Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ik weet zeker... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34901)

FiZz 9 August 2003 17:39

Ik weet zeker...

Dat er hier meer mensen op het forum rondlopen die last hebben van ademhalinges problemen vanwege grote hoeveelheden stof in de longen :yes:

Judith 9 August 2003 17:41

Re: Ik weet zeker...

Citaat:

Originally posted by FiZz
Dat er hier meer mensen op het forum rondlopen die last hebben van ademhalinges problemen vanwege grote hoeveelheden stof in de longen :yes:
En hoe kom je daar opeens op..:? :huh:

Queenie 9 August 2003 17:47

ja je hebt gelijk:{

FiZz 9 August 2003 17:49

Het is gewoon een feit! Er zijn meer mensen die daar nu last van hebben!

Ze hebben ook last van vroegtijdig grijs worden, maar dat kan verholpen worden door een duik in het water :yes:

Raspberry 9 August 2003 17:52

*neemt koorts op bij FiZz* :p ;)

FiZz 9 August 2003 17:55

Citaat:

Originally posted by RaSpBeRRy
*neemt koorts op bij FiZz* :p ;)
Hoe kun je nou koorts opnemen als ik die niet heb :+

Waarom gelooft niemand mij? :'(

Bird Of Prey 9 August 2003 17:56

Citaat:

de ontkenningsfase...de fase waar t allemaal mee begint :+

Raspberry 9 August 2003 18:00

Citaat:

voor alle zekerheid :p

Citaat:

Waarom gelooft niemand mij? :'(

:aai: geloof je wel hoor :p

FiZz 9 August 2003 18:01

Citaat:

Originally posted by RaSpBeRRy
:aai: geloof je wel hoor :p
Maar ik heb nog steeds ademhalings problemen! :[

The6thgate 9 August 2003 18:01

neem dr nog 1:9

FiZz 9 August 2003 18:04

Citaat:

Originally posted by The6thgate
neem dr nog 1:9
Heb ik al! Heerlijk!
Maar de ademshalings problemen zijn wel de moeite waard, als de tijd rijp is.

Judith 9 August 2003 18:05

Citaat:

Heb ik al! Heerlijk!
Maar de ademshalings problemen zijn wel de moeite waard, als de tijd rijp is.

juist ja :{

FiZz 9 August 2003 18:07

Citaat:

Originally posted by Judith14

juist ja :{

Het is echt zo!

En dan mag jij ook wel even komen ReLaXeN.
Alleen zitten we vast op een naam. Maar alles komt goed.
Vannavond nog even een flinke lading chemicalien inademen.

Judith 9 August 2003 18:11

Citaat:

Het is echt zo!

En dan mag jij ook wel even komen ReLaXeN.
Alleen zitten we vast op een naam. Maar alles komt goed.
Vannavond nog even een flinke lading chemicalien inademen.

mag ik vragen wat jij gegeten hebt...:{

Raspberry 9 August 2003 18:12

Citaat:

mag ik vragen wat jij gegeten hebt...:{

of gedronken :p

FiZz 9 August 2003 18:14

2 loempia's, 3 biertjes :)

Maar ik ben nog helemaal nuchter! Zou niet best zijn als ik nu dronken was, ik bedoel anders komen we nooit verder!

Maar waarom heb ik het idee dat nog steeds niemand mij gelooft? Het zijn gewoon feiten! :'(

Judith 9 August 2003 18:15

Citaat:

2 loempia's, 3 biertjes :)

Maar ik ben nog helemaal nuchter! Zou niet best zijn als ik nu dronken was, ik bedoel anders komen we nooit verder!

Maar waarom heb ik het idee dat nog steeds niemand mij gelooft? Het zijn gewoon feiten! :'(

Ik zie het al...de loempia's...dat zijn het!..

FiZz 9 August 2003 18:19

Citaat:

Ik zie het al...de loempia's...dat zijn het!..

Die zijn lekker! Vegetarische loempia's met zoet/zure saus erover heen! JAMMIE!

Maar ik beloof jullie 1 ding he... het zal jullie nog wel duidelijk worden. En dan mogen alle meisjes een keer komen kijken..

