplopen aan je leuter denk ik ..dan slaat ie paars uit ofzo vanwege de geringen bloedcirculatie.

anemic 1 August 2003 22:13

Citaat:

net achter de eikel?
AU?
volgens mij zover mogelijk, tot aan de balzak. en die zorgt er gewoon voor dat het bloed inet zo 1, 2, 3 terugwil.
soort van bijsluitersadvies is ook dat je hem maar gedurende 15minuten oid mag gebruiken.. aangezien je anders wel schade kan oplopen aan je leuter denk ik ..dan slaat ie paars uit ofzo vanwege de geringen bloedcirculatie.

correctie martijn...achter je ballen en ik wil je nog wel eens demonstreren hoe dat precies moet ;)

dext0r 2 August 2003 15:45

Citaat:

Originally posted by anemic

correctie martijn...achter je ballen en ik wil je nog wel eens demonstreren hoe dat precies moet ;)

eruhhmm, bedankt voor de correctie, praktijk uitvoering zit ik vooralsnog niet op te wachten ofzo :+

TheGroovMaster 2 August 2003 19:08

tis lekkerder vind ik, alleen niet veilig he!! kindjes en soa's

Miss_Ironic 7 August 2003 10:54

Re: met of zonder condoom

Citaat:

Originally posted by mekazzi
is het waar dat vrijen beter doet zonder condoom dan met condoom?
Je moet doen waar je je zelf het prettigst bij voelt & zorgen dat je dan op een andere manier beschermt bent...ook is het handig om zeker te weten of jullie allebei nix onder de leden hebben....Mijn vriend & ik doen het altijd zonder (ik gebruik nuvaring *aanrader*) en opzich bevalt dat een stuk beter......maar dat is voor iedereen persoonlijk...
Good Luck...

dext0r 7 August 2003 11:35

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
tis lekkerder vind ik, alleen niet veilig he!! kindjes en soa's
soa kun je ook oplopen als je zelfs al MET condoom vrijt..., niet dat ik nu mensen ongerust moet maken ofzo, maar 100% geruststelling is hte absoluut niet..

WishfulDreaming 7 August 2003 14:21

Citaat:

vrijen met een condoom is gewoon ronduit naar.
Zei meneer de voorlichter :p

xBoySetsFirex 7 August 2003 16:25

Om op de vraag te antwoorden: ja.
Maar dat is natuurlijk ook logisch, lijkt me. Door de maatschappij waarin we nu echter leven is het niet echt meer verantwoord om het zonder te doen, tenzij je 100% zeker bent van je partner.

WishfulDreaming 7 August 2003 17:44

Ach, eigelijk om eerlijk te zijn, zoveel verschil voel ik daar niet van hoor, dus doe mij maar mét condoom :)

Xbox_gamer 8 August 2003 01:58

Citaat:

soa kun je ook oplopen als je zelfs al MET condoom vrijt..., niet dat ik nu mensen ongerust moet maken ofzo, maar 100% geruststelling is hte absoluut niet..

geef mij toch maar liever 99.8% veilig dan 0.00%

condoom kan ook handig zijn, de meeste hebben glijmiddel,sommige mensen kunnen dat fijner vinde...

Nightwolf 8 August 2003 02:48

Citaat:

soa kun je ook oplopen als je zelfs al MET condoom vrijt

ohja? :? volgens mij zie ik dan iets over t hoofd nu :?

psychobunny 8 August 2003 08:56

Citaat:

daarom dat ze mensen aanraden om met een condoom te vrijen om soa's te verkomen zeker? :{

dext0r 8 August 2003 18:32

ok, mensen, geloof me nou maar. kwil niet pochen met het feit at ik ggd voorlichter ben mbt safe-sex maar vrijen met een condoom betekent niet altijd dat je SOA veilig bent..

denk eens aan herpes of genitale wratten die zelfs simpel overgebracht kunnen wordne via de huid?
ja...de huid van bijvoorbeeld de schaamstreek. daartegen biedt een condoom geen bescherming..die bedekt enkel het 'luttele' deel van de penis..

en zo staat het precies in het formulier wat ik hier voor me heb van de GGD..

let wel: ik moet hierbij de nadruk leggen dat we dit bij mensen niet al te veel moeten benadrukken, want dan gaat men misschien denken wat het nut van het condoom misschien wel is..
let wel: ;er zijn velen soorten soa's en een condoom beschermt ook tegen ongewenste zwangerschap., gebruik daarom tenzij je zeker bent van je zaak gewoon een condoom :Y)
8{ :7

0Vera 9 August 2003 11:13

sex met condoom heeft voor en nadelen. De pil werkt kut bij mij, ik ben er eeuwen misselijk van geweest, en daarom was een condoom voor mij toch wel prettiger, maar het onderbreekt een vrijpartij, ze moeten altijd voorhanden zijn en je voelt minder (ja ik ook).
Daarentegen is het glijmiddel ideaal om een blaasontsteking te voorkomen bij mij, en sjah ik heb nog nooit een raar condoom geprobeerd maar wie weet dat et werkt :p

Maar ik vrij nooit onveilig, moet ik NIET aan denken :{

anemic 9 August 2003 19:14

Citaat:

Originally posted by 0Vera
Daarentegen is het glijmiddel ideaal om een blaasontsteking te voorkomen bij mij,
wassen ook....

0Vera 10 August 2003 02:02

Citaat:

Originally posted by anemic
wassen ook....
bullshit, ik heb gewoon heel erg snel een blaasontsteking te pakken, dus als ie ook maar 1 x te lang doorging, en dan zonder condoom, dan had ik standaard een blaasontsteking :{

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:45.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.