![]() |
pringles spanish salsa
geef je mening !!!
ik vond ze wel lekker |
Lays is veel relaxter ouwe..
|
pringles zijn veel duurder en zit veel minder in.. maarja ze zijn wel uberlekker :)
|
nog niet geprobeerd, maar verder sluit ik me wel bij onderstaande opmerking aan:
Citaat:
|
niet te vreten:no:
|
Ik eet nooit Pringles..
Veel te droog en dat je het uit zo'n bus moet pakken.. Wie verzint zoiets... |
Citaat:
|
pringels zijn :9~
maar die heb'k nog niet gegeten... |
SUPERLEKKER!!
mmmmmmm PRINGLES:9~ :9~ Ik voel me echt Pringles verslaaft.. :( |
pringles :no: geef mij maar kilo zakken met Pinda's :9 :9 :9 of als ik dan toch chips moet eten... Creme and chives van de lays:Y)
|
die peper is lekkerder :yes:
|
Pringles :thumbsup:
Maar die toch nog nooit gehad! Welke kleur bus? |
neh nie pringles..
|
ik hou niet van pringels :no:
|
Salt & Vinegar is ook lekker.. (Pringles Salt & Vinegar heeft een typisch Engelse smaak. De combinatie van zout en azijn geeft een zeer aparte en unieke smaaksensatie. Voor de échte liefhebbers)
Deze is ook lekker: Texas Barbecue Sauce (Pringles Texas Barbecue Sauce onderscheidt zich van de andere varianten door zijn kruidige smaak, die doet denken aan de smaak van fijne grillsauzen en spare ribs. Wie een knapperig grillfeest wil beleven, maakt met deze smaak een juiste keuze!) en deze heb ik nog in de kast staan om te proberen: Latin Pepper (Pringles Latin Pepper zal eveneens verkrijgbaar zijn t/m eind december 2003. Je krijgt meteen die pittige Latin sfeer te pakken met deze Pringles snack, die met heerlijke peper gekruid is! ) |
Citaat:
|
Ik ben meer voor die groene Dorito's met paprika-tomaat smaak. Die eeh.. eeh.. ja die ene..
|
Ik vind ze wel lekker :)
Maar Hot and Spicy is ook wel lekker |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.