![]() |
Yes!!
YES YES YES
Er komt een nieuwe discotheek, vlak bij mijn huis maar een paar minuten lopen. |
YES YES YES
-1000 ende mense elke nacht die langs jou huis kome -in je tuin pissen -flessen drank in je tuin gooien -die je snachts wakker houde -ruzies bij je voor de deur -overlast van de muziek YES YES YES er komt een disctheek in de buurt |
drugs dealers voor je huis, is altijd dichter bij dan de coffeeshop :thumbsup:
|
Citaat:
En ik hoor het muziek niet denk ik hoor... |
haha:D nee wel leuk:) Hoef je tenminste met je dronken kop niet zo ver te lopen/fietsen:+
|
Citaat:
Dat doen ze nu ookal :rolleyes: |
Citaat:
die mensen die er vlak naast woonde hadden overigens wel last van die dingen die jij hier opsomd :+ |
Maar ik zal er zeker geen last van hebben...
Het is bij de metro En het is echt een heel groot gebouw |
Bij ons zijn er al zat :D allemaal op acceptabele afstand :+
|
Citaat:
Eerst moet ik de metro pakken en dan nog een heel stuk lopen... Of ik moet naar een turkse buurthui gaan bij mij om de hoek maar daar heb ik niet echt zoveel zin in... |
Citaat:
dichtsbijzijnde discotheken hier liggen op een half uurtje rijden denk ik |
phat man, was hier maar zoiets, ik moet voor alles minstens 30 min fietsen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij in de buurt wonen er meerendeels Turkse mensen en bijna geen NL'se mensen.. |
gelukkig woon ik niet in zo een buurt. Ik zou er ook nooit willen wonen, betaal liever meer om ergens anders te wonen.
|
Citaat:
Alleen met me buren heb ik bonje en zij komen gewoon uit NL Ik had is een keer ruzie met die dochter van ze en toen kwam er weer een gevecht tussen ons 2 en ik won :] en toen werd haar vader boos blaablaa en toen werd het een burenruzie ofzo :yes: |
Citaat:
|
discotheken zuigen.... de KROEGGG :thumbsup:
|
Citaat:
Citaat:
|
:thumbsup:
|
Citaat:
|
uitgaanscentrum is hier zo'n 5 / 10 minuten vandaan, op loopafstand :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik de metro pak moet ik ongeveer 15 minuten blijven zitten en dan zijn er genoeg discotheken enzo |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.