![]() |
goh...ben je jarig en ga je uit eten....
...zie je daar opeens DJ Tiesto zitten bij tzelfde restaurant :d :thumbsup:
|
ik zou meteen naar snackbar gaan en thuis alles op vreten
|
gefeliciteerd met je verjaardag;
gecondoleerd met dj TRIESTo. |
dank je, dank je 8)
|
Citaat:
|
Waar was je heen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
welk restaurant in breda? de sinjoor = :9
iig wel stoer dat je tiesto tegen kwam 8-) |
Donald & nog wat ofzo :p op de Grote Markt :9
Sinjoor nie.....daar kan je niet goed buiten zitten :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee :p was best wel een leuk restaurantje, stonden lekkere dingen op maar die ik op heb als voorgerecht, was niet lekker...Capaccio met smerige witte dingetjes er op :no: Capaccio zelf was lekker :yes: :Y)
|
tiesto......great:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat heeft iedereen tog tegen tiësto. Kdurf te wedden dat de helft van de mensen die loopt te roepen dat tiësto slecht is, nog nooit een set of ee nnummer van hem hebben gehoord
|
daar moet je blij mee zijn :O
sorry, maar die gast zegt me niets, is die van gtst ofzo??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: goh...ben je jarig en ga je uit eten....
Citaat:
|
spannend, heb je hem om z'n handtekening gevraagd? 8)
|
Ik zou hem niet eens herkennen:o
|
Citaat:
1) ik ben geen fan van m 2) mensen komen daar om te eten en niet om handtekeningen uit te delen overgens waren er wel andere mensen die over m fluisterden maar niemand vroeg om een handtekening :+ |
tis opzich best triest dat ze een DJ niet/wel leuk vinden voor zijn muziek. Vooral als het van die tmf-trutjes zijn die alleen de liedjes waar een clip van is opgenomen kennen. Die gast is al een paar keer uitgeroepen tot beste DJ van het jaar en dat word je écht niet door een paar domme liedjes te maken. Die word alleen gegeven als je goed kunt mixen/draaien/over laten gaan van platen etc. bv; afgelopen weekend op DanceValley (perfect evenement trouwens), hij swingde gewoon de pan uit. Staan er een paar duizend man te swingen op hem, vraag je ze een dag later wat ze eraan vonden, was echt vet, alleen die tiesto? bah! (zoals bv bij een maat van mij). Hij stond HELEMAAL uit zijn dak te gaan. Gaan de volgende dag stappen, iemand vraagt hoe dance valley was, zegt ie dus dat het hardstikke vet was maar dat die tiesto er maar niks van bakte. kan dat soort gasten dus écht niet uitstaan 8|
-just my 2 cents |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.