![]() |
grmbldgrmbl
zijn de batterijen van mn muis alweeer op 8|
*gaat ze weer van plaats verwisselen* |
ut helpt niet ;(
lang leve de TAB toets :D |
koop een muis met staartje..
|
daarom ben k blij dat we geen draadloze meer hebben
|
ja had ik laatst ook wou ik gaan internetten doet die muishet niet ik whwhwrdjejfgjopseekrjoe klote zooi had ik ook nog is geen batterijen... En ik wist neit hoe dat werkte met het toetsenbord.. Maar nou weet ik dus met de tab toets :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon tab voor eh naar het volgende klikbare ding op je schermt :p en shift+tab voor de vorige :) |
en de tabtoets deed et ineens ook niet dus nu heb ik mijn zelfgekochte dure duracell ultra batterijen moeten opofferen :(
jammer dat die muis niet op kaas werkt :p |
draadloze muizen zijn gewoon überkut :p
|
Citaat:
draadloze muizen zijn echt wel stukken beter hoor gewoon veel fijner en veel netter op je bureau |
Die draadloze krengen vreten batterijen, gelukkig heb me moeder weer 5 paar nieuwe gekocht, ik kan weer ff vooruit*)
|
ik heb een laptop, isz geen muis bij nodig*) :9
|
Citaat:
overigens ligt t er ook aan hoe je je bureau dan hebt ingericht als je praat over de netheid 8) |
Citaat:
|
Citaat:
en ooit gedacht aan oplaadbare batterijen?:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: |
nou, ik zou niet willen zeggen dat t bij mij een zooitje is door m'n computerspullen :no:
mijn bureau is netjes :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
op de hoeveelheid aan computerspullen ik op m'n bureau heb staan (staan 2 beeldschermen op, 1 systeemkast en 1 naast m'n bureau, en een printer plus toetsenborden en muismatjes en muizen) en de ruimte die ik overhou
waar baseer jij op dat mijn bureau een zooitje zou zijn? |
Citaat:
|
probleem opgelost: koop gewoon een draadloze, optische muis :z
|
die heb ik muts :+
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.