![]() |
Lachen :) Ma ook bez wel lullig
Als gasten besneden zijn.. komen ze in t begin toch gewoon om de 5 minute klaart omda j lul dan tege je box heen en weer gaat :)
Lijk me net zo lullig :yes: |
nou...
:O |
Ik wou het gewoon even melden en weten of het klopt :)
|
Ik zal het voor je gaan navragen bij mn broer :|
|
euh 100% bullshit?
|
Volgens mij is het ook 100% bullshit hoor :p
Oké, ik heb ook al wel gehoord dat jongens die besneden zijn, gevoeliger zijn aan eikel dan andere jongens... Maar dan zouden die jongens én constant met een stijve moeten rondlopen én constant zin hebben én constant aan vieze dingen moeten denken :p Ik denk dat die kans klein is hoor ;) Ga er maar van uit dat je stellling niet klopt :d :wave: |
Besneden jongens zijn juist NIET gevoeliger aan de eikel dan onbesneden jongens, omdat er een zekere "eeltlaag" gevormd wordt om de eikel te beschermen nadat de bescherming van de voorhuid verdwenen is. De eikel van een besneden man is dan ook "droger" dan die van een onbesneden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eng :d |
Citaat:
|
Saartje, mijn uitleg is 100% correct, twijfel er maar niet aan.
Er is nog wel een stukje (voor)huid dat er tijdens masturbatie/seks over gaat, dus zo'n eng gegeven is het ook weer niet, maar 't is wel veel properder, zoals aangegeven door Riddler. |
LoL, hiermee bewijs ik weer hoe veel ik van besnijdingen afweet. Achja, het is zo men ding niet 8) :p
|
Citaat:
|
volgens mij leeft de mens met een voorhuid en worden we geboren met een voorhuid,
waarom zou je daarin een mensenhand het werk laten doen om deze voorhuid te verwijderen? ksnap natuurlijk dat wanneer het om gezondheidsredenen gebeurt de reden nog tot daar aan toe is, maar verder gebeurt het vaak om geloofsovertuigingen die hiertoe aanzetten. just my 2 cents.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol wat n onzin:z
tis eerder zo dat iemand vergaat van de pijn dan elke 5 minuten klaar komt:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om op de tread terug te komen, besneden is uw eikel MInder gevoelig,(na een tijd toch)
net gelijk toen ik vd eerste keer aftrekde, had moeite om mijn eikel aan te raken (9 jaar onder voorhuid gezeten) zeer gevoelig:yes: maar nu 4 jaar later en vele keren aangeraakt, is hij al véél minder gevoelig. besneden word de eikel gelijk gewone huid na een paar dagen/weken minder gevoelig..dus word je niet de hele tijd opgewonde als hij iets aanraakt |
Citaat:
|
Citaat:
|
besneden wordt je meestal ook pas als je ongeveer 8 dagen oud bent
(volgens de richtlijn van de bijbel..) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.