![]() |
Ik ga een spannende nacht krijgen
Strak is het hier kermis...
En raaaaaaad eens wie hier op de kermis moet gaan werken? Het meisje waarmee mijn ex mij bedrogen heeft... Naar't schijnt vind ze me nie zo leuk O-) Don't worry, ik ben een braaf meisje, maar ze moet me niet gaan uitschelden, want als ik ziek ben, ben ik MEGA vlug ge-irriteerd :yes: :Y) Go Saartje Go Saartje *doet happydance :p* |
catfight!! :d
|
u go saar :)
|
wilde jij niet iemand slaan, saartje? :p
|
Citaat:
1. Ik ga zo nieuwe kleertjes halen, en wil ze nie vuil maken :no: 2. Ik vecht niet met achterlijke manwijven... Té laag voor mij niveau 3. Ik weet toch dat ik mooier ben :Y) *ego* |
4. je bent te ziek om te vechten
|
als je zo bij de ballenkraam zit waar zij moet werken, moet je opzettelijk de bal naar haar gooien en 'sorry' zeggen :D
|
5. op kermis doet men meestal geen nieuwe kleertjes aan, hier dan O-)
|
Citaat:
Ze staat aan het schietkraam... LoooooooL :d :d :d |
Als je eerst een Knuffelpop gaat winnen zal zij aan jou geven en jij schiet naar haar en moet je zeggen 'oh sorry, ik dacht dat die ook een doelwit was' :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet richten op het hoofdt he anders is het in 1 keer over:]
|
't Staat momenteel één - nul voor mij :p
:] In dingen terug-antwoorden ben ik altijd al goed geweest :yes: :Y) |
doe haar maar de groeten van mij (extra knal in haar hoofd 8) ) :Y)
|
Citaat:
Kweet nie, ik denk dat ik nu ff blijf forumen dan friet ga halen, eten (is weeral effe geleden) en dan beetje drinken... en dan terug forum... :) |
als ik jou was zou ik zelf een bal mee nemen (een extra harde) en met die gooien.. 8-)
succes btw:p |
hehehe of jeu de boules (ofzoiets :p) maar ipv dat witte balletje moet je haar hoofd raken :thumbsup:
en hoe harder, hoe beter :7 :Y) |
Een verdwaalde friettent is geen kermis :p
|
Citaat:
Er staat ook zoiets met een platvorm met stoeltjes dat zo... nvm... Iets leuk ;) :d |
Citaat:
En ik ben lief O-) Het enige wat ik zou durven is grof zijn in haar gezicht, maar dat was ze al gewoon van vroeger... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.