Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   condoom, waarneer? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35150)

mdw 17 August 2003 12:14

condoom, waarneer?

nou hier een maagdje aan het woord :)

ik heb dus nu sinds klein tijdje een vriendin enne ik denk laat ik er maar op tijd bijwezen met me vraag.

Waneer doe je een condoom om?! Voordat je met de sex begint of tijdens voorspel of doe je het als je denkt klaar te komen?

dat was zown beetje me vraag...greetz

bommelding 17 August 2003 12:39

Je doet het best voor je met vrijen begint want ook in het voorvocht kan al sperma zitten. Als je vriendin je nu wilt pijpen doe je ook best een condoom aan om soa's te voorkomen.

0Vera 17 August 2003 13:10

de reclame zegt het eigenlijk al: als je je broekje nog aan hebt. Het beste kun je een condoom omdoen zodra je je onderbroek uitdoet, dan komt er geen voorvocht uit dat je vriendin kan zwanger maken, en stijf is ie dan wel :) et kan ook zodra je in haar wilt komen, maar het beste kun je dan tijdens het voorspel je onderbroek aanhouden :)

mdw 17 August 2003 13:58

hey...

thnx gasten! Toppie.. :) enne maybe kom ik nog eens met vragen :)!

WishfulDreaming 17 August 2003 14:10

Citaat:

Originally posted by 0Vera
de reclame zegt het eigenlijk al: als je je broekje nog aan hebt. Het beste kun je een condoom omdoen zodra je je onderbroek uitdoet, dan komt er geen voorvocht uit dat je vriendin kan zwanger maken, en stijf is ie dan wel :) et kan ook zodra je in haar wilt komen, maar het beste kun je dan tijdens het voorspel je onderbroek aanhouden :)
Bij voorspel veronderstel ik aftrekken en pijpen ofzo. Mag jij me wel eens uitleggen hoe je dat doet als die gast een onderbroek aanheeft :? :)

Sedes 17 August 2003 14:14

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Bij voorspel veronderstel ik aftrekken en pijpen ofzo. Mag jij me wel eens uitleggen hoe je dat doet als die gast een onderbroek aanheeft :? :)
Er dwars door heen :yes: ;)

Denk dat ze ook o.a. onder voorspel bedoelt: strelen, vrijen, lekjes geven, ......

WishfulDreaming 17 August 2003 14:21

Citaat:

Originally posted by Sedes
Er dwars door heen :yes: ;)

Denk dat ze ook o.a. onder voorspel bedoelt: strelen, vrijen, lekjes geven, ......

thnx voor de toelichting :)

Trouwens, over welke reclame heeft ze het? :)
0Vera? :)

mdw 17 August 2003 15:22

lekjes geven???

noooit van gehoord

dext0r 17 August 2003 15:37

Citaat:

Originally posted by mdw
lekjes geven???
noooit van gehoord

likjes geven...,

dext0r 17 August 2003 15:37

Citaat:

Trouwens, over welke reclame heeft ze het? :)
0Vera? :)

reclame over veilig vrijen.

mdw 17 August 2003 16:03

hah oke likjes geven...

thnx gasten

BWM 17 August 2003 16:29

naja, ongeveer anderhalf uur na de sex ofzo...

Geloof dat dat wel veilig is...

dext0r 17 August 2003 16:41

Citaat:

Originally posted by BWM
naja, ongeveer anderhalf uur na de sex ofzo...
Geloof dat dat wel veilig is...

dit soort zgn. 'humor'-posts kunnen achterwege blijven. kan gerust voorstellen dat deze jongeman zich een probleem had voorgesteld.

bommelding 17 August 2003 17:11

ja niet echt iets om mee te lachen ;) maar ja zij die er geen ervaring mee hebben spotten er dan maar mee, dat is in vele gevallen zo...:yes:

0Vera 17 August 2003 18:51

Citaat:

aftrekken kun je ook wel met onderbroek aan, maargoed, das dan meer wrijven :p

sjah ik bedoelde bij voorspel eigenlijk et gedeelte waar de man zegmaar de vrouw behaagt :p als de man aan de beurt is kun je t condoom in principe al omdoen, das toch veiliger, maargoed uiteindelijk is het belangrijkst om al het vocht wat uit de penis komt niet in de buurt van de vagina te laten, daar is dat condoom tenslotte ook voor :Y) en wanneer je em dan psies omdoet kun je wel een beetje zelf bepalen :)

mdw 17 August 2003 21:32

Citaat:

Originally posted by dext0r
dit soort zgn. 'humor'-posts kunnen achterwege blijven. kan gerust voorstellen dat deze jongeman zich een probleem had voorgesteld.
jaaaa we hebben iem met humor in het huis!

Suepahfly 18 August 2003 09:44

Citaat:

Liefst geen aftrekken tijdens het voorspel want dat maakt het moeilijker voor de man om tijdens het neuken nog eens klaar te komen.Tis vele moeilijker voor de man dan voor de vrouw hoor, vele vermoeiender ook...

Sedes 18 August 2003 10:10

Citaat:

Originally posted by Suepahfly
Liefst geen aftrekken tijdens het voorspel want dat maakt het moeilijker voor de man om tijdens het neuken nog eens klaar te komen.Tis vele moeilijker voor de man dan voor de vrouw hoor, vele vermoeiender ook...
:? niet zo dat je bij aftrekken altijd de jongen moet laten klaarkomen (daarom ook "voor"spel;) )

:? vele vermoeiender voor de man :?

dext0r 18 August 2003 11:43

Citaat:

Originally posted by Suepahfly
moeilijker om voor de man nog eens klaarkomen tijdens het 'neuken ' is onzin...het duurt alleen wat langer, en dat is juist goed! 8)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:32.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.