![]() |
notepad wtf???
M'n fokking notepad is opeens duits ipv engels?????? hoe de neuk is dat nou weer mogelijk?? ik heb een compleet engelse windows.. en plots is notepad duits geworden??? :huh: :huh: :huh: :huh: :huh:
|
du bist h4x0r3d :)
|
kan iemand ff checken of jullie ook notepad32.exe in je windows mapje hebben staan?
ik heb nu notepad.exe en notepad32.exe :no: |
Vieleicht ein update wer nicht ganz gut war.
Oder du bist, wie Dimas sagt, g3h4x0r3d :p |
Citaat:
|
als ik die fokking notepad32.exe wegflikker komt hij gewoon weer... tis die fokking duitse virusscanner natuurlijk die ik net heb geupdate :[
|
ik had wel een keer dat mijn nederlandse windows opeens half engels was, maar half duits nog nooit van gehoord :d
|
Citaat:
|
heb alle notepad dingen weg geflikkerd.. windows maakt ze automatisch aan.. heb 1 engelse opgezocht en die over alle nieuwe heen geflikkert.. nu issie wel weer engels, maar zogauw ik ze weer weggooi maakt hij weer duitse aan...
tijd voor een format :[ |
whaha met het verwijderen van 1 regkey in het register ligt nu half windows plat.. met run kan ik niets meer opstarten.. elke executable zit te zeuren dattie niet weet waarmee die moet worden opgestart :+
morgen ochten m'n image er maar weer opzetten... nu kan ik nog net internetten, maar dan houd het op :+ |
iets met cdrunxp was het ofzow...
volgende keer toch ff een backup maken met wat er nou eigenlijk stond :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
doet weer :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.