Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Inge is back (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34887)

nevaeh1987 8 August 2003 21:57

Inge is back

hihi
ik wil echt teruggggggggggggg!!! Daar was t veel vetter as hier.. ik heb echt helemaal niemand echt gemist, maarja daar heb ik nooit last van op vakantie. Naja twas iig heel vet..

zijn er hier mensen uit ridderkerk.. toevallig? ghi

Judith 8 August 2003 21:58

Re: Inge is back

Citaat:

Originally posted by nevaeh1987
hihi
ik wil echt teruggggggggggggg!!! Daar was t veel vetter as hier.. ik heb echt helemaal niemand echt gemist, maarja daar heb ik nooit last van op vakantie. Naja twas iig heel vet..

Hej, waar was je naartoe op vakantie?! Daar ben ik wel errug nieuwsgierig naar! :d

CharmedOne 8 August 2003 22:00

Re: Inge is back

Citaat:

hihi

Hey :wave:
Ik weet hoe je je voelt ik wil ook weer terug NL IS GEWOON VERDOMD SAAAAAAAAAAAAAAAI...
Maar, waar ben je eigenlijk naartoe geweest :p

Judith 8 August 2003 22:02

Re: Re: Inge is back

Citaat:

Originally posted by CharmedOne

Hey :wave:
Ik weet hoe je je voelt ik wil ook weer terug NL IS GEWOON VERDOMD SAAAAAAAAAAAAAAAI...
Maar, waar ben je eigenlijk naartoe geweest :p

idd, NL is saai. en dan moet je bedenken dat ik de hele vakantie in NL ben gebleven!! VAKANTIETRAUMA :(

CharmedOne 8 August 2003 22:03

Re: Re: Re: Inge is back

Citaat:

Originally posted by Judith14

idd, NL is saai. en dan moet je bedenken dat ik de hele vakantie in NL ben gebleven!! VAKANTIETRAUMA :(

Ahhhh :aai:
Ik leef echt met je mee...
Vorig jaar was ik heel de vakantie in NL, ik was ff naar Bruinisse geweest OMG ik verveelde me de pleurus daar...

Raspberry 8 August 2003 22:05

wb :D

nevaeh1987 8 August 2003 22:08

oooh ik ben ook gewoon in nederland gebleven hoor haha, zeeland (domburg) maar keiveel jeugd op die camping en kei relaxte mensen ontmoet en ook die ik nog kende van vorig jaar dus das alt leuk om weer te zien. En een leuuuuke jonge :z maarja daar zal ik wel nooit meer iets van horen. Maar ach.. daar komen we wel weer overheen :)

Maar komende week ga ik waarschijnlijk een dagje terug :D Om mijn overgeblevenvrienden daar nog even op te zoeken hihi. Maar hier in brabant is t ech 20 x benauwder dan daar.. gek.. das echt nie vet. maarja, ik heb heimwee.. hihi

Judith 8 August 2003 22:10

Citaat:

oooh ik ben ook gewoon in nederland gebleven hoor haha, zeeland (domburg) maar keiveel jeugd op die camping en kei relaxte mensen ontmoet en ook die ik nog kende van vorig jaar dus das alt leuk om weer te zien. En een leuuuuke jonge :z maarja daar zal ik wel nooit meer iets van horen. Maar ach.. daar komen we wel weer overheen :)

Maar komende week ga ik waarschijnlijk een dagje terug :D Om mijn overgeblevenvrienden daar nog even op te zoeken hihi. Maar hier in brabant is t ech 20 x benauwder dan daar.. gek.. das echt nie vet. maarja, ik heb heimwee.. hihi

Zeeland is op zich wel leuk..wij stonden toen op de camping Napoleon..was wel leuk...1 km van het strand af...2 weken alleen maar lekker weer gehad...dus dat was wel een :thumbsup: vakantie

CharmedOne 8 August 2003 22:13

Citaat:

Ohhh ok dan :)
Ik ga die ene jongen ook maar vergeten er zijn genoeg andere leuke jongens, hij vindt me toch maar een gestoord wijf denk ik :p
Ik was sinds 23-07 op hem naar opzoek (HOPELOOS)
Maar leuk dat je een leuke tijd heb gehad en dat in NL :P
Sorry, ik begin NL echt te haatte, ik verveel me echt dood hiero..
Maar wat leuk dat je nog een dagje terug ga , ik kan moeilijk ff een dagje terug gaan naar Spanje *snif* IK MIS HET :(

bartje518 8 August 2003 22:49

Ik mis spanje wel, maar mijn beursje is toch verdomt blij dat ie weer lekker thuis is :yes:

CharmedOne 8 August 2003 22:54

Ik keek me broer telkens lief aan :P
Dus ik had nog veel geld op mijn rekening en in me beurs :D

bartje518 8 August 2003 23:43

Citaat:

profiteur :no:

maupstar 8 August 2003 23:54

Citaat:

keek me ene broer aan .... keek mn andere boer aan.... nog eens nope gebeurde niks:[ |:(

The Phit 8 August 2003 23:58

haha :p ik ga nog op vakantie :p whoeieeeeee :yes:

Headliner 9 August 2003 08:15

welkom terug :)

Stapper 9 August 2003 10:07

Citaat:

Originally posted by Headliner
welkom terug :)
van het zelfde

Riddler 9 August 2003 10:30

Je ondertitel rulez nog steeds ;)

The6thgate 9 August 2003 10:41

hey wb:)

Dimas 9 August 2003 10:45

welkom trug in ons mistige kikkerlandje

Nightwolf 9 August 2003 11:03

yo Inge, eindelijk terug :p

CharmedOne 9 August 2003 11:32

Citaat:

Originally posted by bartje518
profiteur :no:
Nou me broer heeft goed werk dus hij kan wel een beetje geld geven aan zijn kleine zusje....
En ik ben heel vaak voor hem opgekomen in Spanje (me moeder ging weer zeuren enzo) en ik zei dat het door mij kwam enzo..

MarvinV 9 August 2003 14:01

welkom terug liefie :* :* :*

nevaeh1987 9 August 2003 19:51

ja jij ok :) was t leuk in spain?

Miss_Sweetgirl 9 August 2003 19:58

ik was ooook in zeeland en ook weer net terug domburg waar ligt dat erges:p ?

CharmedOne 9 August 2003 20:06

Citaat:

ja jij ok :) was t leuk in spain?
Tegen wie hebbie het eigenlijk :rolleyes: (domme domme ik...)

Nightwolf 9 August 2003 20:10

tegen degene die daarvoor postte

CharmedOne 9 August 2003 20:14

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
tegen degene die daarvoor postte
Ok ThnX dan weet ik dat ook weer :D

nevaeh1987 9 August 2003 21:55

haha ja tegen marvinV

ik heb een paar fotootjes hierneergezet, heb ze net ff bij ons pap zn werk op cd gezet. Aaawh dinsdag ga ik trug :D:D een dagje, vetvet

The Phit 10 August 2003 03:27

Inge is de zus van bertje :) die is vast niet blij et de overgang van zoetaars naar ajaks :x

nevaeh1987 10 August 2003 14:45

Citaat:

Originally posted by Phitje
Inge is de zus van bertje :) die is vast niet blij et de overgang van zoetaars naar ajaks :x
wat zeg je nou allemaal? :?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:15.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.