Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Mag kijken of krijgen we dan een mep? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34991)

Suepahfly 12 August 2003 13:19

Mag kijken of krijgen we dan een mep?

De meeste gasten zullen het mischien wel al voor gehad hebben.

Staat daar een geweldig knap meiske voor u me een supper lekker kontje :p en een prachtig perfect balkon. Geef toe dat de verleiding moeilijk is om daar eens naar te kijken! Dat is tog knap! Als ze dan zo een topje aan hebben met een blote onderrug, en ge ziet daar zo ne chique tattoo, das tog mooi?
Wel, de meeste meiskes die u "betrappen", denken dan van u da ge ne vuile pervert zijt.Ge geeft ze een compliment dat ze bevoorbeeld mooie borsten hebben, en ze zeggen het weer.|:( Hoe zit dat nu? Mogen wij eigelijk nog iets goed zeggen over de meisjes hun lijf? Als we het ni zeggen gaan ze mischien verkeerd denken en gaan ze hun eten uitkotsen:kots: , er zijn zo van die gevallen he! Dus meisjes, zeg eens hoe kunnen de mannen nu een compliment geven aan een meisje over lichaam, zonder een mep in uw gezicht te krijgen of beschuldigd te worden als pervert?

The6thgate 12 August 2003 13:25

Re: Mag kijken of krijgen we dan een mep?

Citaat:

Originally posted by Suepahfly
Ge geeft ze een compliment dat ze bevoorbeeld mooie borsten hebben, en ze zeggen het weer.|:(
ja nee dat moet je ook zeggen|:( komt niet erg tactvol over:z
als je ze dan een compliment wilt geven kun je nog beter zeggen dat het gewoon een mooi meisje is

Nightwolf 12 August 2003 13:31

idd, ben t met the6thgate eens......tis nie echt tactvol als je zoiets zegt en te indirect :z

The6thgate 12 August 2003 13:33

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
idd, ben t met the6thgate eens......tis nie echt tactvol als je zoiets zegt en te indirect :z
te direct bedoel je:p

Nightwolf 12 August 2003 13:39

euh ja sorry, ik bedoel t omgekeerde |:( :d |:(

Dimas 12 August 2003 14:51

Tsss, eerlijk gezegd vind ik het maar een belachelijk verhaal. Als een meisje op een balkon staat, en je kijkt omhoog om haar te bekijken, lijkt me het sterk dat ze zegt dat je een pervers ventje bent. Wel natuurlijk als je 5 minuten staat te kijken terwijl het kwijl uit je mond loopt. En wat dan alsnog als ze zeggen dat je pervers bent? Volgens mij staat ze zelf daar op een balkon en zolang het nog niet verboden is om een persoon van het vrouwelijk geslacht aan te kijken/ te bekijken, denk ik dat het gewoon moet kunnen. Boeiend als iemand een opmerking maakt, maak je er eentje terug.

Suepahfly 12 August 2003 15:06

Als een meisje op een balkon staat, en je kijkt omhoog om haar te bekijken, lijkt me het sterk dat ze zegt dat je een pervers ventje bent. [/B][/QUOTE]

toen ik sprak over een balkon, had ik het niet over een balkon letterlijk, maar over haar boezem.
Ik weet da je ni direct moet zegge da ze mooie borsten heeft ma als ze gaan zeggen over hun eigen dat ze lelijke borsten hebben en ge zegt da dat niet waar is, das tog niet pervers?

Nightwolf 12 August 2003 15:22

heeft dat meisje op die balkon iets gezegd over haar borsten dan?

Suepahfly 12 August 2003 15:30

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
heeft dat meisje op die balkon iets gezegd over haar borsten dan?
8| er stond niemand op een balkon, het was gewoon een woord voor haar borsten, snap dat dan, maar tgaat gewoon over het punt dat je geen compliment mag geven over een meisje(ook al ken je die heel goed) haar borsten...

Nightwolf 12 August 2003 15:45

wrom noem je dan een balkon erbij? :?

Headliner 12 August 2003 16:43

tja, belg he :z

Suepahfly 12 August 2003 16:59

moet ik het eens duidlijk zeggen?

Met het balkon bedoelde ik gewoon een ander woord voor tetten, prammen, bolle me tepels, die dinge waar ne gast op geilt, die spullementen waar ne bh voor dient!

Ik zei da gewoon om het een beetje beschaafd te houden, beschouw het gewoon alsof ik borsten zei want ik heb nu nog altij geen deftig antwoord op de vraag hoe je een meisje een compliment geeft!