Jongens MISSCHIEN! Maar niemand van ons is nog homos :p

Judith 9 August 2003 18:21

Citaat:

Die zijn lekker! Vegetarische loempia's met zoet/zure saus erover heen! JAMMIE!

Maar ik beloof jullie 1 ding he... het zal jullie nog wel duidelijk worden. En dan mogen alle meisjes een keer komen kijken..

Jongens MISSCHIEN! Maar niemand van ons is nog homos :p

jou hersens zijn echt aangetast door die loempia's :{

FiZz 9 August 2003 18:24

Citaat:

jou hersens zijn echt aangetast door die loempia's :{

GRRRRRRRRRRR jij blond klein meisje!!!!
ZIE JE HET MEESTERWERK DAN NIET?!?!?!? ONZE CREATIE!

Waar we veel van onze tijd en geld in stoppen! De plezier die we eraan gaan beleven! En misschien zelfs jij ook als je langs (durft) komt :D

Ik heb nog niks gelogen!!! echt niet!! ik zweer het op mijn heilige fles ijskoud water hier! 8{

Judith 9 August 2003 18:25

Citaat:

GRRRRRRRRRRR jij blond klein meisje!!!!
ZIE JE HET MEESTERWERK DAN NIET?!?!?!? ONZE CREATIE!

Waar we veel van onze tijd en geld in stoppen! De plezier die we eraan gaan beleven! En misschien zelfs jij ook als je langs (durft) komt :D

Ik heb nog niks gelogen!!! echt niet!! ik zweer het op mijn heilige fles ijskoud water hier! 8{

MAMIE!! Ik vind deze meneer eng!!!!:Y)

The6thgate 9 August 2003 18:26

Citaat:

*komt judith beschermen8{ 8)

Judith 9 August 2003 18:26

Citaat:

*komt judith beschermen8{ 8)
is u errug dankbaar 8)

FiZz 9 August 2003 18:26

Citaat:

:'( waarom?!?!

Owkee, over een week hoooooooop ik foto's te kunnen posten van onze creatie! En al ons werk! Misschien wel eerder als alles goed gaat!! :D

Ik hoop het wel!

Wil jij dan ook komen?

Judith 9 August 2003 18:27

Citaat:

:'( waarom?!?!

Owkee, over een week hoooooooop ik foto's te kunnen posten van onze creatie! En al ons werk! Misschien wel eerder als alles goed gaat!! :D

Ik hoop het wel!

Wil jij dan ook komen?

Als jij niet meer zo eng wilt doen...en je hersens zijn weer goed terecht gekomen..dan wel :yes:

FiZz 9 August 2003 18:29

Citaat:

Als jij niet meer zo eng wilt doen...en je hersens zijn weer goed terecht gekomen..dan wel :yes:

Maar zoals ik al zei, ik heb echt niks gelogen... ik heb alleen ook nog niks verteld.... en ik hoop dat de rest dat ook nog niet doet :)

The6thgate 9 August 2003 18:29

Citaat:

haaapmtsjoe:+

Judith 9 August 2003 18:32

Citaat:

haaapmtsjoe:+
:p

FiZz 9 August 2003 18:33

Citaat:

:p

Jaah PM!

Mijn maatjes zijn er weer! Daar gaan we dan!

Pm pm pm mij! ow machtige blondine!

dupke 9 August 2003 18:33

hehe hoe kan het dan dat je daar probleme mee hebt?

psst niet te veel jointjes roken he

Judith 9 August 2003 18:35

Citaat:

Jaah PM!

Mijn maatjes zijn er weer! Daar gaan we dan!

Pm pm pm mij! ow machtige blondine!

Hij draait echt door!!! Wat is het nummer van het gekkenhuis :+

FiZz 9 August 2003 23:13

Citaat:

Originally posted by dupke
hehe hoe kan het dan dat je daar probleme mee hebt?

psst niet te veel jointjes roken he

Dat is nog een geheimpje :p

MAAR We hebben vannavond veel chemicalien binnen gekregen, we kregen bijna geen lucht... nah,dat viel wel mee. Lekker muziekje erbij op... mijn ouders zullen echt wel opkijken.

