![]() |
condoom, waarneer?
nou hier een maagdje aan het woord :)
ik heb dus nu sinds klein tijdje een vriendin enne ik denk laat ik er maar op tijd bijwezen met me vraag. Waneer doe je een condoom om?! Voordat je met de sex begint of tijdens voorspel of doe je het als je denkt klaar te komen? dat was zown beetje me vraag...greetz |
Je doet het best voor je met vrijen begint want ook in het voorvocht kan al sperma zitten. Als je vriendin je nu wilt pijpen doe je ook best een condoom aan om soa's te voorkomen.
|
de reclame zegt het eigenlijk al: als je je broekje nog aan hebt. Het beste kun je een condoom omdoen zodra je je onderbroek uitdoet, dan komt er geen voorvocht uit dat je vriendin kan zwanger maken, en stijf is ie dan wel :) et kan ook zodra je in haar wilt komen, maar het beste kun je dan tijdens het voorspel je onderbroek aanhouden :)
|
hey...
thnx gasten! Toppie.. :) enne maybe kom ik nog eens met vragen :)! |
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat ze ook o.a. onder voorspel bedoelt: strelen, vrijen, lekjes geven, ...... |
Citaat:
Trouwens, over welke reclame heeft ze het? :) 0Vera? :) |
lekjes geven???
noooit van gehoord |
Citaat:
|
Citaat:
|
hah oke likjes geven...
thnx gasten |
naja, ongeveer anderhalf uur na de sex ofzo...
Geloof dat dat wel veilig is... |
Citaat:
|
ja niet echt iets om mee te lachen ;) maar ja zij die er geen ervaring mee hebben spotten er dan maar mee, dat is in vele gevallen zo...:yes:
|
Citaat:
sjah ik bedoelde bij voorspel eigenlijk et gedeelte waar de man zegmaar de vrouw behaagt :p als de man aan de beurt is kun je t condoom in principe al omdoen, das toch veiliger, maargoed uiteindelijk is het belangrijkst om al het vocht wat uit de penis komt niet in de buurt van de vagina te laten, daar is dat condoom tenslotte ook voor :Y) en wanneer je em dan psies omdoet kun je wel een beetje zelf bepalen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? vele vermoeiender voor de man :? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.