![]() |
Hoe gaat het met jou?
Zeg het eens wat is er aan het handje?
This net 4 dagen uit met mijn vriend na 1,5 jaar verkering. Ik voel me, hoe zal ik het zeggen lichtelijk KLOTE!! :( Maar verder gaat alles wel.... En jij? |
ahhh en jullie pasten nog wel goed bij elkaar :aai:
met mij gaat t wel goed :yes: |
awww.. http://forum.blowie.net/images/smilies/icon_knuffel.gif :aai:
met mij gaat t wel okeej. beetje nerveus, want morgen is waterpop en dat is een heel vet festival :9 :$ |
Citaat:
Thanks, ben alleen thuis en msn doet het niet dus heb wel een beetje troost nodig..... K*t computer altijd, leuk hoor, vaders... |
ga dan met vrienden afspreken om wat te doen waar je aandacht ff ergens anders heen gaat :)
|
gerum:aai:
met mij gaat t wel goed, beetje moe en moet zo werken(hmz nu dus:huh:, *vertrekt al |
Citaat:
Zou wel willen, maar iedereen zit in Spanje of zijn werken.:{ Vrienden.... als je ze nodig heb zijn ze op vakantie!!;) |
|
Met mij gaat het 'wel oke' :)
Ik mis mijn lieve vakantievriendje maar ik heb wel een nieuwe broek en een nieuw tasje! En ik heb een beetje hoofdpijn.. |
Ik kan niet eens vinden waar waterpop is morgen.....:?
|
simpel.
trein naar den haag centraal en dan staat hier de opties om er heen te komen :p |
Kon het echt niet vinden... Stom.... Maar Den Haag is nogal een eind vanaf Den Bosch.... Dus denk het niet:)
|
naja je was nu in ieder geval uitgezocht hoe je dr moest komen enzo, dus was je toch aan iets anders aan t denken :p
ga anders een coole film huren ofzo en veel bier halen en dan helemaal bezatten en dan voel je je wel chill O-) |
Citaat:
Denk dat ik dat wel ga doen ja, gewoon mezelf volgieten en dan wel zien wat er gebeurt:D |
als je maar leuke dingen doet en geen saaie dingen.
en dag sixflags doet ook goed :yes: *spreekt uit ervaring* :p |
Citaat:
|
t zou kunnen ja..
maar ik zal t maar niet proberen als ik jou was :aai: |
Nee, toch maar niet.... Ik moet in ieder geval veel dingen gaan doen, kleren kopen enzo:D Als mijn vriendinnen terug zijn met hun overal heen gaan, maarja alleen tijd heelt alle wonden en ik heb het idee dat de afgelopen 4 dagen wel 2 weken waren....
Zo gezien heb ik wel heel veel tijd verspeelt....:{ :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.