![]() |
attenttie!
Citaat:
|
©Manneke JP. ;) :p
|
*doet virusscanner wer updaten...*
ownee haddie al vanzelf gedaan :Y) |
volgens mij is dit t werk van iemand wel heel erg tegen Windows is of misschien wel helemaal tegen MS.....en daar pakt diegene dan ook andere mensen mee.....best wel trieste actie van die persoon dan :no:
|
Hoe krijgen mensen het toch altijd voor elkaar om dat soort dingen op te lopen.
Zins ik internet heb thuis, heb ik nooooooooit een virus of wat dan ook gehad! |
Citaat:
|
Tijn, YOU ARE MY HERO :D
kon nog net voorkomen dat mama *ik weet nix van computers* dit ding al naar de zaak had gebracht :p |
Hé Nightwolf,
ik wil een patch downloaden voor windows voor deze worm, ik heb namelijk Windows XP, en ik zie dat er 2 soorten XP staan 32-bits en 64-bits weet jij misschien waar ik dat kan zien op mijn computer. Windows Patch: http://www.microsoft.com/technet/tre...n/MS03-026.asp |
iedere 'normaal' huishouden heeft tegenwoordig nog een 32bit computer
dus kies voor 32.. in de toekomst zal dit wel gaan veranderen..., particulieren die aan het stoeien zijn met 64bits computers zijn hobbyisten.., (dec alpha/sparc, itanium, etc etc) |
Citaat:
thnx! then 32 it is... |
ik kan niet eens meer virusscanners openen dus vanaf nu,totdat mn vriendje me red,word alles met nt gedaan,die het overleefd heeft :(
|
Citaat:
|
Citaat:
deze progje downloaden het is gemaakt speciaal voor deze worm. Hij gaat alles afscannen en als hij actief is dan wordt ie automatisch verwijderd. http://www.bitdefender.com/download/Antimsblast-EN.exe |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je alleen op internet zit, sluit ie toch af dacht ik? nevertheless, geluk dat je t op je NT versie niet hebt aangezien ie daar ook kan afsluiten
|
DONE :) vraag me niet hoe maar i did it :)
|
Citaat:
|
op Tweakers staan er iig ook een paar topics over :+
|
Citaat:
|
lol die remover gaat al je bestanden na en gaat ze accessen.. kortom de virusscanner merkt dat ook meteen... blijkt dat ik een keer een trojan had gedownload.. nooit gerunt dat bestand ofzow.. was een crack, maar die had ik uiteindelijk niet meer nodig :p
|
goh, toch maar ff al je bestanden weer eens gescand dan? :p
|
neuh.. norton merkt het wel als ik het bestand probeer te openen als er een virus inzit :Y)
|
Was dit niet iets met een bepaalde update die je moest hebben? ik heb em iig niet..
|
Citaat:
Dan staan de poortjes naar binnen toe automatisch dicht tenzij je zelf openzet. |
Re: attenttie!
Citaat:
En nou heb ik dat onderste gedownload, maar is alles nou weer goed? :? Ik snap er niks van..kan je me ff helpen? :$ groetjes Joyce |
Neeh, nu moet je nog eerst d.m.v. een virusscanner de geinfecteerde files weghalen.
Als je geen virus scanner hebt, kan je dit doen met een Online Virusscanner. Deze zijn net zo goed en betrouwbaar. Ik heb wel een link voor je: Trend Micro |
Citaat:
|
|:( |:( ik dacht, laatk een keer maar vriendelijk doen en een nette post opstellen..
Hey heel simpel... klik op de link die ik je gaf..., en volg de instructies.. tering het is zooo simpel... |
Citaat:
If this is your first time using HouseCall, expect to wait several minutes while the scanner loads. This time will vary depending on your modem speed and will be shorter the next time you visit. When HouseCall finishes loading in the window above, you will see a list of the disk drives on your computer. Click on My Computer. Click the SCAN button to start. Dus deze instructies volgen? jah sorry maar ik ben nie zo handig met computers snappie ;) :$ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.