![]() |
Goede voornemens voor 2004
Binnen 4 maanden is het weer zo ver ! :d :Y)
Ik ga in 2004 : * Beter men best doen voor school * 'S middaags men boterhammetjes opeten * Elke morgen men haren kammen * Lief zijn tegen mijn mama :d |
ik ga in 2004 net zoals in voorgaande jaren maar 1 voornemen nemen, namelijk:
geen voornemens nemen en zoals bij de meeste voornemens misluk ik daar t komende jaar ook weer bij voorbaat in... :no: :+ |
ik doe niet aan goede voornemens:no:
<edit> jah me exames halen 't aankomende jaar :Y) , hoop ik </edit> |
Re: Goede voornemens voor 2004
Citaat:
PRUTSER!!! Het is nog 4,5 maand... ;) |
misschien een keer een echte relatie proberen... maar niet nep :p t moet eens eggie zijn :)
verdere voornemens.... weer naar buitenland toe met vakantie ennehhh verders ben ik al de ideale zoon voor me ouders, dus kan in die richting niks in voornemen genomen worden ofzo :9 |
geen voornemens, nergens voor nodig. als ik gene heb, hoef ik gene na te komen. wil ik iets bereiken, dan doe ik dat wel zonder voornemens.
|
Eens wat minder vaak dingen kwijtraken :yes:
|
nu al voornemens verzinnen, dat is iets te vroeg voor mij
dat komt pas in december |
Uhhhm dit zijn ze van mij:
- Minder ruzie met me broer - Een beetje aardig doen tegen mijn moeder - Beter me best doen op school - ...Minder achter de computer zitten... Ik hou me er toch nooit aan... |
-meer bewegen
-beter best op school doen -minder fotos posten maar daar was ik al mee bezig:d (hoop dat ik me er aan ga houden:rolleyes: ) |
ik maak nooit goede voornemens. denk ik toch nooit meer aan terug
|
eeeuhm...
- Slagen voor me examens :yes: - Zorgen dat me ouders me eindelijk een beetje serieus beginnen te nemen :{ |
beter, nog 3.5 maand en dan ben ik jarig *)
goede voornemens: niet teveel geld uitgeven, proberen beetje geld opzij te kunnen zetten dat ik ooit nog es iets kan kopen :) |
dat werkt bij mij toch nie
|
Veel moed
:thumbsup: :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.