![]() |
Doe niet belachelijk
Ken je dat zo, we zijn 15/16 en we gaan naar een fuif.
Ik ben een vrij hevig kereltje op gebied van fun maken, maar ik mag spijtig genoeg ni dikwijls buiten van de ouders... Mag ik dan eens naar een fuif, dan slaag ik echt door en dans ik gelijk zot, niks aantrekke van de muziek, goed of slecht en zeker niks aantrekke van de commentaar, maar als je er is bij nadenkt. Je slaagt daar dan door, plezier te maken en te freaken, en dan zijn er die mense die je aankijken, doe normaal zeggen ze dan. Dan denk ik, gedraag u gelijk uwe leeftijd, staan ze daar cooool te doen met een pint en een sigaret, ma danse, ah nee he, wij komen naar een fuif om te drinken en te roken en stoer te zijn. Als ze dat wille doen, dan moete ze maar naar een cafe gaan in plaats van in de weg te staan op de dansvloer.:kots: ik word er ambetantig van van die mense die zich zo volwassen voelen! Wat denken jullie hiervan? Ahja, wa is "post a poll"? |
Tja ik kijk ook he als er iemand als een gek aant dansen he..is toch niet zo raar?
|
Idem.
En 'post a poll' betekent 'plaats een enquete'. Zo kun je dus mensen de mogelijkheid geven om ergens op te stemmen. Probeer het eens Aan De Bar zou ik zo zeggen :) |
Wie is er dan het verstandigst he?
|
Gewoon niks van aantrekken.
|
Doe maar lekker gek, dan doe je al gewoon genoeg!
|
Alles wat anders is dan de massa wordt naar gekeken, is ook niet zo raar toch. Als je niet op wilt vallen moet je niet zo dansen, als je zo wilt dansen moet je je niks van die mensen aantrekken.
|
tja, misschien hebbe ze nog nooit zo iemand gezien die alle zenuwen ofzo van zijn lijf schudt door te dansen ?
I don't know....:) |
Be yourself jongen. Belangrijkste in je leven. Niet iemand nadoen om erbij te horen of wat dan ook gewoon doen waar je zin in hebt en waar je je lekker bij voelt.
Mensen die je uitlachen om hoe je doet of wat voor kleren je aan hebt komen gewoon wat te kort. En proberen dat een beetje te verbergen door stoer te doen. Ga zo door jongen :yes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.