![]() |
Nieuw Thema-forum?
Jah, Vakantie lijkt me nu wel een beetje afgelopen? Komt er een nieuw forum, of helemaal geen? En wie heeft ideëen voor een ander thema-forum?
|
Re: Nieuw Thema-forum?
Citaat:
|
ja man, wat lul je vaag? :p
|
Nah, ik bedoel, er wordt weinig meer in gepost :D Ik heb ook nog een weekie, maar echt aankondigingen ofzo zijn er nie meer :?
|
mijn vakantie loopt tot de 2e week van september, maarja, de vakantie zit er voor het noorden van nederland al weer op (geloof ik)
een nieuw thema is moeilijk te bedenken misschien een uitgaans forum |
t hoeft niet zo te zijn dat er perse een tijdelijk forum moet zijn :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoef 1 sept pas heen.. |
mijn vakantie duurt ook nog wel ff
|
Citaat:
|
Nah, dan vast ideëen voor ná het vakantieforum, hehe :D Uitgaansforum lijkt me wel een leuke test, aangezien veel mensen er een handje aan hebben om hun hele avonturen op ADB te posten. Lijkt jullie dan wat?
|
Lijkt me opzich wel een goed idee ja, denk dat dat wel goed zal lopen:yes:
|
Citaat:
|
wat moet je in godsnaam in een uitgaansforum vertellen? Aangezien iedereen dan toch maar wat langs elkaar heen lult :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BTW, je kan toch ook praten over welke discoshit je kan gaan, welke goed is, welke slecht is, welke groot/klein is, drank, drugsgebruik, zelfs over mysterieland(waar mensen heen gaan)
of bijv dat rookverbod wat een keer was, dat kan je daar bespreken en er gaan genoeg mensen uit op dit forum.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk gewoon niet dat het interresant genoeg is, maar je kan het proberen, hoewel ik het gevoel heb dat de beheerders toch niet luisteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Up!
|
Citaat:
|
Vakantieforum is nu weg, dus misschien ijd voor nieuw forum, neem aan dat Alfred dat met up bedoelt:)
|
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=34514
Goed-nieuws-corner:yes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.