![]() |
wtf kun je nou met dit weer nog doen
naast zwemmen is er gewoon niks, overal is het te warm voor
|
niks doen, dat kun je doen :yes: :+
|
je darmen spoelen door 600 liter water te drinken die je minimaal nodig hebt om het uit tehouden in dit weer... :)
|
zonnen
picknicken :] voetballen winkelcentrum kamer opruimen :+ nog meer vervelen kijken in hoeveel posities je kunt zitten op je bureau stoel/bank :p |
GAMEN!!!!! 8-)
|
Citaat:
Mijn voorstel: niksen met een ventilator voor je kop |
Citaat:
|
Nodig een vriend/vriendin uit, ga achterthuis zitten, blaadje erbij, groot glas met Ice-Tea , ijsklontjes en citroentje :thumbsup:
|
Citaat:
|
ik ga de komende tijd wat films kijken achter de pc met ventilatortje:+
|
kom laten we ff naar 10 kilometer gaan rennen vraagt iemand op msn:huh:
|
Citaat:
|
Zwemmen, Zonnen, Lezen, Gitaar Spelen, Trommelen, Schrijven, Film kijken (als je het buiten toch te warm vind)
|
Ik heb er anders een lekkere fietstocht vandaag opzitten van 50 km :thumbsup: Heerlijk gewoon, lekker vroeg opstaan, dan is het nog fris, paar klimmetjes erbij nemen en dan lekker afdalen. Super!! En daarna lekker koud douchen, beetje luieren, wat eten, lezen, en straks werken. Ik krijg de dag wel om :yes:
|
woensdag 15 km ofzo geskate, gister ongeveer het zelfde, vandaag gefietst kwee alleen nie hoelang? naar gouda iig. tjah het is wel warm maar als je gaat denken oooww wat is het warm word het alleen maar erger hoor?
|
SLAPEN! Dan vergeet je de hitte, en als je gewoon ff doorslaapt dan word je rond een uur of 8 wakker, en dan wordt het ietsje koeler als je geluk hebt..:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Placebo luisteren, maar hier was t vandaag mistig :o en anders ga je gewoon werken :7
|
werken in de airco :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IN DE ALBERTHEIJN ZITTEN :d
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga volgende week de hele week fietsen :)
Oostende-Nijmegen o_0 ~~Aan de andere kant vermaak ik me ook wel met D&D-campaigns voorbereiden~~ |
Citaat:
|
en in de winter is het weer te koud. nie zeiken ga lekker bakken
|
Citaat:
vooral als t sneeuwt :yes: |
altijd maar zeuren he
als het in de winter vriest, hopen ze dat het snel zomer wordt, en het liefst een warme zomer :no: nou, nu hebben we een warme zomer, dus ik wil geen woord meer horen, gewoon ervan genieten nu het nog kan ;) |
geef mij maar zomer. ik kan minder goed tegen de kou dan tegen de warmte. alleen als het sneeuwt is de winter leuk:yes:
|
gewoon werken,....mietje
|
Citaat:
maja...tis wat warm, maja...zelden dat we een zomer zoals deze hebben, dus kun je idd er beter t beste van nemen zolang t mogelijk is |
met dit weer zit ik gemiddelt 8 uur in de zon met een kind of 5 op me schoot en maar verhaaltje vertellen lange speurtochten wandelen, waterspelletjes spelen de kinderen zo doorweekt maken dat ze druipen en de leiding zo nat maken dat me schoenen na 4 dagen nog steeds kwets kwetss doen :z
en vooral sávonds uitgaan want dan is het uit te houden!:yes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.