Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   bezweken door de hitte (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34841)

Nightwolf 7 August 2003 14:29

bezweken door de hitte

jaja toen ik om 1 uur wakker werd vandaag en naar beneden ging, zaten m'n ouders buiten. toen ik wat wilde drinken en ging zitten, kreeg ik jeuk bij m'n neus, alsof je verkouden bent en wat van dat slijm-geval, wat normaal uit je neus komt, weg wilt halen met je hand :p toen merkte m'n moeder niet veel later op wat er op m'n hand zat, bleek t bloed te zijn. pakte dus een stuk keukenpapier en kneep m'n neus af terwijl ik t bloed eetje weghaalde. en 2 minuten later ging ik naar de wc omdat t leek alsof ik moest overgeven en viel ik flauw en werd ik op de bank gelegd door m'n pa :huh:

heeft iemand anders dit ook al meegemaakt de laatste tijd? :?

DarkAngel 7 August 2003 14:33

ja... alleen kwam dat bloed bij mij ergens anders uit. En vanwege het warme weer werd ik gewoon beroerd

Pakspul 7 August 2003 14:40

daar hebben ze wat voor he,
komt die:

vaker naar buiten gaan

Nightwolf 7 August 2003 14:51

zeg je dat ook tegen de mensen die bij de open dag van Ajax (toch? :p) waren bezweken? :z trouwens, ik ben de afgelopen paar dagen vaak en lang naar buiten geweest

Bird Of Prey 7 August 2003 15:02

Citaat:

Originally posted by yo-de-plo
daar hebben ze wat voor he,
komt die:

vaker naar buiten gaan

juist ja...naar buiten gaan waar t nog warmer is dan binnenshuis... :z

maja...gelukkig nog nergens echt last van gehad, ik heb t alelen maar warm en ik eet tijdens warme dagen zoals we die de laatste tijd gehad hebben en nog wel ff tegemoet gaan minder

FiZz 7 August 2003 15:04

Ik vind het weer juist wel lekker. Lekker in de zon zitten met een koel pilsje erbij. Beetje boek lezen. Heerlijk. Ik ga zo maar weer naar buiten :)

Denden 100 piek 7 August 2003 15:23

Nou ik zit hier wel lekker bij mijn lieve ventilatortje*)

Raspberry 7 August 2003 15:27

Citaat:

Originally posted by Denden 100 piek
Nou ik zit hier wel lekker bij mijn lieve ventilatortje*)
ik onder me schattige waaiertje :love:

Nightwolf 7 August 2003 15:48

blah, heb m'n ventilator naast me staan maar heb alsnog ook nog eens koppijn gekregen, hoeveel ik ook drink :{ heb in een paar uur al 1.5 liter appelsap gedronken

Bird Of Prey 7 August 2003 15:51

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
blah, heb m'n ventilator naast me staan maar heb alsnog ook nog eens koppijn gekregen, hoeveel ik ook drink :{ heb in een paar uur al 1.5 liter appelsap gedronken
goed...kun je ook nog rekenen op de diarree, want veel sap in korte tijd drinken werkt laxerend... :S ;)

The6thgate 7 August 2003 16:17

gelukkig kan ik vrij goed tegen de hitte dan *afklopt

LoeLoe 7 August 2003 17:03

Opzich kan ik ook wel goed tegen de hitte, ik ga niet flauw vallen ofzo.

Enigste wat ik vannacht dus had (en vorig weekend en het weekend daarvoor ook al) is dat ik gwoon kotsmisselijk werd van het ene op het andere moment.

