![]() |
Ik wil graag de groeten doen...
Ik wil graag de groeten doen ...
... aan mijn mama, mijn papa, mijn zusje Nicky, mijn lieftallige garnaal en mijn denkbeeldige hond Frits 8-) |
en?
|
ik doe de groetjes aan: mijn pap mijn mam mijn zusje Tamara, aan Tijn en aan Saar...aan Rapsberry en Bart, Aan Arie
Aan Menoe en Danniëlle aan Kevin en Mark aan Roy aan Sandra en Lisette aan Mike en Marleen Aan Elvira en Joanna en Melissa en aan iedereen die ik vergeten ben...:* |
Groeten van esme
|
Kwil graag de groetiefroeties doen aan Achmed en Hassan (a.k.a. Michael :d), mamsie, papskie, Monique, Karlijn eeeeen me hondjes en Bert :p
|
Groetuh!
|
Citaat:
|
neen
ik doe de groeten aan iedereen die ik persoonlijk ken en aardig en/of lief vind :Y) |
mjah laat ik mar de groeten doen aan mezelf Anoesjuh, RaSpBerrY
Dext0r ambypur en mjah de laatste2 daaaar chat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe meeO-) |
ik doe de groten aan beertje paddington. :) enne kareltje die met de moeder van me niggie aan t stappe is :o :D
|
Citaat:
|
Ik doe de groeten aan Mark,Jimmy,Patrick en Roland
Onze vakantiemaatjes |
Ik wil ook graag de groeten doen aan Michael
|
Citaat:
nou ja ik doe de groeten aan mijn ouders, die zitten nu lekker ergens in frankrijk :) |
aan het nichtje van een vriend die gister mee op stap was:7
|
Citaat:
|
Groetjes aan iedereen die dit leest
... .... .... ... en de andere ook natuurlijk :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: |
ik doe niemand de groeten
|
aah wat zielig... heb je geen vrienden dan?:*
|
Citaat:
|
het begint hier ene betje op een piratenzender te lijken :p
|
hehe :d
|
Voor een groet verzoek of reactie druk draai of slinger met de vinger het nummer 0909 666.
Ik hoop dat we geen storing hebben en ook geen storing veroorzaken.. want dat is niet de bedoeling. |
ik doe aan iedereen de groetjes die mij de groetjes niet doen
|
:thumbsup:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.