![]() |
Als jij aan Idols mee zou doen...
Welke liedjes zou je dan zingen? Vul maar in ;)
Auditie:........... Theater:........... Workshop:........... Live uitzendingen: Thema Top 40:........... Thema Nederlandstalig:........... Thema Film:........... Thema jaren 80:........... Thema jaren 90:........... Thema Rock:........... :{ speak! mijn lijstje ziet er zo uit: Auditie: Barry Manilow - Could It Be Magic Theater: The Beegees - How Deep Is Your Love Workshop: Robbie Williams - Eternity Live uitzendingen: Thema Top 40: Ligt eraan wat er dan in de Top 40 stata Thema Nederlandstalig: Het Dorp :P Thema Film: Pretty Woman Thema jaren 80: Come Back and Stay van Paul Young Thema jaren 90: Robbie Williams - Angels Thema Rock: Live - Heaven |
:no:
|
Als ik aan Idols mee zou doen... zou ik spontaan zelfmoord plegen 8|
|
Re: Als jij aan Idols mee zou doen...
Citaat:
|
Citaat:
Dat nog niet meteen, maar soms denk je toch van "Hoe is die hier tercht komen.." Verder , veel suc6 Robby |
Auditie: BSB
Theater: Five Workshop: John Lennon - Imagine Live uitzendingen: Thema Top 40: Justin Timberlake O-) Thema Nederlandstalig: Abel - onderweg Thema Film: Andre Hazes - Kleine Jongen Thema jaren 80: Q65 - The life I live Thema jaren 90: the road ahead van die reclame :) Thema Rock: Metallica - Unforgiven |
goed...ik heb al problemen om een spreekbeurt te geven, laat staan zingen voor een duizenden/miljoenenpubliek... :S alleen daarom zou ik al nooit meedoen aan Idols, maar goed... onder t motto van "stel dat...", hier mijn lijstje
Auditie: Robbie Williams- Let me entertain you Theater: Meatloaf- Paradise by the dashboard light Workshop: geen idee Live uitzendingen: geen idee Thema Top 40: iets wat er tegen die tijd in de top 40 staat Thema Nederlandstalig: Tis dat ik geen samenwerking kan doen, anders zou t iets van Acda & de Munnik zijn Thema Film: The Doors- The end Thema jaren 80: Guns & roses- November Rain Thema jaren 90: Red Hot Chili Peppers- Under the bridge Thema Rock: Theory of a Deadman- Nothing could come between us |
Citaat:
|
Citaat:
|
Auditie:Jewel - Foolish Games
Theater: Nathalie Inbruglia Workshop: Krezip - I would stay Live uitzendingen: Thema Top 40: ligt aan dat moment Thema Nederlandstalig: Even aan mijn moeder vragen Thema Film: ? Thema jaren 80:Iets van Madonna Thema jaren 90: ? Thema Rock: Muse - Bliss |
Auditie: aerosmith - i don't wanna miss a thing
Theater: chrisdeburg - lady in red Workshop: live - all over you |
Re: Re: Als jij aan Idols mee zou doen...
Citaat:
|
Auditie:Kortjakje
Theater: 7 kikkertjes Workshop:moriaantje Live uitzendingen: Thema Top 40:satisfaction Thema Nederlandstalig:Annabel Thema Film:Who wants to live forever Thema jaren 80:lam bada Thema jaren 90:I kiss your lips Thema Rock:i would stay *) Nu nog leren zingen:) |
Re: Re: Als jij aan Idols mee zou doen...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Als jij aan Idols mee zou doen...
Citaat:
push me and then just touch me till i can get my satisfaction dat dan een aantal keren herhalen en klaar is Irene.:d |
Re: Re: Re: Re: Als jij aan Idols mee zou doen...
Citaat:
zo kan ik het ook :p |
Re: Re: Re: Re: Re: Als jij aan Idols mee zou doen...
Citaat:
|
Auditie:Heb ik al gedaan en dat was Nightwish - End Of All hope
Theater: Waar bleef die zomer - Drie musketiers Workshop: Madonna - don;t cry for me Agentina Live uitzendingen: Thema Top 40: Ik weet niet eens wat er in de top 40 staat want dat luister ik nie Thema Nederlan0dstalig: Zoals Jij - elisabeth Thema Film: who wants to live forever Thema jaren 80: Night Fever Thema jaren 90: Jon Bon Jovi - always Thema Rock: Queen - You don't fool me |
Citaat:
|
Auditie:My Friend
Theater: Moet toch uit 3 nrs kiezen? Workshop:Think Twice Live uitzendingen: Thema Top 40:Zie ik dan wel Thema Nederlandstalig:Een Liefde Voor Het Leven Thema Film: I Will Always Love You Thema jaren 80: Happy People Thema jaren 90:I believe I can fly Thema Rock: ? iets van Queen maybe Domme nrs.... |
Weet ik veel kweet alleen dat bij films ik dat liedje van My Best Friends Wedding zou zingen :):)
The moment I wake up.. :yes: |
Citaat:
go BOP:yes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.