![]() |
Kheb misschien kusjes-ziekte
Ook wel bekend als klierkoorts of ziekte van Pfeiffer...
Word zaterdag getest... Bloedonderzoek enzo... Hoop dat het iets anders is... Wil niet ziek zijn :no: |
ojee. dat is kut.
ik heb 3 goeie vrienden die het ook hebben gehad. eentje heeft t zelfs nog.. ik hoop voor je dat de uitslag positief voor je is (negatief dus :rolleyes: ) .. anders wordt het veel slapen en rusten en minder leuke dingen doen :( veel sterkte alvast, als je dat nodig zou hebben. |
Re: Kheb misschien kusjes-ziekte
Citaat:
Niet iedereen wordt trouwens ziek van pfeiffer...maargoed hopen dat het het niet is! |
Re: Re: Kheb misschien kusjes-ziekte
Citaat:
|
Ik hoop echt voor je dat je het niet hebt.. Het is zown kut ziekte. Ja bij de eene slaat het anders aan bij de ander.. Maar ik heb het dus echt heel erg gehad..
|
Citaat:
Heb hoge koorts... Denk niet dat ik er goe voorsta, maar blijven hopen ofzo... Denk dat ik zo in bed kruip trouwens. Kan me echt niet meer rechthouden :( |
Acherrum... :aai:
|
:aai: kutzooi :*
|
Citaat:
|
:aai:
|
woei is niet te hopen voor je meid :aai:
|
Citaat:
maar: Get well soon!:):* |
oeW! Ik hoop echt dat je het niet hebt... Maar beterschap meid :aai:
|
Wat betekent ziekte van pfeifer eigelijk en wat bevat het ????
|
ai dat is niet leuk, beterschap.. ik hoop dat de uitslag negatief is :aai:
|
suc6 zaterdag :*
|
|
mn zusje heeft het ook gehad, bepaald nie cool ze heeft er van alles aan overgehouden :(
heel veel succes k zal duimen!! :* |
Sterkte!
en pas maar op blue wolf >: ] |
Ik hoop voor je dat het niet zo is want het lijkt me heel erg kut.. Als het wel zo is wens ik je heel veel sterkte :* :aai:
Citaat:
en de naam pfeiffer komt van de man die het 'ondekt' heeft ;) |
Citaat:
en toch op het forum komen een echte die hard respect:respect: :respect: :respect: |
|
ik heb t ook gehad...kben neit moe geweest alleen heel erg ziekjes :|
succes zaterdag!! |
angina is ook niet leuk, ook 2 x gehad :[
|
vorig jaar ook pfeiffer gehad ik heb een maand alleen maar op bed gelegen en niks gedaan :( kwas gwoon al te moe om overeind te komen vet irritant
hoop dat je iets heb wat snel over is :) |
sterkte meis :* :aai:
|
Ja saartje heeft het en opeens heeft iedereen het gehad. Maar ok het was vorige jaar en het jaar daar voor opeens in
iedereen had opeens die ziekte volgens mij zat het bij aantal luitjes ook tussen de oren |
Re: Kheb misschien kusjes-ziekte
Citaat:
das kut:aai: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.