Nightwolf 12 August 2003 17:05

omg zeg dat dan ipv er om heen te lullen......iedereen zou denken dat je t over een echte balkon had :rolleyes:

PFP 12 August 2003 17:20

kijk haar alleen in de ogen, dat is altijd leuk :yes:

AmbyPur 12 August 2003 18:05

zeg dan tafeltje ipv balkon .... :p

dext0r 12 August 2003 18:08

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
zeg dan tafeltje ipv balkon .... :p
haha... omg 8) :rolleyes:

moeders hebben slechte invloed ;/ *zucht*

Chrizlybeer 12 August 2003 18:21

Ja als je zegt dat je een meisje een mooi balkon heeft en zij begrijpt t wel wat je zegt dan kna me voorstellen dat ze je een beetje vreemd vind.
Heel wat hout voor de deur

Netrocker 12 August 2003 18:36

Re: Re: Mag kijken of krijgen we dan een mep?

Citaat:

Originally posted by The6thgate
als je ze dan een compliment wilt geven kun je nog beter zeggen dat het gewoon een mooi meisje is

Nou ik zou t niet zeggen hoor,
de "mooie meisjes" weten precies hoe mannen naar ze kijken,
zo'n blik zegt genoeg. :9~ :d :huh:

psychobunny 12 August 2003 19:06

Citaat:

Originally posted by Dimas
Tsss, eerlijk gezegd vind ik het maar een belachelijk verhaal. Als een meisje op een balkon staat, en je kijkt omhoog om haar te bekijken, lijkt me het sterk dat ze zegt dat je een pervers ventje bent.
doe je 't dr nu echt voor? |:(

ontopic: mss niet zo direct zijn,is niet echt slim...zeg eerder dat ze een mooi meisje is,ipv te zeggen dat ze mooie borsten heeft :rolleyes:

Miss_Ironic 12 August 2003 22:30

Re: Re: Mag kijken of krijgen we dan een mep?

Citaat:

Originally posted by The6thgate

Helemaal mee eens! hoor dat liever dan hoe mooi m'n c-cupje er wel niet uit ziet, want met name als je iemand niet kent, kan dat heel grof overkomen!

Suepahfly 13 August 2003 07:33

Re: Re: Re: Mag kijken of krijgen we dan een mep?

Citaat:

Originally posted by Miss_Ironic

Helemaal mee eens! hoor dat liever dan hoe mooi m'n c-cupje er wel niet uit ziet, want met name als je iemand niet kent, kan dat heel grof overkomen!

Maar als je die persoon in kwestie nu wel eens kent?

0Vera 13 August 2003 09:11

Re: Re: Re: Re: Mag kijken of krijgen we dan een mep?

Citaat:

sjah van een vreemde zal ik niet zo gauw accepteren dat ie zegt dat ik mooie borsten heb, want wat heeft hij nou met mijn borsten?? En tuurlijk mag je kijken maar ZEGGEN dat je kijkt is juist weer niet goed natuurlijk ;)

Maar als een vriend of vriendin dat zegt vind ik het vleiend. antwoord duidelijk?

Miss_Ironic 13 August 2003 18:26

Re: Re: Re: Re: Mag kijken of krijgen we dan een mep?

Citaat:

dan weet ik vaak hoe het bedoeld was, maar dan ligt het er alsnog aan wie het zegt, zoals mijn beste vriend maakt wel eens dat soort opmerkingen, maar dan bedoeld ie dan gewoon lief...als iemand op straat dat vanuit het niets tegen me zegt, dan vind ik het eerder grof

martino 17 August 2003 10:47

complimentjes

Je moet het zeker niet direct zeggen dat ze mooie borsten heeft, (niet tegen vreemden, dat is) maar volgens mij vinden meiden het echt niet erg als ze een beetje bekeken worden. Ik bedoel, anders draag je ook geen sexy kleding. Er is echter een vage grens tussen een 'waarderende blik' en een 'perverse staar'. Vergeet in elk geval niet om haar ook in de ogen te kijken, dan geef je aan dat je niks te verbergen hebt.

xLesjuhx 17 August 2003 10:53

Re: complimentjes

Ja je kunt ook beschaafd zeggen dat je haar mooi vindt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand op zo'n complimentje als dat van jou zegt: "oh echt? dankje wel!". Je komt dan nogal als een vieze geilerd over...:9

martino 17 August 2003 17:25

Hmm...je mag best denken dat ze mooie borsten heeft, en het meisje in kwestie weet misschien ook wel dat jij vindt dat ze mooie borsten heeft...maar je mag 't niet zo zeggen. Een vreemde wereld. :7

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:50.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.