![]() |
O My God! O My God!!
Vraagt net iemand hier thuis, of ik morgen voor 100 mensen wil optreden! AAAAAAAAAAH!!
Uhm... denk denk... misschien. Heb maar gezegt dat ik dat morgen wel zie als ik er ben... :x AAAAAAAAAAH! |
en als/met wat ga jij optreden?
Als band? zanger? cabaretier? idioot? alle 4 tegelijk? |
Citaat:
50 eurocent :p |
Zanger/Gitarist en waarschijnlijk ook als Idioot jah....
Er is wel een drummer en bassis daar, dus da's geen probleem :{ |
Komen ze ook lkkr vroeg mee:)
maah goeh ....:thumbsup: |
doen:yes:
:thumbsup: suc6!! als je t doet dan.. ;) |
Dan krijg je ongeveer dit soort praktijken:
COVER - Greenday - Brain Stew Deze had ik dus even thuis gemaakt. Ik had geen basgitaar, en de drums had ik even met de computer gemaakt. En de microfoon was kut (tja, simpele standaard mic die je bij de computer krijgt), en natuurlijk mijn stem :S |
hoeveel vang je?:7
|
vette stem trouwens ik had dat veel anders verwacht:) :thumbsup:
|
en ik heb toch wat beter verwacht !!!!! :o
(ik bedoel dit niet als belediging hoor) |
niet slecht :)
|
Ach ja, mijn stem. Is te hoog vind ik zelf. Sommige mensen vinden me stem juist mooi, andere compleet niet... zoals ik :p
|
Citaat:
|
Citaat:
je heb idd een beetje hoge stem.. maar hij is wel goed :thumbsup: zou 't doen als ik jou was :thumbsup: |
klinkt best wel goed joh :D:D kvind je stem aardig zuiver, je hebt er zekers wel gevoel voor :) kwist helemaal niet dat je dat talent in je had :p :+
je gaat wel doen he morgen :thumbsup: |
Citaat:
Maar goed, ik heb net de organisator gesproken, en ik heb gezegt dat ik het waarschijnlijk ga doen. Ligt eraan hoe ik me morgen voel, hoe de sfeer is. Hij heeft al wel even een drummer en eventueel bassist voor me geregeld, en dan moet ik dus even in 1 min. tijd uitleggen wat ze moeten spelen. Ach zo moeilijk is dit nummer niet, super simpel zelfs :P Misschien doe ik het, misschien niet :P |
Lol! die reacties, op een Amerikaans forum waar ik veel zit vanwege de gitaar gekken, over mijn Green Day cover:
Citaat:
Citaat:
|
klinkt wel aardig. En je hebt idd een wat hoge stem
|
klinkt goed, ik zal maar niet meer zeggen dat je een wat hoge stem hebt... :+
|
Citaat:
Moet toch lukken. Dan zijn we al een heel eind, dat hoge moet dan niet meer zoveel uitmaken. :) |
Boeie wat andere mensen denken! het klinkt blijkbaar goed genoeg, anders zou je uberhaupt niet eens gevraagt worden!! :D
en het klinkt ook goed ;) in andere woorden, DOEN!!! Oke, je staat daar even met een hartslag van 24368432 per minuut op het podium, en de eerste noten zullen misschien kut gaan, maar daarna ga het heus wel goed. En als je het niet doet zul je er achteraf gegarandeerd spijt van krijgen!! gewon doen! doen! doen! :p waar ga je spelen trouwens? :) |
Citaat:
Maar goed, ik kan wel vaker optreden hoor :p In innocent, metropool, andere kraakpanden, festivals. Hehehe, je moet gewoon even de mensen kennen. Dus als ik het nu niet doe is er altijd nog een kans :) |
Citaat:
en ja het lijkt wel een beetje of iemand je ballen vast houdt als je dat zingt:Y) je moet wat meer schreeuwe dan krijg je een diepere stem8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
echt kewl, moet je doen joh, je hebt best wel kewle stem :?
|
Citaat:
|
|
heb je t nou nog gedaan? :p
|
jah vertel vertel!! :) *nieuwschierig* :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.