![]() |
België-Nederland(20 aug)
Simpel: Wie wint?
|
Nederland + oefenwedstrijd = gelijkspel :z
Ben een paar jaar geleden nog eens naar België - Nederland geweest, in het Koning Boudewijnstadion, was wel grappig. Toen werd het ook een gelijkspel meen ik me te herinneren, en België kwam eerst voor. 8) |
Ik ken je wel op een briefje geven dat Bob Peeters d'n ollanders d'n das om doet!
Laten we het gewoon over allerlei vormen van vrijheid hebben... veel leuker |
Citaat:
Ontopic: België! |
Ik ga voor een gelijkspelletje.
1-1 |
Maar wat denkt Oizo? Zal hij ons gerusttellen of juist verontrusten? Hopelijk zal Malcy ons niet langer in spanning houden. :7
|
1-3 kga trouwens naar ned-oostenrijk nog meer mensen die gaan????
|
Citaat:
|
Wel in het oranje gaan he?!!!!
Anders kom je er niet in namelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NEDERLAND
|
Citaat:
|
BELGIUM
|
Citaat:
|
KERKRADE!!
|
NEDERLAND
|
Ik ga ook naar Nederland - Oostenrijk, komt omdat ik wat Oostenrijkers heb leren kennen die er ook heen gaan.
Voor de rest kan me die hele pot gestolen worden, net zoals deze wedstrijd tegen Belgie. |
Citaat:
|
Citaat:
Hehe denk het ook ja, best grote kans dat ik binnen het kwartier al weer buiten sta. Of schenken ze bij Oranje wel echt bier? |
Ik twijfel nog tussen me wortel kostuum, zeeuwsmeisje klederdracht, of me molen kostuum.
Iemand tips? Ik denk dat ik ook een vlag mee neem met de namen: Kluivert, Seedorf en Davids daarop. Dat zijn namelijk me favorieten :z |
Citaat:
|
Citaat:
Of, Hup Patrick, stoere kerel, veel succes Thea!! En je zou een paar dagen je baard kunnen laten staan, en die dan oranje verven. Ik denk dat je er wel uit komt toch? :thumbsup: |
Ik krijg er steeds meer zin in.
Nu nog een vlag op de kop tikken met "Made in Paramaribo" |
7-0 voor België
Bob Peeters 7 maal 4e min: Kopbal 13e min: Stiftbal 22meter 27e min.: Omhaal 51e min.: afstandsschot 63emin.: Penalty 81emin.: Intikker 83emin.: Solo-actie 84e gewisseld voor Sonck.. http://www.vitesse.org/graphics/2002...boekarest4.jpg Ahhhh TJAKKA! |
"Thea Tank Groet Het Nederlands Elftal"
:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
Bobke |
Komt Bob ook uit Paramaribo? Dan mag hij ook op mijn vlag!
|
heb je ook al het shirt van suriname?
ik zag pas in de stad een neger ermee lopen en nu schieten ze echt als paddestoelen uit de grond Het eerste wat me opviel was dat abn-amro erop en dacht dat het een een of ander nieuw ajax shirt was, maar het was dus het Suriname shirt :no: http://www.suriprofs.nl/resources/surshirt_big.jpg |
Een gele jodenster en ABN AMRO op het shirt, nee das me toch echt iets te veel van het goede hehe
|
Citaat:
das geen jodenster, maar een pentagram:) |
Citaat:
|
Pentagram is toch met de punt naar beneden? Of was met de punt naar beneden weer iets met de duivel?
Naja lekker boeiend, ik heb het gewoon niet op gele sterren hehe |
Citaat:
|
Daar moet ik nie over nadenken ;)
BELGIË 2-1 voor ons ofzo :p |
NEDERLAND
WINT |
Citaat:
|
|
STERF, MET EEN GEZWEL AAN JE KONTGAT!!
|
Citaat:
|
Citaat:
HUMOR!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lol |
Citaat:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: |
wtf is dit nou weer voor gaar topic 8) :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.