![]() |
Yes ik heb de sleutels!!!
van m'n nieuwe kamer in Utrecht!! :D 15 minuten met de bus vanaf school.. 5-10 min. fietsen naar het centrum :) m'n bed staat er al half.. en een paar oude kastjes die van ydp waren :p
|
wanneer is de house-warming :? :p
|
Citaat:
|
ah vet, wanneer wordt je kamer ingewijd? :d :p 8-)
|
Code:
-----_______________________----- |
Citaat:
|
als je maar lol hebt, toch? :+
|
je bed staat er half...ik vraag me eig af wat ik me daarbij moet indenken... :S :+
|
m'n bedbodem staat nog thuis, paste niet in de auto met 3 pers. en de matras ook nog.. de rest staat er al :p
|
vrij klein en aangezien t in utrecht is zal het ook poepduur zijn?:p
|
utrecht :)
altijd leuk om daar te zijn, maar echt groot is het niet 11 vierkante meter, past net een bed in en een buro btw, ik wil niet ombeschoft zijn, maar wat betaal je er voor?? |
Citaat:
|
:thumbsup:
|
Citaat:
280 pm. met alles inbegrepen. en gebruik van wasmachine enzow. |
is wel maf, hier kun je voor 200 pm 16m2 krijgen:+
|
ik heb zin in party:thumbsup:
|
kom we gaan met de vaste members van ll.com erheen:+
|
Citaat:
|
ik wil als ik me vwo diploma heb naar de universiteit in utrecht...eerste jaar blijf ik nog thuis, daarna wil ik ook op kamers....nu nog de vraag of het gaat lukken :)
maar netjes hoor je kamer :) een vriend van me zit ook op kamers, die betaald ongeveer het zelfde en zijn kamer is nog iets kleiner :? |
dan moet je nu al in de wachtlijsten gaan staan :{ want in Utrecht lopen die wachtlijsten tot zo'n 2 jaar op geloof ik :)
|
Citaat:
Je kunt ook naar een commercieel bureau gaan, daar heb ik mijn kamer ook van :) |
Citaat:
|
Citaat:
Niet een paar fototjes genomen trouwens van je kamer&huis? :) |
neeh :p
als ik er echt zit ga ik wel met m'n webcam een fotowtje maken.. (kan 640*480 aan met fotows) alleen dan niet zo'n hele goede kwaliteit :p |
digicam lenen? :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik zo vrij mag zijn??!
Lombok? |
Citaat:
|
Nee, een wijk haha :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.