![]() |
Christiane F,verslag van een junkie
Is echt mijn lievelings boek
Korte uitleg Op haar dertiende gebruikt Christiane F. voor het eerst heroïne. Ze raakt verslaafd en wordt prostituee. Ondertussen probeert ze een zo normaal mogelijk leven te leiden en blijft ze naar school gaan. Twee jaar lang merkt haar moeder niets van haar dubbelleven. Hier zijn miljoene exemplaren van verkocht iemand hem gelezen toevallig? |
nee
|
Re: Christiane F,verslag van een junkie
Citaat:
een geweldig en aangrijpend boek. |
Re: Re: Christiane F,verslag van een junkie
Citaat:
|
wie heeft dat boek geschreven??
lijkt me wel wat, maar ik ken het niet |
nee, al lijkt t me wel een goed boek om te lezen, was laatst ook zo'n soortgelijke film op TV, Shattered Innocence heet t
|
et zegt me zeker wel wat, maar nooit gelezen. Ik ken wel het boek 'verrotte leven van Floortje Bloem' van Yvonne Keuls. Das ook erg mooi!
Gaat over een jong meisje dat door haar moeder wordt afgestaan en in de molen terechtkomt van instanties, pleeggezinnen enz. en dan uiteindelijk met haar echte zus in de prostitutie terechtkomt, vanaf haar 14e :{ ze gaat ook gebruiken enzo, en aan het eind van het boek moest ik janken :( maar da vond ik echt een goed boek :) |
Ik heb christiane F ook gelezen :)
Was wel goed boek :yes: |
Citaat:
En ik krijg de film opgestuurd die uit is (al jaren waar ik nu pas achterben gekomen door het voorwoord hebben gelezen jaja)van een vriend bestelt uit engeland Alleen hijs duits geproken en Engels ondertitelt dus geen probleem |
Citaat:
ik ben er al zo lang naar opzoek! |
Ja gewoon via internet bestelle
Dan komt die so aanvliegen uit Engeland Ik heb hem pas over 2 weken |
Die heb ik overlaatst nog gelezen! Heel mooi en aangrijpend verhaal :)
De film wil ik denk ik niet zien, ze verneuken het boek meestal... |
jaa heb ik ook gelezen , was een aanrader van m'n moeder en het is echt een prachtig boek !
Heeft er iemand hier de film 'Requiem for a dream' al gezien ? Echt m'n nummer 1 film |
Requiem for a Dream is Geniaal!
|
Ik heb de film ook al gezien zo cool
|
Ik heb wel vaker van het boek gehoord, ik zal 'm een keer lenen in de bieb! Film zou ik inderdaad ook niet kijken, is zonde:)
|
ik heb de film gezien en het boek niet gelezen. toen ik de film keek was ik 13, we keken m op school. Ik weet nog dat ik het angstaanjagend vond, zo'n meisje helemaal bleek en kotsend en dan zo'n spuit erin. :no:
das zo'n beetje t enige wat ik me ervan kan herinneren. |
het boek is echt keigoed! keb t meerdere malen gelezen.. maar af en toe ist wel n beetje depri. maar op die manier krijg je wel n beeld van wat n junk meemaakt... egt gezond is t niet he?
|
Beetje een oud topic. Daarom slotje
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.