![]() |
Moregen
Komt mijn broertje fijn bij me spelen.:no: :no: :no:
Dat wordt weer een hele dag vervelen man, ik kan hem de hele dag instructies geven bij het gamen|:( |:( |:( Heb ik zo'n hekel aan. :x |
bind m vast aan de deur :] :+
|
Nee wacht, ik laat hem wat leuke games spelen op de Gamecube, hmmmmmmm, Eternal Darkness en Medal of Honor???
Shit, wat jammer dat ik Resident Evil dan nog nie heb! gnagnagna:] :] :] |
waarom ga je überhaupt gamen, als t warm lekker weer is?
ga wat anders doen ofzo met je broertje? :) |
Citaat:
Echt niet, heb ik trouwens ook geen trek in, zit al de hele vakantie achter me pc/gamecube en dat wil ik zo houden(alleen of met virenden). |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
ga dan voor 1 keer eens wat anders doen dan gamen:z
|
Citaat:
|
Ik wil na de knuffels verzameling ook je games verzameling zien
|
Citaat:
Sporten heb ik altijd een hekel aan gehad. Het gamen kwam zo'n beetje vanzelf in mijn leven via mijn eerste zwart-wit pc(had allang een Game Boy maar een echte gamer wask nog niet). Van mijn moeders vriend die altijd met computers in de weer is kreeg ik een omgebouwde psx en een modern peeseetje en toen begon ik pas echt te merken dat ik gewoon een gamer was. Nooit meer iets anders, IT IS MY DESTINY, het is gewoon...tja...voorbestemd, daar ken je niks aan doen. :O Wat een verschrikkelijk lulverhaal weer hé maarja tis wel DE WAARHEID. :yes: |
:thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
bennik niemee eens |
Bart, ieder zijn ding......hij bepaalt toch zelf wat ie doet? als hij zijn tijd zo wilt besteden, so be it....of jij t nou ernstig vind of niet :)
en nog iets: :thumbsup: |
Citaat:
|
Overigens, dat lulverhaal dat ie zo geboren is hoef ik toch hopelijk ook niet serieus te nemen :? Al zie ik hem ervoor in staat dat ie op ze moeders buik al met de gameboy zat :no:
:* |
lijkt mij juist dat je wilt genieten van t weer.. :+ :) :z
|
Ieder z'n plezier, maar zeg jij dit niet omdat jij ook zo'n soort leven hebt, Dire?
:+ Ach, op zich moet hij zelf weten dat zijn leven alleen uit gamen bestaat, maar goed is het niet... |
nou, sinds ik vroeger voor t eerst op de Amiga van m'n broer mocht spelen, was ik gelijk verkocht en wilde toen ook zowat alleen maar gamen want dat vond ik gewoon een hartstikke coole bezigheid :thumbsup: en ik wil later er ook mee werken, op welk onderdeel weet ik nog nie 8) maar ja, dat is dus ook zo'n beetje mijn ding :yes:
|
iedereen heeft andere behoefdes, en ik laat iedereen in de waarde.
De ene wil gamen, de andere wil zwever spelen en de andere probeert zoveel mogelijk hoeren te neuken. |
Re: Moregen
Citaat:
|
tja...
lösigkeit als je ook gewoon lekker buiten kan zitten.. |
Citaat:
|
lol :) mjah :) geef eerst de handleiding maar voordat die mag spelen is die nog wel ff zoet :+
|
Citaat:
|
In feite best tragisch, dat je er van tevoren tegenop kijkt dat je vivite krijgt, omdat je dan minder kunt gamen, terwijl je al 8 weken lang niks anders doet :?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.