![]() |
Berichie voor in me agenda
Als jullie een berichie hier plaatsen, zalk ze allemaal uitprinten en in me agenda zetten
leuk toch :d |
Jamiel heeft de liefste avatar van leerlingen.com :d
|
allemaal?
dan zullen t er wel een hele hoop zijn zeg :p past dat allemaal dan wel in je nieuwe agenda? maar goed.... veel print plezier :p |
zeg jamiel... ik moet je iets vertellen...
have fun in het nieuwe schooljaar ;) oh ja, als ik merk dat je slechte cijfers haalt is het OVER, hoor je me? :] 8) |
Kvind je een lieve meid :yes: :)
|
Ben benieuwd wat voor een ranzige klets hier allemaal gepost gaat worden om in Jamiels agenda te komen.. :9
Voor mij: Hallo mede-mac'er 8) |
jamiel is e schatje :love:
|
ff mn bericht bewerkt :)
|
jamiel, leuk dat ik je nog gezien heb op parkpop :)
|
Jamiel, waarom moet ik je voor het eerst ontmoeten in de C&A en niet in de kroeg 8)
|
Citaat:
|
Jamiel ik vind jou koel8-)
|
Als je dit leest MOET je je agenda sluiten en 2 dagen geen huiswerk maken !
leuk toch als dat op de eerste pagina van je agenda staat 8-) |
euhm een vriendin had een keer in me agenda gezet:
Als je dit leest moet je heel hard gaan klappen en de leraar een kus geven en doe hem ook maar gelijk de groetjes van me!! :* Van mij :9 zet dat er maar namens mij in :p ik heb er persoonlijk veel lol aan gehad :p |
* Kampie duwt Jamiel
sowwy.. :( :aai: |
SSSSSUKKELS!
allemaal! |
LEREN ZUL JE!!
of je zult je leven lang bij de C&A moeten doorbrengen :P Veel plezier vandaag in ieder geval! Liefs |
lol....daar werkt ze nie meer :p
|
mijn bericht:
Hallo ik ben Jamiel en ik heb een hekel aan al mijn vrienden en vriendinnen, maar die zijn nog niet voor de helft zo erg als mijn vriend! 8) |
Citaat:
|
1234 TNT uw koerier
0800-1234 |
De berichten in deze agenda zijn geschreven door onbekende mensen, nu lijkt het net of ik vrienden heb
|
Citaat:
En dit is een kloteklas waark nu in zit :'( |
Yeahh eindelijk in de agenda van jamiel ben ik echt zeer zeer zeer zeer blij mee. En onthou jamiel
Joey B is ok!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: |
lekker ding :thumbsup:
|
Eej jamiel, Enschede is okejj! :) Veel uh plezier met je school enzo?
Dikke Kus van Esmé :+ |
eeewj jamiel :D :D :D zo gaat ut wel goed met die berichies he? ;) nouja kspreek je wel weer (of op meeting of hieroh) XxXxX meiske aka annouska :D
|
:* van mij voor Jamiel :D
wel lief doen tegen de leraren :p :+ |
1 Bijlage(en)
Het is beter te onthouden wat je moet vergeten, dan te vergeten wat je moet onthouden.
veel liefs, Jeroen (BoP) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.