Citaat:
Originally posted by Forza
jaaaa
|
MoefGaGa vond ik het leukst, is een erg leuke sfeer :) R&B en hiphop vooral, en ook wel ouwe en nieuwe zomerhits
St Trop is een best wel grote discotheek, met mooi dakterras :) dansvloer is groot en veel trance enzo dat soort muziek!
Tropics.. ben ik één keer geweest, met DJ Jean, was erg cool! alleen het geluid stond errug hard, veel mensen oorklachten na de tijd :/
Hollywood is een KUT tent (denk aan vloerbedekking en fonteinen :/ )
eeeeeeehmmm....
hollandse café's;
Asterix vond ik de leukste, lekker ouwehoeren :+
De bonte koe paar keer geweest , DAAR WERKT ANDRIES UIT BIG BROTHER :+ dus die moet je gezien hebben 8-)
Crtoons 1x geweest, de rest ook (ben namen vergeten :( ) is wel leuk, allemaal Apres Ski sfeer, wel erg gezellig maar je moet er van houden :)
damn wat was er nog meer dan? kweet het al helemaal neit goed meer :+ oja! één zo'n discotheek betaal je 8euro entree ofzo rest van de drankjes gratis..? meeste drankjes zijn wel ranzige cocktails waar je er ook niet meer dan 2 van naar binnen kunt werken.. wel coole muziek, beetje top40-hiphop, kvond het wel leuk :)
en er zitten 3 gave hardrock cafe's, die mag je natuuurlijk niet missen :Y)
en dan eh de Burger King is echt RANZIG, Mc Donalds staan lange rijen maar net zo lekker als in Nederland dus eh aanrader :p
Paar Nederlandse Snackbars, de Molen, De Koe ofzo, allemaal lekker (krokettuuuh!)
En uhm strand is relaxed, je moet in de buurt van de watersportstand gaan liggen daar zijn de meeste jongeren (tenminste toen wij eer waren, ik denk dat er nu wel over het hele strand alleen maar jongeren zijn :+)
en BE WARNED er zijn ONTZETTEND veel proppers die je op een gegeven moment op de zenuwen gaan werken 8|
bungeejumpen MOET je gedaan hebben O-) Waterworld moet mooi zijn, ik ben er niet geweest.. en er zijn veel meer jongens dan meiden daar :p
VEEL PLEZIER :D