![]() |
woord Whoei nieuwe rage?
Heel veel mensen zeggen dit woord volgens mij is het een regelrechte rage aan het worden
Welkom in het whoei tijdperk WHOEI |
Whoei!
|
Ik gebruikte 'woei' al veel langer, ni fokken. Rage wat nou rage, das pas als mensen iets gaan proberen te zijn dat ze niet zijn, alleen omdat t 'in' is :{
|
ik gebruikte wel es 'woesj', maar nu is er zo'n kutgroepje dat zo heet en heb ik besloten dat niet langer te hanteren :p
|
ik gebruik het al heel lang :z
|
Spine gebruikte vaak whoei
|
whoei een rage??? whoei is allang geschiedenis joh...
|
Citaat:
|
Ik zeg het al super lang, in het echt ook, dus je loopt achter Joey ;)
|
het was al hip
|
Citaat:
|
phuuuuuuu
|
je loopt n beetje achter:p
|
2 jaar geleden zei ik dat geloof ik :z
|
woei
|
eeeh... chickles ... het is niet woei, maar
WOEJ ! |
het is woeiiiiii
|
Ja er zijn wel mensen die het langer gebruiken maar nu zit het echt op zijn top geloof me maar!!!
WHOEEEEEEEEEEEI |
U hebt gezocht op whoei:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. U hebt gezocht op woej: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. U hebt gezocht op woeiiiiii: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. :+ |
ach ....
|
Op het web gezocht naar WOEJ. Resultaten 1 - 10 van circa 557. Zoekbewerking duurde 0.04 seconden.
http://www.google.be/search?hl=nl&lr...EJ&sa=N&tab=iw WOEJ!!! |
|
|
ikheb het ook van marco en remco
|
Citaat:
|
|
Ik had het van mezelf :)
Ik zei het ineens :p |
officeel komt het al van benjamin ben die zei het namelijk ook al :yes:
|
Citaat:
|
Ik van scholieren.com :9
|
Citaat:
|
Citaat:
dat je dat nog weet O-) |
De absolute bron ervan is volgens mij Phitje, en anders Goefoe of Superjood. Ik weet het niet precies, maar ik heb het van Phitje, en gebruik het al 2 jaar geloof ik :love: WHOEI roeleert 8-)
WHOEI |
whoeiiieeeewhieeeeeeeuw :)
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.