Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Het homofiele circuit (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35077)

(pis)Paul 15 August 2003 14:21

Het homofiele circuit

Ik ben al sinds mijn 12e erachter dat ik homofiel ben. Sinds 2 jaar bivakkeren mijn vriend en ik in 'het circuit'.

Als ik er andere mensen over hoor praten, komt altijd hetzelfde beeld naar voren dat het 1 grote orgie is. Ik vraag me echt af hoe dit beeld onstaan is!

Wat is jullie gedachte over het homofiele circuit?
En hebben jullie ook last van de ondoordachte vooroordelen?

WishfulDreaming 15 August 2003 14:57

Wat bedoel je eigelijk met *het circuit*?

Ik heb geen problemen met homo's, helemaal niet :)

The6thgate 15 August 2003 17:34

ik weet niet wat ik me er zoal bij voor moet stellen en dat hou ik ook wel zo. interesseert me verder niet

Suepahfly 15 August 2003 20:22

Ja wat bedoel je eigenlijk met het circuit?
Als je daar mee bedoelt de mensen samengevat die homo zijn, denk ik er echt niet over als een orgie, en homos storen me niet echt, zolang ze maar geen prototype zijn, je weet wel, mannen in roze pakskes me lippestift op is niet echt gezellig in de buurt vind ik.

CharmedOne 15 August 2003 20:24

Kan je een beetje uitleggen wat ut precies is...

Xero 16 August 2003 00:18

Citaat:

Originally posted by Suepahfly
Ja wat bedoel je eigenlijk met het circuit?
Als je daar mee bedoelt de mensen samengevat die homo zijn, denk ik er echt niet over als een orgie, en homos storen me niet echt, zolang ze maar geen prototype zijn, je weet wel, mannen in roze pakskes me lippestift op is niet echt gezellig in de buurt vind ik.

Mannen met roze pakje en lippestift doen je heus geen kwaad. ;)

TRC 16 August 2003 10:45

Kunnen we dit topic niet sluiten, het is opgestart door iemand die nog bijna nooit iets gepost had en wat hij dan post is ook maar debiel

FiZz 16 August 2003 11:04

Citaat:

Originally posted by TRC
Kunnen we dit topic niet sluiten, het is opgestart door iemand die nog bijna nooit iets gepost had en wat hij dan post is ook maar debiel
Jaahaa, jij post veel, en zeeeeeeeeeeeeeeeeeer slim :{

Nickchange 16 August 2003 11:33

Dat komt allemaal door Jambers ;)

dext0r 16 August 2003 11:42

Citaat:

Originally posted by TRC
kzie er vooralsnog geen reden voor, ook al is zijn post niet van hoog niveau, maar stel je nu voor dat hij echt hieri geintresseerd is.. ook al is hij pas 13jr... 8{

Raspberry 16 August 2003 11:47

met 2 jaar bivakkeren in 'het circuit' bedoelt ie denk ik, dat ze al
2 jaar actief zijn op t gebied van homo's :z

ik zie der iig niks verkeerds aan.
lesbie, bi, hetero, homo
als je je er maar lekker bij voelt :)

Dimas 16 August 2003 14:18

niks mis mee. Alleen sommige mensen leggen soms iets teveel nadruk op hun homo-status. Fluiten naar alles wat los en vast zit. Ik ga toch ook niet elke keer benadrukken dat ik hetero ben :{

Freedom 16 August 2003 14:34

'k was eerst wat verschoten toen mijn vriend het tegen mij zei, maar verder vind ik het eigenlijk geen enkel probleem

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.