![]() |
Welke avatar van Nickchange is lelijker?
Ja, denk je af te zijn van de afschuwelijk lelijke kop van Mike Starink van het zo mogelijk nóg ergere programma lijn 4, komt hij met een nieuw hoofd aanzetten, dan misschien nog wel erger is dan Starink. Ik heb geen idee wat dit is, maar erg isie 8-) Dus stem welke t ergst is :yes:
http://forum.leerlingen.com/vbb/avat...ine=1059236066 |
lijkt me duidelijk dat het een schande is dat jij niet weet wie Screech Powers is :no:
Toen ik me nieuwe avatar aankondigde kwamen er alleen maar goede reacties dus8-) dit topic voor de duidelijkheid: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...hlight=starink |
ik vind deze minder erg dan Starink :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
anders heeft ie wat leuks gemist in z'n jeugd :p
|
vriend van ZACK
|
Die Mike Starink :no:
Screech :yes: :yes: (Bartje: moet je maar eens rond het middaguur of rond half 5 's middags naar Nickelodeon kijken :) ;)) ****** Ik zoek een nieuwe nickname.. Iemand ideetjes? 8) |
Die kerel ziet eruit als een flikker met een perenhoofd :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom is hij ook K1 kampioen 2001 |
Citaat:
|
Citaat:
ik stem bij de weg op Mike als ergere avatar :yes: |
Citaat:
Hij verloor in 2002 in de halve finale van Jerome le Bannner op decision(want hij is niet K.O. te krijgen) en in 2003 zitten we nu heeft tot nu toe gewonnen van Goodridge en gaan we 11 oktober op naar Osaka :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en uh erg leuk al die info maar dit alles veranderd zn uiterlijk toch niet?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:O Dan hebbie mooi stront in je ogen, want die gast op mijn avatar heb een kop als een stoeptegel. Of je weet niet hoe een peer eruit ziet |
hmmz screech is cool man. Jullie hebben vroeger zkr nooit saved by the bell gezien
|
Saved by the bell was koel :) met mister belding en onze hollander mark gosselaar als zack morris, en die pipo slater die later als agentje op de stranden van miami ofzo ging mountainbiken.. ik was fan :yes: en dan ook vooral van screech :D alleen kon mijn ma het niet uitstaan vanwege dat nepgelach O-)
|
Citaat:
|
Alleen het neppe aan Saved by the bell vind ik dat gejoel enzo vanuit de tribune...dat vind ik dus echt nep..:no:
|
Citaat:
|
Ik vond (soms kijk ik nogsteeds) Saved By The bell echt leuk :)
Ik vond Screech wel grappig |
Dat nepgelach irriteert me een beetje
|
Citaat:
|
|
Citaat:
denk dat je eerder een peer tegen komt in de vorm van een stoeptegel dan dat je iemand tegen komt met stront in zn ogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:{ Heet jij toevallig niet zaagmans? |
Citaat:
Als ie in Nederland geboren is en naar de VS is geëmigreerd ist gewoon een Nederlander, tenzij hij er voor gekozen hebt om amerikaans staatsburger te zijn waar je recht op hebt als je er 5 achtereenvolgende jaren woont |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.