Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   ipv kazaa (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35122)

sk888er 16 August 2003 18:45

ipv kazaa

welke download (p2p file sharing) programma's zijn er nog meer op de markt behalve kazaa en morpheous???

ik zit nu op earthstation 5 maar k snap der nie veel van

dext0r 16 August 2003 18:46

emule, direct-connect, gnutella, imesh, winMX

etcetcetc ?

Pakspul 16 August 2003 19:06

www.bol.nl :thumbsup: alles is verkrijgbaar, compleet met hoesje en al

sk888er 16 August 2003 19:11

Citaat:

Originally posted by yo-de-plo
www.bol.nl :thumbsup: alles is verkrijgbaar, compleet met hoesje en al
het is www.bol.com als je die bedoeld maar da is voor mij te duur8|

bootje 16 August 2003 19:52

blubster :?

Marsje 18 August 2003 18:27

Als alternatief voor Kazaa(lite) hoor ik veel positieve geluiden over WinMX.
Schijnt erg goed (en betrouwbaar) te werken.
Bovendien, evenals Kazaalite, geen spyware!

FiZz 18 August 2003 22:08

Soulseek!
Als je de wat meer onbekendere muziek zoekt... vooral de echte zware punk bands :)

inVision 18 August 2003 23:05

Overnet! en Shareaza...

TheGroovMaster 20 August 2003 09:36

op de nieuwste kazaalite++ schijnt nu zelf die anti dinges te zitten zodat ze kunnen zien wat je download ofzo?? ze gooien een poort dicht, geen id welke poort 12.. zoiets 1245 ofzo moet je maar ff kijken.
Maar er word betwijveld of ze dit echt checken. Ik denk dat ze niet bij mij aankloppen want ik downloaden maar 1 mp3tje per week maximaal als het niet 1 per maand is.

ik_ben_de_man 25 August 2003 11:09

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
op de nieuwste kazaalite++ schijnt nu zelf die anti dinges te zitten zodat ze kunnen zien wat je download ofzo?? ze gooien een poort dicht, geen id welke poort 12.. zoiets 1245 ofzo moet je maar ff kijken.
Maar er word betwijveld of ze dit echt checken. Ik denk dat ze niet bij mij aankloppen want ik downloaden maar 1 mp3tje per week maximaal als het niet 1 per maand is.

das er toch 1 te veel.

someone 25 August 2003 14:29

soulseek Q-Dance channel owned :7

dext0r 25 August 2003 15:12

Citaat:

Originally posted by ik_ben_de_man
das er toch 1 te veel.
nee, dat is niet teveel,
het is legaal om mp3 te downloaden, mits je hem binnen 24uur weer verwijdert hebt..

ik_ben_de_man 26 August 2003 16:03

Citaat:

Originally posted by dext0r
nee, dat is niet teveel,
het is legaal om mp3 te downloaden, mits je hem binnen 24uur weer verwijdert hebt..

en waar heb jij dat vandaan ?

dit staat dus echt in geen een wet.

Kampie 26 August 2003 17:16

Citaat:

Originally posted by ik_ben_de_man
en waar heb jij dat vandaan ?

dit staat dus echt in geen een wet.

Downloaden van mp3's en stuff is niet verboden!! :Y)

Ik weet alleen niet hoe het zit met die 24 uur.. wel weet ik dat je het niet mag sharen. :)

Jan Lul 23 September 2003 18:33

fileshare, Win MX, Gnutella, er zijn er 100en, je zal ze allemaal uit moeten proberen als je het precies wil weten.

ik_ben_de_man 23 September 2003 18:35

Citaat:

Originally posted by Jan Lul
fileshare, Win MX, Gnutella, er zijn er 100en, je zal ze allemaal uit moeten proberen als je het precies wil weten.
leuk he , oude topics uppen , jan lul !

TheGroovMaster 23 September 2003 19:08

als dextor gelijk heeft (Y) maar als je ze langer hebt als 24u moet je een legal cd/dvd thuis hebben liggen, orgineel wel te verstaan.... het is dan een "back-up" die je op je pc hebt staan.

Fonzie18 21 October 2003 18:16

en toch heb ik nog ff een vraagje over Kazaa... ik word er echt gek van.. ben ik net op 90% van 2 films, kapt ie ermee en dan zegt ie 'failed'... wtf is dit ineens... had ik vroeger nooit met kazaa en nu heb ik het al 4 keer gehad en soms ook met gewone liedjes... echt heel vervelend. Weet iemand hoe dit komt en zijn er meer met dit probleem?

dext0r 21 October 2003 18:18

Citaat:

als dextor gelijk heeft (Y) maar als je ze langer hebt als 24u moet je een legal cd/dvd thuis hebben liggen, orgineel wel te verstaan.... het is dan een "back-up" die je op je pc hebt staan.
ja juist =)

Lorie 24 October 2003 10:37

WinMx is heel handig en makkelijk programma om mee te werken.
Nu heb ik ook bommanews of b-news, maar hoe het in elkaar zit, dat moet ik dus nog uitzoeken.

Lorie

WhizzCat 24 October 2003 10:52

DC++

maar da's eigenlijk alleen maar tactisch als je op HBO zit en een laptop hebt :]

Dan kan je met 1 megabyte p/s downloaden. Filmpje doe je dan in een klein half uurtje :D

Lorie 27 October 2003 06:56

Klein vraagje over Kazaalite, in het download menu bij speed, staat een klein driehoekje dat kan je naar boven of beneden zetten. Heeft dit enige betekenis??? Het downloaden gaat wel erg traag, vind ik.

Lorie

Alpha 27 October 2003 20:37

Citaat:

Originally posted by Marsje
Als alternatief voor Kazaa(lite) hoor ik veel positieve geluiden over WinMX.
Schijnt erg goed (en betrouwbaar) te werken.
Bovendien, evenals Kazaalite, geen spyware!

WinMX is zeker goed, alleen een beetje een primitieve interface, aangezien het net lijkt alsof je met Windows 3.x bezig bent

TheGroovMaster 27 October 2003 21:17

Citaat:

Originally posted by Lorie
Klein vraagje over Kazaalite, in het download menu bij speed, staat een klein driehoekje dat kan je naar boven of beneden zetten. Heeft dit enige betekenis??? Het downloaden gaat wel erg traag, vind ik.

Lorie

kazaa lite ++

SpiNe 3 November 2003 17:12

Citaat:

kazaa lite ++
je link is kapot

btw ik heb het probleem ook dat ik heel erg langzaam download en soms blijft ie maar zoeken en zoeken en zoeken en dan vind ie het dan haalt het maar met 1kb/s binnen:{

ik_ben_de_man 4 November 2003 11:47

Citaat:

Originally posted by SpiNe
je link is kapot

btw ik heb het probleem ook dat ik heel erg langzaam download en soms blijft ie maar zoeken en zoeken en zoeken en dan vind ie het dan haalt het maar met 1kb/s binnen:{

ook wel eens last van , gewoon kazaa effe opnieuw opstarten...

of geduld hebben ( duurt soms wel effe 30 sec waarna hij pas sneller gaat )

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:39.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.