Maar ik denk dat het tekort aan slaap daar ook wel een handje aan meehelpt:9

Morgen gaat me alweer weg hiero en dan is me vakantie afgeloopt:( :(

Nightwolf 7 August 2003 17:06

normaal val ik ook nooit flauw, dit was de eerste keer :no:

Larsjuh 7 August 2003 17:21

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
normaal val ik ook nooit flauw, dit was de eerste keer :no:
:aai:

Jamiel 7 August 2003 17:44

Ik word nie goed, als ik winkel in winkel uit ga, en ze hebben airco binnen... kom je buiten krijg je in 1 keer zoown hittestoot tegen je aan :huh:

Riddler 7 August 2003 17:47

ben laatst flauw gevallen omdak me had gesneden op het werk en teveel bloed had verloren.
flauwvallen is echt NIET leuk :aai:

Karma-Killer 7 August 2003 18:14

ik vind het op het moment binnen beter :yes:

Babysmurfie 7 August 2003 18:29

Ocharme:aai:
Je moet binnen blijven, ik val anders ook flauw als het te warm is.

Tyskie 7 August 2003 19:41

Citaat:

Originally posted by FiZz
Ik vind het weer juist wel lekker. Lekker in de zon zitten met een koel pilsje erbij. Beetje boek lezen. Heerlijk. Ik ga zo maar weer naar buiten :)
True.. probleem is alleen dat je die pils zo snel naar binnen moet slobberen voordat het lauw wordt... :no:

Ar-Tuur 7 August 2003 21:39

Lekker dan, ik moet zaterdag in dit weer op het warmst van de dag trainen. En dan nog wel de zwaarste training van het jaar, namelijk de eerste. Ik kan normaal gesproken best goed tegen hitte, maar zaterdag gaan we naar de tering. :(

Clauw 8 August 2003 11:24

Ik ben alleen vroeger een keer flauwgevallen omdat ik 's ochtends niks had gedronken, gegeten, en toen stonden we in de rij( in een pretpark ofzo) in de zon.. en laatst op vakantie kreeg ik hoofdpijn van de zon en ook wat misselijkheid, maar nu thuis ga ik in de tuin zitten met mn voeten in een bak met water, drinken erbij, wat te lezen erbij,en ik blijf uit de zon. :thumbsup: werkt goed

The6thgate 8 August 2003 11:38

kzou eigenlijk in de zon moeten zitten om wat gekleurder te blijven, maar tis me na 5 minuten toch te warm

Raspberry 8 August 2003 11:41

mja, en als t uit te houden valt is de zon al weg :p
als je toch in de zon wilt bijkleuren kun je ook zo een plantenspuit meenemen en af en toe je gezicht nat maken daarmee :p:)
of een washandje oid.

The6thgate 8 August 2003 11:58

Citaat:

Originally posted by RaSpBeRRy
als je toch in de zon wilt bijkleuren kun je ook zo een plantenspuit meenemen en af en toe je gezicht nat maken daarmee :p:)
of een washandje oid.

teveel gedoe:+

Raspberry 8 August 2003 12:02

Citaat:

Originally posted by The6thgate
teveel gedoe:+
pffff...
lui kreng
:+

The6thgate 8 August 2003 12:06

Citaat:

pffff...
lui kreng
:+

:D kga gewoon film kijken:z

SpiNe 8 August 2003 12:11

ik heb het nu nog niet gehad maar op stage had ik 2 keer een bloedneus gehad door de hitte:{

Raspberry 8 August 2003 12:15

Citaat:

Originally posted by The6thgate
:D kga gewoon film kijken:z
jammer dat der (nog) geen TV bestaat, waar je alles echt kunt voelen enzo :p kun je nog een kleur krijgen als er zon in voorkomt :p

Citaat:

Originally posted by SpiNe
ik heb het nu nog niet gehad maar op stage had ik 2 keer een bloedneus gehad door de hitte:{
heb ik ook last van, nogal irriterend :no:

Bird Of Prey 8 August 2003 12:52

Citaat:

of een washandje oid.

of een douche op je balkon maken... :yes: ;) :+

Raspberry 8 August 2003 12:56

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

of een douche op je balkon maken... :yes: ;) :+

JEROEN:[

<edit> hoi jeroen :) </edit>
:p

Bird Of Prey 8 August 2003 12:57

Citaat:

JEROEN:[
dat is mijn naam :yes: :thumbsup:

[edit]Hoi Fránces :) [/edit]

Raspberry 8 August 2003 12:58

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

dat is mijn naam :yes: :thumbsup:

ok

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:49.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.