![]() |
Inge is back
hihi
ik wil echt teruggggggggggggg!!! Daar was t veel vetter as hier.. ik heb echt helemaal niemand echt gemist, maarja daar heb ik nooit last van op vakantie. Naja twas iig heel vet.. zijn er hier mensen uit ridderkerk.. toevallig? ghi |
Re: Inge is back
Citaat:
|
Re: Inge is back
Citaat:
Ik weet hoe je je voelt ik wil ook weer terug NL IS GEWOON VERDOMD SAAAAAAAAAAAAAAAI... Maar, waar ben je eigenlijk naartoe geweest :p |
Re: Re: Inge is back
Citaat:
|
Re: Re: Re: Inge is back
Citaat:
Ik leef echt met je mee... Vorig jaar was ik heel de vakantie in NL, ik was ff naar Bruinisse geweest OMG ik verveelde me de pleurus daar... |
wb :D
|
oooh ik ben ook gewoon in nederland gebleven hoor haha, zeeland (domburg) maar keiveel jeugd op die camping en kei relaxte mensen ontmoet en ook die ik nog kende van vorig jaar dus das alt leuk om weer te zien. En een leuuuuke jonge :z maarja daar zal ik wel nooit meer iets van horen. Maar ach.. daar komen we wel weer overheen :)
Maar komende week ga ik waarschijnlijk een dagje terug :D Om mijn overgeblevenvrienden daar nog even op te zoeken hihi. Maar hier in brabant is t ech 20 x benauwder dan daar.. gek.. das echt nie vet. maarja, ik heb heimwee.. hihi |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga die ene jongen ook maar vergeten er zijn genoeg andere leuke jongens, hij vindt me toch maar een gestoord wijf denk ik :p Ik was sinds 23-07 op hem naar opzoek (HOPELOOS) Maar leuk dat je een leuke tijd heb gehad en dat in NL :P Sorry, ik begin NL echt te haatte, ik verveel me echt dood hiero.. Maar wat leuk dat je nog een dagje terug ga , ik kan moeilijk ff een dagje terug gaan naar Spanje *snif* IK MIS HET :( |
Ik mis spanje wel, maar mijn beursje is toch verdomt blij dat ie weer lekker thuis is :yes:
|
Ik keek me broer telkens lief aan :P
Dus ik had nog veel geld op mijn rekening en in me beurs :D |
Citaat:
|
Citaat:
keek me ene broer aan .... keek mn andere boer aan.... nog eens nope gebeurde niks:[ |:( |
haha :p ik ga nog op vakantie :p whoeieeeeee :yes:
|
welkom terug :)
|
Citaat:
|
Je ondertitel rulez nog steeds ;)
|
hey wb:)
|
welkom trug in ons mistige kikkerlandje
|
yo Inge, eindelijk terug :p
|
Citaat:
En ik ben heel vaak voor hem opgekomen in Spanje (me moeder ging weer zeuren enzo) en ik zei dat het door mij kwam enzo.. |
welkom terug liefie :* :* :*
|
ja jij ok :) was t leuk in spain?
|
ik was ooook in zeeland en ook weer net terug domburg waar ligt dat erges:p ?
|
Citaat:
|
tegen degene die daarvoor postte
|
Citaat:
|
haha ja tegen marvinV
ik heb een paar fotootjes hierneergezet, heb ze net ff bij ons pap zn werk op cd gezet. Aaawh dinsdag ga ik trug :D:D een dagje, vetvet |
Inge is de zus van bertje :) die is vast niet blij et de overgang van zoetaars naar ajaks :x
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.