En morgen alvast beginnen met het egaliseren :d

FiZz 9 August 2003 23:14

Citaat:

Valt wel mee hoor. Ik voel me gewoon lekker in me vel. Hoewel ik op mijn handen we een 2e laag erover had gekregen, maar dat voelde wel heel erg zacht aan.

FunFair 9 August 2003 23:45

*kuch kuch*

*doet zich niet zo lekker voelen*

*kuch kuch*

hopelijk is het na het slapen weer over.. zodat we morgen in de volgende lading chemicalieen kunnen zitten :huh:

FunFair 9 August 2003 23:46

Citaat:

0906-gekgekgek :D

Bird Of Prey 10 August 2003 00:12

Citaat:

zoek t op in de Gouden gids... ;) :+

Pakspul 10 August 2003 08:46

Citaat:

Originally posted by FunFair
*kuch kuch*

*doet zich niet zo lekker voelen*

*kuch kuch*

hopelijk is het na het slapen weer over.. zodat we morgen in de volgende lading chemicalieen kunnen zitten :huh:

bij mij was het na slapen wel over (ok 13 uur slaap :p)

ik voelde me echt crap gisteren maarja was ook neit zow gek eigenlijk :+

Jochemmm 10 August 2003 09:57

moet zeggen, die asmatische problemen + chemicalien in je hersenen en gewrichten die nu voelen als van een 80 jarige, mjaaaaaaaaaaaaaha...

moeten we vaker doen :yes:

nog 4 minuten! heb der alweer zin in. Maar eerst........... KOFFIE!!!!

Judith 10 August 2003 19:22

Citaat:

Originally posted by Jochemmm
moet zeggen, die asmatische problemen + chemicalien in je hersenen en gewrichten die nu voelen als van een 80 jarige, mjaaaaaaaaaaaaaha...

moeten we vaker doen :yes:

nog 4 minuten! heb der alweer zin in. Maar eerst........... KOFFIE!!!!

wat dacht je van IJSkoffie? Das lekker :thumbsup: :yes:

Jochemmm 10 August 2003 19:38

Citaat:

wat dacht je van IJSkoffie? Das lekker :thumbsup: :yes:

Bedoel je niet Koffie ijs? :p
Dat is iig wel lekker :yes:

maarm, ijskoffie als net zoiets als ijsthee? is dat lekker? :? Vast geen koffie meer te noemen, want normale koffie is koud iig niet meer te drinken! :+

Judith 10 August 2003 20:04

Citaat:

Bedoel je niet Koffie ijs? :p
Dat is iig wel lekker :yes:

maarm, ijskoffie als net zoiets als ijsthee? is dat lekker? :? Vast geen koffie meer te noemen, want normale koffie is koud iig niet meer te drinken! :+

nee, het is echt ijskoffie..komen jullie het maar allemaal een keertje proeven..*)

Jochemmm 10 August 2003 20:31

Citaat:

nee, het is echt ijskoffie..komen jullie het maar allemaal een keertje proeven..*)

je zou toch al langs komen? kan je direct een pak mee nemen O-) :+

Bird Of Prey 10 August 2003 23:10

Citaat:

Vast geen koffie meer te noemen, want normale koffie is koud iig niet meer te drinken! :+
warm ook niet (vind ik), maar goed...dat verschilt per persoon

FiZz 11 August 2003 00:02

Ik hoooop, dat ik morgen met het vastmaken van losse deeltjes kan beginnen. Ik heb er wel zin in! Dan nog even het een en ander weg gooien, en daar even verder gaan en chemicalien inademen, om vervolgens iets weer te verplaatsen naar die plek.

Ow! Fuck, moet natuurlijk wel even de dompelpomp weer werkend krijgen. Shit, helemaal vergeten, ach, komt wel goed. Dan werkt dat allemaal ook weer.

:)

Het wordt erg gaaf!

FunFair 11 August 2003 00:03

:thumbsup:

Judith 11 August 2003 12:46

Citaat:

Originally posted by FunFair
:thumbsup:
:{ :Y)

Headliner 11 August 2003 12:49

GGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPP

:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

Judith 11 August 2003 12:52

Citaat:

Originally posted by Headliner
GGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPP

:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

en zij zongen in koor:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:42.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.